xxtreme 0 Napisano Styczeń 23, 2011 Nie wiem czy bylo ale zobaczcie: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Styczeń 23, 2011 Ostatnio z Musielim żeśmy przerabiali taki temat. Jedynie teoretycznie niestety. ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Styczeń 23, 2011 Taki był plan na zestaw od 1098 (silnik, wiązka, wtryski, zawias), który "przytulił" Grzesiek. Przyjdzie jeszcze czas na takie modyfikacje. Więc silnik a i owszem wchodzi w ramę, ale układ wtryskowy to trudny temat. To ze względu na umieszczenie wtryskiwaczy "na dachu" airboxu ponad gardzielami przepustnic. A w 996 tam jest mnogość poprzeczek wzmacniających. Generalnie trzeba samemu przygotować airbox omijający te wzmocnienia, których wycięcie jest proszeniem się o kłopoty. Jeśli chodzi o kombinację klasycznej budy ze współczesnym silnikiem to "najtańszą" bazą jest 998. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Styczeń 23, 2011 Fajna osłona sprzęgła :mrgreen: a przy okazji sympatyczny kolor i dodatki :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TomTom 2 Napisano Styczeń 30, 2011 kurde ale piekny... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Styczeń 30, 2011 świetne moto Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach