martini 34 Napisano Styczeń 14, 2011 Witajcie, dzis pytanko z serii ktory kupic, a moze macie cos u siebie sprawdzonego? Ktos ma do sprzedania uzywany lub na sklepie nowy, ciekawy sprzet? NA ALLEGRO: http://allegro.pl/amortyzator-skretu-ls ... 29126.html http://allegro.pl/amortyzator-skretu-wi ... 94864.html PROSZE O OPINIE... z gory dzięki... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Frencci 5 Napisano Styczeń 14, 2011 Pierwszy link to sklep Czerwca z klubu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Styczeń 14, 2011 Pierwszy link to sklep Czerwca z klubu. aha, dzieki. a i tu jeszcze znalazlem > http://www.defender.net.pl/search.php Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducafil 10 Napisano Styczeń 17, 2011 do defendera nie ma co jechać. na miejscu i tak na 99percent nie maja, super sklepik,ale mały. cena naprawdę dobry,lsl jest przyzwoitym wyrobem w dobrej cenie, do tego ta promocja. pytanie tylko, czy czujesz że jest ci naprawdę niezbędny, czy to tylko bajer? ja kupiłem do r6, bo wszyscy twierdzili,że to oczywista konieczność. na pewno na tor i do gumowania, ja nigdy-na szczęście- nie czułem ,że był potrzebny....może się mylę...btw fajnie wygląda taki dinks z boku ramy w monsterku :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Styczeń 17, 2011 Boczny amor mimo że skuteczniejszy ma tę wadę że przy glebie od razu idzie na smietnik. Ale wygląda bojowo :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Styczeń 17, 2011 ja u siebie mam juz troszke podmęczony amor i zaczynają sie zdarzac shimmy, zwlaszcza po opuszczeniu przedniego kola na dziurawy asfalt. albo przy ostrym starcie spod swiatel na kiepskim asfalcie. niemilo jest jak kiery nie mozesz utrzymac przy 140km/h warto miec amor w kazdym moto - zwlaszcza na naszych drogach Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducafil 10 Napisano Styczeń 17, 2011 a ja głupi myślałem,że 800 to w porównaniu z r6 dużo łagodniejsza w tym temacie. trzepanie kiery to mało przyjemna sprawa :evil: samych gładkich asfaltów życzę... i super wypaśnego i do tego najtańszego amorka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marekst4s 0 Napisano Styczeń 17, 2011 ja u siebie mam juz troszke podmęczony amor i zaczynają sie zdarzac shimmy, zwlaszcza po opuszczeniu przedniego kola na dziurawy asfalt. albo przy ostrym starcie spod swiatel na kiepskim asfalcie. niemilo jest jak kiery nie mozesz utrzymac przy 140km/hwarto miec amor w kazdym moto - zwlaszcza na naszych drogach U mnie wystarczyło zmienic na dobry kpl. opon (ja zmieniłem na metzeler rennsport, racetec i pirelli supercorsa) i bynajmniej w trzech moich motocyklach to załatwiło sprawę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marekst4s 0 Napisano Styczeń 17, 2011 Znalazłem ciekawostkę , myślę że w rowerze na pewno zda egzamin http://cgi.ebay.com/ebaymotors/270mm-St ... 2923wt_939 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Styczeń 17, 2011 A moje skromne zdanie jest takie, że amor skrętu jest niezbędną rzeczą w moto. Ci co twierdzą, że jednak zbędną, niech odpowiedzą sobie na pytanie po co im wspomaganie w samochodzie? Przecież często nie parkują, a wspomaganie pomaga jednak. A amor może skórę uratować, osobiście ciesze się, że mam szczęście i silny jestem, a do tego trochę doświadczenia, w tym sezonie złapałem dwa shimi i to bardzo konkretne ( gacie pełne ze strachu ) 1. Jak kolo z prawego pasa zjechał przede mnie na lewy a jechał z dwa razy wolniej, hebel taki, że mi <font color='red'>[desmo]</font> moto poderwało, dym, pisk i shimi :evil: 2. Na toruńskiej robotnicy zostawili piękne koleiny po sobie i dziurwy, zwłaszcza przy polonezie, ruszam z pod świateł, lajtownie, jak zaczeło mną telepać to tylko kolanami się trzymałem moto, lepsze niż rodeo. W obu przypadkach amor by ułatwił sprawę na pewno. Amorki to konieczność!!! I ładnie wyglądają :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Styczeń 17, 2011 do defendera nie ma co jechać. na miejscu i tak na 99percent nie maja, super sklepik,ale mały. cena naprawdę dobry,lsl jest przyzwoitym wyrobem w dobrej cenie, do tego ta promocja. pytanie tylko, czy czujesz że jest ci naprawdę niezbędny, czy to tylko bajer? ja kupiłem do r6, bo wszyscy twierdzili,że to oczywista konieczność. na pewno na tor i do gumowania, ja nigdy-na szczęście- nie czułem ,że był