Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
theodor

Powrót Króla

Polecane posty

Hamowni potrzebuję :!: :!: :!: :!:

Własnie wróciłem z prób drogowych po dokonaniu pewnych modyfikacji w mechanice silnika. Jest zdecydowanie lepiej, ale chciałbym to mieć zobrazowane, a nie opierać sie wyłącznie na subiektywnych odczuciach.

 

Powoli dojrzewam też do kolejnego etapu podkręcenia maszyny. :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro piszesz, to znaczy że kurczak był zjadliwy.

 

Wrzuć jakieś porządne zdjęcie z tą nową kierownicą !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Póki co jest kierownica zastępcza.

 

Wrzucę fotkę jak właściwe elementy wrócą od frezera i będzie docelowa kierownica zamontowana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A Wojtek z KTM nie ma przypadkiem hamowni :?:

 

Inna firma którą znam to Suzuki Piaseczno, ale oni do tanich nie należą.

 

Ewentualnie jeśli gdzieś jeszcze będzie motocyklowa niedziela z BP.

Ale przy obecnej wspaniałej listopadowej pogodzie :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A Wojtek z KTM nie ma przypadkiem hamowni :?:

 

Inna firma którą znam to Suzuki Piaseczno, ale oni do tanich nie należą.

 

Ewentualnie jeśli gdzieś jeszcze będzie motocyklowa niedziela z BP.

Ale przy obecnej wspaniałej listopadowej pogodzie :lol:

 

Wojtek ma narazie hamownię nieczynną, w Suzuki Piaseczno od kilku miesięcy uszkodzona (chyba nie zamierzają jej nawet naprawić) a akcje na BP to moim zdaniem lekkie nieporozumienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja potrzebuję hamowni do strojenia silnika, a nie akcji na BP służącej przedłużaniu penisów włascicieli Rjedynek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja potrzebuję hamowni do strojenia silnika, a nie akcji na BP służącej przedłużaniu penisów włascicieli Rjedynek.

:lol:

 

a free&fun ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to niestety będzie problem ...

Ciężko będzie znaleźć człowieka który odpowiednio zestroi Ducati.

 

PCIII moim zdaniem ma zbyt mały zakres regulacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej będziemy uczyć się strojenia na drodze :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na to co z monsterem poczyniliście to szkoda :(

A Tomek Kędzior ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Strojenie na drodze czyli przy próbach trakcyjnych z zachowaniem realnej dynamiki motocykla, to cos innego niż sugerowanie się własnymi odczuciami.

Nie wdajac się w szczegóły techniczne, motocykl puszcza sie na drogę z podpietymi sensorami w układzie wydechowym osobno dla każdego cylindra. Na podstawie odczytu ustala się indywidualną optymalną mapę dla każdego cylindra. Hamownia stacjonarna inercyjna nie ma takich możliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hamownia stacjonarna inercyjna nie ma takich możliwości.

 

A jak wygląda sprawa w przypadku hamowni obciążeniowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hamownia stacjonarna inercyjna nie ma takich możliwości.

 

A jak wygląda sprawa w przypadku hamowni obciążeniowej?

 

Najpierw znajdź taką hamownię w PL, w W-wie.

 

Po za tym są jeszcze inne wady hamowni stacjonarnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sam tam robiłem pomiary i chipa tzn. w tdi-tuning vel Master's Tuning czyli u Marka Staszewskiego. Nie dość, że obciążeniowa Maha to jeszcze mierzy na 4 koła i jest do mocy ponad 1000KM!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sam tam robiłem pomiary i chipa tzn. w tdi-tuning vel Master's Tuning czyli u Marka Staszewskiego. Nie dość, że obciążeniowa Maha to jeszcze mierzy na 4 koła i jest do mocy ponad 1000KM!

 

No i co z tego? Motocykla ni kuta nie wpuszczą nawet na halę. Mówimy tu o hamowniach stricte motocyklowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio niewiele się działo przy moim monstrze, ale udało mi się stompgripy kupić dedykowane własnie do monsterów. No i mam pomysł na nową kierownicę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako ze zima nadchodzi i jazdy już nie będzie, przyszedł czas na zimowe udoskonalanie projektu.

Wersja na drogę dostała już nową kierownicę, teraz myślę nad innym reflektorem. Coś co by klasycznym stylem pasowało do koncepcji lakierowania zarzuconej wiosną, a teraz powracającej.

Poniżej fotka z wizualizacji projektu.

post-88-1366037440,4542_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ty Ty Ty.... od numeru 69 się odstosunkuj - będzie na moim moto na number platach z ikonką facebooka "Lubię to" :D

post-357-1366037440,5843_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.