Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
rinas

Ducati - 750 SS '00 - stan FABRYCZNIE NOWY - 160km przebiegu

Polecane posty

Witam. Jak w temacie...

 

Jestem teraz poza PL w odwiedzinach u znajomych, i przypadkiem natknąłem się na dość rzadko spotykaną sytuację - znalazłem Ducati 750 SS z 2000 roku, kolor żółty - w fabrycznym stanie, przebieg to dokładnie 96 mil - słownie - dziewięćdziesiąt sześć.

 

Motocykl kupiony w USA w 2001 roku, stał jako ozdoba galeri do 2008 roku - potem kupiła go osoba od której ja bym go ew. wziął - przejechała nim tylko kilkadziesiąt mil, jest to jeden z ok. 30-35 motocykli tego faceta - starszy zapaleniec, handluje i zajmuje się klasykami, ma 2 wielkie garaże starych Kawazaki, BMW boxerów, Yamah, w tym kilka naprawdę drogich egzemplarzy...

 

Do rzeczy - nie zrobiłem ani jednego zdjęcia tego Ducata bo koleś ma mi wysłać zdjęcia w dużej rozdzielczości na maila. Dzisiaj jak go widziałem - stał lekko zakurzony wśród innych motocykli. Stan - naprawdę praktycznie jak z fabryki:

- opony z 2000 roku, jeszcze z cyckami

- łańcuch, amortyzator tylny, lagi, rama, kanapa - lakier - po prostu wszystko jak nowe

 

Jeszcze nie kupiłem tego motocykla - najpierw chcę sprawdzić czy ktoś będzie zainteresowany, ja go dla siebie nie potrzebuję a nie chcę kupić, przywieźć do PL i żeby dalej u mnie stał. Jeżeli kilka osób wyrazi zainteresowanie - mogę go jutro kupić i za 2 tyg. będzie w PL.

 

Cena - żeby mi się to w ogóle opłacało - to razem z transportem do Polski - ok. 4,200 euro - czyli ok. 16,500 PLN - dla porównania na allegro jest kilka w cenie 6 - 9 tys

Z tym że tutaj mamy nowe moto - nawet nie dotarte... Jedyne chyba co by trzeba zrobić to wymienić olej :) Postaram się jak najszybciej wkleić zdjęcia.

 

Dla zainteresowanych - 2 linki z danymi technicznymi i przykładowe zdjęcie z neta:

http://www.bikez.com/motorcycles/ducati ... t_2000.php

http://www.ducatipartsblowout.com/ducati/750ss.htm

 

Ducati750SS_half_rhf_600p.jpg

 

Ducati-750SS-1999-1-1024x768.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jedyne chyba co by trzeba zrobić to wymienić olej :)

 

Tak, tylko wszysztkie płyny, paski i pewnie kilka innych rzeczy.

 

 

p.s. to ogłoszenie pasowałoby raczej do działu reklma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taaa - "trochę" sobie stał...

Też mam sprzęta, co "trochę stał" - najpierw w UK, potem mało latany u poprzednika.

I co ?

Ano - jak powiedział mój Guru Maciej z HRG - utrudniony rozruch na zimno. Wtryski pewnie zaje***, na ciepłym pali na dotyk. Wg rady Maestro - powinienem Go (monstera) wziąć na trasę np nad morze i z powrotem, żeby się dobrze wygrzał.

Ale póki co, nie mam ani czasu, ani odwagi :( Wynik: moto się męczy, żeby odpalić na zimno, dobija aku i idąc na parking ni mam pewności, że odjadę :cry: A gdy już odpali radość, jak ze spóźnionego okresu u kochanki :lol:

Wniosek - jak dla mnie - moto, które długo stoi - niech już sobie dalej stoi ! Na wystawie, w kolekcji itp.

P.S.

Wpada sobie tutaj jakiś "spadochroniarz" i od razu "mam - decydujcie się szybko - bo ja chcę zarobić"

A gdzie odrobina kultury i "Dzień dobry" w "Powitalni" ?? :evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie no, nie ma co od sprzedawcy wymagać powitalni, bo on wpadł na chwilę sprzedać i zarobić. Po co nam spam w powitalni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj albo jutro wkleję zdjęcie. Może to da wam powód do wiary :)

 

Może ktoś chce jakieś konkretne dla potwierdzenia wiarygodności ???

 

W czym widzicie problem? Nie za bardzo rozumiem wasze bicie piany. Jak komuś śmierdzi to niech nie wącha - ja nie czuję żadnego "smrodu".

 

Co do powitalni - nie jeżdżę Ducati i moje objeżdżenie ogranicza się do tego że wziąłem ostatnio na jazdy testowe nową Multistradę w wersji S, a sympatia do marki polega raczej na śledzeniu poczynań zespołów w WSBK / MotoGP

 

Gdyby ktoś był poważnie zainteresowany - chociaż podejrzewam że nie będzie dopóki nie dam zdjęć, czemu się nie dziwię - podaję mój nr tel. - 0048-506-056-050

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy jeżeli byłbym zainteresowany zakupem to czy byłaby możliwość obejrzenia sprząta w UK? W której Czesci wyspy stoi to moto? I jaki sposób rozliczenia byłby możliwy? Aga i czy masz kogoś kto wozi sprzęty do pl?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

W czym widzicie problem? Nie za bardzo rozumiem wasze bicie piany. Jak komuś śmierdzi to niech nie wącha - ja nie czuję żadnego "smrodu".

 

Co do powitalni - nie jeżdżę Ducati i moje objeżdżenie ogranicza się do tego że wziąłem ostatnio na jazdy testowe nową Multistradę w wersji S, a sympatia do marki polega raczej na śledzeniu poczynań zespołów w WSBK / MotoGP

 

W tym widzę problem, że śmierdzi w domu moim a zapach Ty roznosisz.

Jak nie jeździsz Ducati to niech tak zostanie i nie sprzedawaj przy okazji, bo po co!

Nie jesteś u siebie! rozumiesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

My jesteśmy tu jak rodzina i jak ktoś wchodzi w butach to tak właśnie reagujemy!

 

Przywitanie to przejaw posiadanej kultury osobistej i dobrego wychowania nie rozumiem dlaczego nie chcesz tego zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No jo wos synki prosza...

 

Czyli po co się unosić - typ nie jeździ ducati, znalazł taką okazje, a może niech sam sobie przy tym zarobi - dlaczego nie ?! Nie sądzę, że trzeba jeździć ducati by móc je sprzedać - można je po prostu posiadać, przehandlować i bóg wie co jeszcze. Post delty81 dużo tłumaczy.

 

Co do tej familijności - użytkownik tego forum sprzedał innemu dukata, zarzekając się że zrobił nim 6000km - oczywiście po pewnym czasie na forum chwalił się duuuużo wyższym wynikiem - oczywiście to nie reguła, ale nie jest niestety tak kolorowo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czy jeżeli byłbym zainteresowany zakupem to czy byłaby możliwość obejrzenia sprząta w UK? W której Czesci wyspy stoi to moto? I jaki sposób rozliczenia byłby możliwy? Aga i czy masz kogoś kto wozi sprzęty do pl?

 

Moto jest do obejrzenia w Irlandii ok. 150km od Dublina. Tzn. "jest do obejrzenia" to w sumie grubo powiedziane :) Ja się tym moto na razie rządzić nie mogę, moje nie jest i nie wiadomo czy będzie - dlatego najpierw zamieściłem temat najpierw na Forum Motocyklistów a potem przyszło mi do głowy, że tutaj może wzbudzi to większe zainteresowanie.

 

Co do transportu - tak mam rozległe kontakty, z racji iż zawodowo działam w branży Transport - Spedycja.

 

Rozliczenie - jeżeli ktoś chciał by je odebrać na wyspach, to trzeba by się umówić że ja dostanę z tego jakąś "działkę" jeżeli transakcja dojdzie do skutku oczywiście. Jeżeli po wklejeniu zdjęć kilka osób było by zainteresowanych - wtedy zdecydował bym się ściągnąć te 750 SS do Polski i wtedy normalna transakcja kupna - sprzedaży. To chyba oczywiste :)

 

A to on nie jest z USA? z opisu wynika

 

Jeżeli źle coś opisałem to OK już prostuję - moto ma rok produkcji 2000, nie wiem dokładnie w którym roku jest 1wsza data zakupu ale w każdym razie do ok. 2008 roku stał w jakiejś galerii wystawowej w USA - potem obecny właściciel sprowadził go do IRL i tu tez stoi.