potrzebny....może się mylę...btw fajnie wygląda taki dinks z boku ramy w monsterku :D masz racje dzwonilem tam i nie ma, beda mieli w polowie lutego, cena ok. z ciekawosci wiec zajrzalem do "znajomych" w Wadowicach http://x-moto.pl/ powiedzialem o co mi chodzi i podalem cene jaka jest w krk, okazuje sie ze bede go mial za 900~910 zł, lecz w polowie lutego... gdyby ktos reflektowal to zalatwie ;) ja u siebie mam juz troszke podmęczony amor i zaczynają sie zdarzac shimmy, zwlaszcza po opuszczeniu przedniego kola na dziurawy asfalt. albo przy ostrym starcie spod swiatel na kiepskim asfalcie. niemilo jest jak kiery nie mozesz utrzymac przy 140km/hwarto miec amor w kazdym moto - zwlaszcza na naszych drogach tak, u nas w miasteczku sa tylko takie drogi, łata na łacie, wioski tez nie lepsze, 2 razy najadlem sie stachu, a kilka razy mi sie to wogole przydazylo, jako ze mroz nas tu nie oszczedzil i nowe drogi z zeszlego roku juz teraz lataja, wole miec to u boku Duci... ja u siebie mam juz troszke podmęczony amor i zaczynają sie zdarzac shimmy, zwlaszcza po opuszczeniu przedniego kola na dziurawy asfalt. albo przy ostrym starcie spod swiatel na kiepskim asfalcie. niemilo jest jak kiery nie mozesz utrzymac przy 140km/hwarto miec amor w kazdym moto - zwlaszcza na naszych drogach U mnie wystarczyło zmienic na dobry kpl. opon (ja zmieniłem na metzeler rennsport, racetec i pirelli supercorsa) i bynajmniej w trzech moich motocyklach to załatwiło sprawę oponki mam zacne, http://www.michelin.pl/opony-motocyklow ... lot-road-2 , a ew. zmiana tylko na takie same... tak wiec jesli ktos chce amorka to cos zalatwie... cena jaką ja zaplace + wysyłka lub osobisty, do polowy lutego czekam na swoj, wiec jesli sie ktos zdecyduje, to zapraszam na pw @... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Styczeń 18, 2011 @Marek u mnie najpierw pilot powery byly teraz dunlop D209 GP Racer i dzieje sie to samo na moje szczescie pewien były klubowicz obiecal mi swoj nieuzywany oryginalny amorek :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mario 0 Napisano Maj 3, 2011 Witam, odświeżę temat. Też mnie wytelepało, się posrałem lekko i chcę amora. 1) Jaki do S4R? 1a) Do ramy czy przy kierze? 2) Może ktoś ma do odsprzedania? 3) Co myślicie o Bitubo? http://cgi.ebay.it/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... TQ:IT:1123 lub http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... AQ:DE:1123 ten drugi nie wiem czy w ogóle przypasuje, właściciel też nie wie do końca - pytałem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Maj 3, 2011 Piękne sztuki, ale cena... :shock: ja założyłem swój i jestem zadowolony za 910zł :D do SR tez pasuje... :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Maj 3, 2011 Generalnie amorek skrętu i to regulowany najbardziej się przydaje w serii 748/916/996/998, 1098/1198, w reszcie motocykli wszystko można załatwić odpowiednią regulacją zawieszenia/opuszczeniem tyłu, podniesieniem przodu itp... Oczywiście jeśli motocykl ma być używany powiedzmy "torowo" wtedy konieczny jest set up wyścigowy i wtedy potrzebny jest amorek skrętu... Z Superbików najbardziej odporny na shimmi jest 749/999, ale też czasem się łapało, dlatego wymieniłem na regulowany. Podczas testu po naszych idealnych dróżkach 1098 Ohlinsa -miałem ustawiony na 16 kliku, w 999 na 12-14, a jak chciałem wogóle puścić kierownicę i nie mieć shimmi, w 1098 to zakliknąłem na max.tak , że na postoju ledwo dało się skręcić kierownicą, a w 999 było to 17 klik - to odzwierciedla stan naszych "autostrad". Pozdr. J-999 P.S. Motocykle były ustawione pod moje 69 kg. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mario 0 Napisano Maj 3, 2011 No a raczej z charakterystyką liniową czy progresywną? Jakie wasze preferencje? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
domino 0 Napisano Maj 4, 2011 przed wymiana oleju w amorach ,opony i lozysk glowki ramy ,shimma pojawiala sie dosc czesto ... teraz przejachalem ok 800km(po remoncie ss-a) i zero shimmy.. ale i tak chce kupic amor skretu ,lepiej "dmuchac na zimne" niz osiusiac siedzenie lub zaliczyc glebe... a ,ponad to ,obnizylem troche polke ale nie wiem czy to tez cos pomoglo...? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Maj 4, 2011 Pogorszyło- potrzebna operacja w drugą stronę... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach