Jump to content

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Sign in to follow this  
gregi76

kiedy rezerwa

Recommended Posts

Witam.Od kupna moto wystukalem prawie caly zbiornik paliwa ST4S i pozostalo 2 kreski na wyswietlaczu. Chcialbym sie dowiedziec w jaki sposob objawia sie poczatek rezerwy i ile ma pojemnosci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cześć

u mnie w ST2 od 2 kresek zaczyna się palić kontrolka rezerwy. Na rezerwie można przejechać w zależności od jazdy ok 30-40 km (z doświadczenia - nie wyjechałem nigdy do końca tak więc nie potwierdzę czy można więcej). Co do pojemności rezerwy - wydaje mi się, że u mnie jest to ok 3 litrów

Share this post


Link to post
Share on other sites

z tego co mi wiadomo to rezerwa ma ok 6 l. ja jednak bardziej suszę bak. na rezerwie można spokojnie przekulać 60 km. a zbiornik w St faktycznie jest spory. Chyb jakieś 21 l

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chyb jakieś 21 l

I tak, i nie, na suchy zbiornik faktycznie wchodzi trochę ponad 18l reszta to bańka powietrza. Miałem przypadek, że po przejechaniu 18km od zapalenia się rezerwy paliwo się skończyło, od tej pory tankuję na najbliższej stacji po zaświeceniu się kontrolki. Zresztą od tego momentu komputer pokazuje że do tankowania pozostało tylko 0 km ;-). Jak tak uczynię to do pełna tankuję 14-15l zatem rezerwy było ok 3-4 l...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kierujac sie waszymi odpowiedziami troche osobiscie potestowalem.A mianowicie majac paliwa pod przyslowiowy korek przejechalem 300km do mrygajacej ostatniej kreski i zapalenia sie czerwonej kontrolki rezerwy.Nie czekajac do calkowitego osuszenia zbiornika od razu zjechalem dotankowac.Ze zdziwieniem dolalem tylko 15l.Nawet katalogowo przewidziana ilosc rezerwy to jakies 6l co wymaga jeszcze sprawdzenia na wlasnej skorze .Wiedzac co i jak mozna wreszcie ruszyc dalej bo nie usmiecha mi sie znowu pchac sprzeta pare ladnych km na cpn jak za starych dobrych czasow :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest   
Guest

Muminek, gratuloje poniewaz mi nigdy nie udalo sie wiecej zatankowac niz 16 litrow. Maximalnie przejezdzam 250-260 km. Okolo 200-210 km zapala sie rezerwa. Przy 255-260 gasnie ostatnia kreska na odczytniku i staje na tankowanie. Maximalnie uda mi sie zatankowac 16 litrow. Problem polega na tym, ze jak tak duzo zatankuje, to przez odpowietrzenie baku wycieka odrobina paliwa po lewej stronie goracego silnika. Wiec nie tankuje do oporu. Podkreslam, ze jezdze te 250 km w trybie miejskim, lub na szybkim przelocie w trasie z kuframi i zaladowany (wiec nie jezdze ekonomicznie).

Share this post


Link to post
Share on other sites

uuu każda włoszka inna:

u mnie prawie 19 l zatankowałem, A z km bywa różnie - najczęściej 270 km dam radę przejechać, czasem 240 a i zdarzyło się NAPRAWDĘ 340 km i nie zapaliła się rezerwa a ja tankowałem. Ale to było tylko raz.

 

pozdrawiam

klaus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja do rezerwy przejeżdżam 220 - 230 km. Na rezerwie zrobiłem kiedyś 63 km i jeszcze było paliwo. Teoretycznie więc zasięg mojego ST'ka to ok. 300km

 

pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spalanie mojego tapczanu dziwnie maleje za granicami PL. 200km to połowa zbiornika, nad Wisłą tym dystansem zbliżam się do rezerwy. Kiedyś z czerwoną lampką, a może żółtą :mrgreen: przejechałem ok.40 km. Potem puściły mi nerwy i zatankowałem na stacji Krzak. W bonusie dostałem 300kg worek i spadochron, które to gifty drastycznie obniżyły osiągi motocykiela :evil:

 

A propos :crazy: rezerwy:

[bBvideo 425,350:a5ij3sxr]

[/bBvideo]

Share this post


Link to post
Share on other sites

"...Słuszną linię ma nasza władza...":

skoro Franio tak przytył, ale gdzie te włosy, gdzie??? :crazy:

 

 

Odnośnie, tankowań Ducatów, to da się i w Superbikach zauważyć różnicę podczas tankowań...ja do rezerwy robię ok. 200 km...a Pasem jeszcze nie sprawdzałem, znaczy jakem zatankował tydzień temu nadal jeszcze mam pół zbiornika, a chyba ze 130 mil na liczniku zrobione...

Pozdr. J-999

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dziś na zbiorniku zrobiłem 280km(!!!) ale fakt jechałem jak easy rider :oops: Jutro się poprawię, i żeby utrzymać średnia przejadę na zbiorniku 120 ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnośnie, tankowań Ducatów, to da się i w Superbikach zauważyć różnicę podczas tankowań...ja do rezerwy robię ok. 200 km...a Pasem jeszcze nie sprawdzałem, znaczy jakem zatankował tydzień temu nadal jeszcze mam pół zbiornika, a chyba ze 130 mil na liczniku zrobione...

Pozdr. J-999

 

To ja w Paso jak jechałem ostatnio, to właśnie co 200km tankowanie było i wchodziło po 10-11 litrów. Tam jest ten wskaźnik paliwa dziwny taki - pływak chyba bo jak motocyklem pobujam lekko to on momentalnie zmienia wartość. To dziwne ale oszukał mnie ze 3 razy pod rząd na trasie, ja do tankowania a tu jeszcze pół zbiornika. A wskaźnik i tak upiera się przy minimalnym wskazaniu. Co najlepsze jak dotankowałem wskaźnik wdzięcznie wędrował na max :D Kochany Pasiak ;)

No i Paso to raczej nie superbike, bardziej ST już chyba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalne...ma taki wskaźnik typu "bujankowy" i rezerwę należy traktowa rezerwę należy traktować z rezerwą :lol: ..., ale fajnie wygląda, jak ubędzie trochę paliwa, to podczas hamowania zapala się wskaźnik od rezerwy, a może on działa jako wskaźnik siły hamowania :lol: :mrgreen: i przyspieszania :crazy: :lol: ...

Pozdr. J-999

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba 300km + - 20 to norma a reszta wiadomo .Klasa sama w sobie wygląda na to że nie zawsze mniejszy znaczy mniej.A jak już się świeci to gasimy ją na stacjach C.P.N Duży + dla ducati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co czytam jednym zapala się rezerwa jak zostają dwie kreski, innym jak zgaśnie ostatnia, a u mnie jeszcze inaczej - ostatnia nie gaśnie, tylko mruga :D I wtedy też zaczyna się świecić rezerwa.

 

Ostatnie wczasy - załadowany opór, z pasażerką, max spalanie 5,5 litra, szybkości 120-140 km/h. Rezerwa zapala się zazwyczaj w okolicach 240 km. Raz przejechałem 315 km, więcej się bałem. Weszło 17 litrów..

 

Tankuję ciut poniżej korka na bocznej nóżce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak przejeżdżałem przez Austrię, czyli większość autostradami i bez bramek, to zrobiłem 440 kilometrów na zbiorniku. zatankowałem dopiero w czechach 17 litrów i paliła mi się rezerwa już dość długo. trochę miałem stracha, ale jakość poszło. ogólnie nie wysysam do cna zbiornika i staram się mieć minimum 2 - 3 kreski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.