 

W tym widzę problem, że śmierdzi w domu moim a zapach Ty roznosisz.

Jak nie jeździsz Ducati to niech tak zostanie i nie sprzedawaj przy okazji, bo po co!

Nie jesteś u siebie! rozumiesz?

 

Spoko na tym polega wolny kraj że każdy ma prawo do wolnej opinii i wypowiedzi - zarówno Ty jak i ja. Ale nie przekraczaj pewnej granicy - obrazy innych tylko dlatego, że coś Ci się nie podoba. To się nazywa ignorancja połączona z bezsilnością. Oczywiście nie mówię że tak zrobiłeś :) Ale tylko wyraziłem swoje zdanie.

 

My jesteśmy tu jak rodzina i jak ktoś wchodzi w butach to tak właśnie reagujemy!

 

Przywitanie to przejaw posiadanej kultury osobistej i dobrego wychowania nie rozumiem dlaczego nie chcesz tego zrobić.

 

Już się przywitałem - temat jest w poczekalni.

 

Co do meritum tego burzliwego tematu, czyli żółtego 750 SS z 2000 roku w niezłym stanie :) Zdjęć jeszcze nie mam - gadałem z kolesiem dzisiaj przez telefon, mówi że jednak nie może starszych zdjęć znaleźć i postara się w wolnej chwili cyknąć i mi wysłać. Jeżeli tego do jutra nie zrobi - podjadę do niego i uczynię to sam. Dzisiaj nie miałem takiej możliwości, jutro zobaczę - jestem tu na urlopie i raczej zwiedzam :)

 

AHA - i jeszcze jedno. Nie jest handlarzem motocyklowym - do tej pory zawsze jedyne motocykle które sprzedawałem / wystawiałem na allegro to były motocykle z moim nazwiskiem w dowodzie jako właściciela, ew. na prośby kolegów wystawiałem ich 2oo. Tym razem bardzo zaintrygowała mnie ta sytuacja - czego jak widać wielu zrozumieć nie może. Niemniej - pchał się na siłę w ten temat nie będzie. Zobaczymy jak się sytuacja rozwinie.

 

Aha - i jeszcze jedno. Co "nowych" opon - oczywiście że są one do wymiany, ale chodziło mi o potwierdzenie nowości fabrycznej - iż nie jest to jakaś kombinatorka i nawet opony są z rocznika produkcji, a raczej gdyby ktoś kombinował - ciężko było by znaleźć opony z tego rocznika w nowym stanie. Tak mi się przynajmniej - skromnie - wydaje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dżizus - jak by to był jakiś SuperLight to jeszcze zrozumiem, ale to tylko wtryskowy SS750... O co tyle rabanu? Jak by mi ktoś dopłacał to bym nie chciał tego modelu, co dopiero mówić o wydatku rzędu 15000zł :?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za tą cene nikt Ci nie kupi tego ss'a. Doliczyć trzeba jeszcze przerejestrowanie, wymiana części eksploatacyjnych czyli minimum 2 tys. zł. Za 18 tys. można już kupić 'porządnego' ducata, w sensie młodszego, o większej mocy i z lepszymi zaletami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dżizus - jak by to był jakiś SuperLight to jeszcze zrozumiem, ale to tylko wtryskowy SS750... O co tyle rabanu? Jak by mi ktoś dopłacał to bym nie chciał tego modelu, co dopiero mówić o wydatku rzędu 15000zł :?

 

Za tą cene nikt Ci nie kupi tego ss'a. Doliczyć trzeba jeszcze przerejestrowanie, wymiana części eksploatacyjnych czyli minimum 2 tys. zł. Za 18 tys. można już kupić 'porządnego' ducata, w sensie młodszego, o większej mocy i z lepszymi zaletami.

 

Amen..

 

Prawdopodobnie dlatego odpuszczę - nie chcę zablokować kasy w tym motocyklu skoro raczej zainteresowanych nie ma. Dlatego napisałem tutaj - ciekawy byłem czy są szanse powodzenia takiego przedsięwzięcia, ale jak widać - raczej nie.

 

Wiem że to jeden z najsłabszych modeli Ducati, to prawda że za 18-20 tys. można już wychaczyć coś dużo ciekawszego - mnie chodziło głównie o to że ten SS jest w fabrycznym stanie.

 

Jest też jeszcze jedna kwestia - to o czym powiedział mi obecny właściciel. Jemu sie ze sprzedażą tego Ducata nie spieszy - moto ma 11 lat i 96 mil przebiegu. Kiedy dobije do 20tki w takim stanie - powoli będzie się stawał egzemplarzem kolekcjonerskim :) Nawet powimo tego, że to słabszy model.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra - w końcu dostałem na maila jakieś zdjęcia. Chociaż nie są fantastyczne, ale tylko takie mam narazie.

 

bikes123011.jpg

bikes123012.jpg

bikes123013.jpg

bikes123014.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ładne moto, ale nadal to "tylko" SS750... Chociaż może się okazać, że jest wśród nas jakiś świr co się zapadnie w temat... :lol:

 

Dla przykładu - od wczoraj w serwisie gościmy Multi 1000DS rocznik 2004 z autentycznym przebiegiem 114km, ale nadal jest to Multi i nie sądzę aby ktoś dał za nią z tego powodu więcej niż polska średnia rynkowa dla podobnego egzemplaża ... 8-)

 

Dobrym przykładem jest też 2008 Mani 848 które kupiła za śmieszny pieniądz z przebiegiem 300 kilku kilometrów, tylko dlatego, że widziała je dzień w dzień, że stoi u nas w serwisie. Gdyby nie to podejrzane było by to, że ma tak mały przebieg...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za tego typu motocykl myślę że rozsądna cena to by była max. 12000PLN

Jak komuś nie zależy na sprzedaży to niech lepiej trzyma (ostatnio wyszło kilka rodzynków nie używanych np.: VFR 750 RC30).

 

Może za kilka - kilkanaście lat cena podskoczy.

 

A może wtedy jakiś salon Ducati odkupi lub zamieni na nowy model :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę się czepiać czy coś, ale nie często widuje się sprzęta co nie ma 160km a obite oba tłumiki, chyba że tak to ma wyglądać - nie wiem , nie znam się, ale tak widzę na zdjęciach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ale to tylko wtryskowy SS750... O co tyle rabanu? Jak by mi ktoś dopłacał to bym nie chciał tego modelu,

 

Musieli już tak nie cwaniakuj. I głupot byś nie gadał. Każde Ducati jest ładne i ma to coś w sobie może koles przesadził z kwotą ale z tym dopłacaniem to pojechałeś w maliny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Za tego typu motocykl myślę że rozsądna cena to by była max. 12000PLN

Jak komuś nie zależy na sprzedaży to niech lepiej trzyma (ostatnio wyszło kilka rodzynków nie używanych np.: VFR 750 RC30).

 

Może za kilka - kilkanaście lat cena podskoczy.

 

A może wtedy jakiś salon Ducati odkupi lub zamieni na nowy model :mrgreen:

 

No tak ale to by była inwestycja DŁUGO-DŁUGO terminowa :)

 

Co do ceny - wiem że dużo, ale akurat nie ode mnie to zależy - koleś chce za ten 750 SS - 3,600 euro + transport ok. 300 euro + coś dla mnie. Myślę, że jak bym coś u niego zbił z ceny i znalazł tańszy transport - to za 15,000 PLN można by się wyrobić. No ale jak wspominaliście - trzeba doliczyć przejestrowanie, wymiane tego z eksploatacji co jest sparciałe no i sie nazbiera...

 

Także - niestety - chyba odpuszczam temat :/ Gdyby to było 900 SS - to bym się jeszcze zdecydował nawet "w ciemno" - a tak to przecież "tylko" 750 :)

Nie to żebym się czepiał, ale rzeczywiście cena w porównaniu do cen na naszym rynku wychodzi za duża.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i dobrze, w końcu sam zrozumiałeś że z tego interesu chleba nie będzie...

Taki zakup był by atrakcyjny dla osoby która chce akurat ten model, a cena nie przerażała by go, ze względu na fakt minimalnego przebiegu i jak to nazwałeś "stanu fabrycznego" maszyny...

Co muszę przyznać, wygląda b/ładnie, to pierwsze Ducati na jakim miałem okazje jeździć w 2002r. Bardzo miło go wspominam, tylko że był w czarnym matowym kolorku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.