hmersky 0 Napisano Sierpień 18, 2011 chcę wrzucić na przód 14 zębów a na tył 50 zębów ... i pytanie - czy ktoś może mi powiedzieć mniej więcej jaki długi łańcuch będę potrzebował do takiego zestawu ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Sierpień 21, 2011 Jeśli standardowe to 15 - 46 to dając 14 - 50 powinieneś wydłużyć łańcuch o 4 sworznie (2 ogniwa) czyli ze 106 na 110. Pamiętaj że kupując łańcuch do zakucia zawsze możesz go skrócić, wydłużanie nie jest zalecane. Każde dodatkowe 2 zęby to 2 sworznie więcej (1-no ogniwo). Zaokrągla się do góry. :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hmersky 0 Napisano Sierpień 21, 2011 4 swożnie tylko ? :P aa to może da rade bez wymiany łańcucha bo juz sie troche naciągnął hehehe :P ;] dzięki :D :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Sierpień 21, 2011 Bez wymiany łańcucha nie da rady. Zasada nr. 1. Zestaw napędowy zawsze wymieniamy w komplecie: - zębatka przednia - zębatka tylna - lub wieniec zębaty - łańcuch napędowy. Zużyty łańcuch może uszkodzić nowe zębatki, bądź zużyte zębatki mogą uszkodzić nowy łańcuch. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
korkir 3 Napisano Sierpień 22, 2011 http://www.gearingcommander.com/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Sierpień 25, 2011 Łoj, ktoś tu chce pionowo jeździć? :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducafil 10 Napisano Wrzesień 12, 2011 a ja się podłącze, coby nowego tematu na razie nie ciągnąć ;) moja s4 ma wieńce 15/37-czy jeśli wymienię tył na 39-40 zębów to będę musiał też kupić dłuższy o kilka ogniw/ile?/ łańcuch, czy wystarczy dedykowany przez katalog? choruję na złotego supersproxa tył z czarnym wieńcem, ale w pl znalazłem dopiero 39-40ząbków :) poza tym nie zależy mi tak na v-max i chciałbym zredukować przełożenie, tak "coby" się dało na trójce w mieście pojechać. wasza fachowa opinia wielce wskazana i doceniona będzie. ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Wrzesień 13, 2011 W S4 tylko rocznik 2001 miał 37Z z tyłu. 02-03 już miały 39. Fabryka widocznie uznała ze lepiej zwiększć moment na kole kosztem V-max. Na taki zestaw w S4 potrzeba 104 ogniwa. Sam mam dokładnie takie przełożenie 15-39 właśnie z supersproxem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducafil 10 Napisano Wrzesień 13, 2011 no i to jest rzeczowa podpowiedź :D theo, czy obie "zębatki" ;) masz z supersprox'a? jakiej firmy łańcuch zastosowałeś i gdzie taki zestaw ew. polecasz nabyć? czy kupię bez problemu zakuty łańcuch 104 ogniwa, czy trzeba skracać samemu? p.s. no chyba,że w motomaniaxie macie jakąś dobrą ofertę to bym się skusił. ew.PW Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Wrzesień 13, 2011 Łańcuch DID złoty VX 520 Fabrycznie jest niby 525 ale ze wzgledu na relatywnie nieskie przebiegi jakie robię żywotność jest sprawą drugorzędną za mniejszą masą zestawu. Przód Sunstar Tył supersprox. Do S4 polecam złaozyć jednak DIDa 525 VX lub ZVX czy też o-ringowe odpowiedniki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducafil 10 Napisano Wrzesień 13, 2011 będę trzymał się Twoich porad, ja też nie robię jakichś przebiegów, choć w tym roku 4500km poleciało. raz jeszcze dzięki za pomoc :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducafil 10 Napisano Wrzesień 16, 2011 dziś przy okazji smarowania mojego wyciągniętego jak guma z majtek łańcucha pokusiłem się o policzenie zębów i ogniw. przednia to standardowe 15z, tył o dziwo już ktoś zmienił na 39z, a łańcuch ma 100 ogniw :?: :shock: mój nowy "wymarzony" zestaw supersprox plus did został wyceniony przez firmę z allegro skymotor z wołomina na 650zł-myślę,że to dobra cena i chyba już zamówię, chyba,że mój lokalny sklep będzie w stanie mnie zadowolić w tym temacie ;) theo, co sadzisz o tych 100ogniwach, które są teraz u mnie-czy jak założę 104 proponowane przez Ciebie będzie jeszcze naciąg? teraz przy wyciągniętym 100 jest na czwartej kresce od silnika. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukas270cdi 0 Napisano Wrzesień 18, 2011 Nie orientujecie sie jakie sa zestawy do 10 tek... ja ma 15-38 ale wiecej latam po miescie i pytanie moje jest.... z przodu nie wiem czy jest mozliwe ponizej 15-stu ale tył chciałbym zamienic na wiecej niz 38... :?: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Wrzesień 18, 2011 Nie orientujecie sie jakie sa zestawy do 10 tek... ja ma 15-38 ale wiecej latam po miescie i pytanie moje jest.... z przodu nie wiem czy jest mozliwe ponizej 15-stu ale tył chciałbym zamienic na wiecej niz 38... :?: Oczywiście jest tak możliwość przód T14 a na tył np 40 zębów i robi się naprawdę agresywna sztuka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukas270cdi 0 Napisano Wrzesień 18, 2011 Nie orientujecie sie jakie sa zestawy do 10 tek... ja ma 15-38 ale wiecej latam po miescie i pytanie moje jest.... z przodu nie wiem czy jest mozliwe ponizej 15-stu ale tył chciałbym zamienic na wiecej niz 38... :?: Oczywiście jest tak możliwość przód T14 a na tył np 40 zębów i robi się naprawdę agresywna sztuka. tzn. nie wiem czy dobrze Cie zrozumiałem ,ale mi chodzi zeby w miescie przynajmniej trójke wbic... bo przy tym przełożeniu co mam teraz to tylko 2 i to ciężko :roll: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Wrzesień 18, 2011 na 14/40 to i 4 wbijesz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hmersky 0 Napisano Wrzesień 18, 2011 a czy te 15/50 wystarczy żeby m620 szedł z gazu ładnie na jedno ? czy raczej by trzeba było dać 14 na przód ? 8-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukas270cdi 0 Napisano Wrzesień 18, 2011 na 14/40 to i 4 wbijesz o tototo :!: ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Wrzesień 18, 2011 a czy te 15/50 wystarczy żeby m620 szedł z gazu ładnie na jedno ? czy raczej by trzeba było dać 14 na przód ? 8-) M620 i bez tego ładniusio idzie na koło :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hmersky 0 Napisano Wrzesień 18, 2011 do odcięcia ze sprzęgła :P a ja bym chciał z gazu tak wziuuuum :P :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Wrzesień 18, 2011 a czy te 15/50 wystarczy żeby m620 szedł z gazu ładnie na jedno ? czy raczej by trzeba było dać 14 na przód ? 8-) M620 i bez tego ładniusio idzie na koło :twisted: Owszem, ale nie z gazu no chyba że na stojaka pociągniesz go łapkami. Moim zdaniem szkoda jednak tak zacnego "MAŁEGO" Monsterka do gumowania. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Wrzesień 18, 2011 e tam szkoda... kazde moto jest do tego dobre Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Wrzesień 19, 2011 Nie orientujecie sie jakie sa zestawy do 10 tek... ja ma 15-38 ale wiecej latam po miescie i pytanie moje jest.... z przodu nie wiem czy jest mozliwe ponizej 15-stu ale tył chciałbym zamienic na wiecej niz 38... :?: -1 z przodu i bezproblemowo jezdzi sie po miescie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hmersky 0 Napisano Wrzesień 19, 2011 a czy te 15/50 wystarczy żeby m620 szedł z gazu ładnie na jedno ? czy raczej by trzeba było dać 14 na przód ? 8-) M620 i bez tego ładniusio idzie na koło :twisted: Owszem, ale nie z gazu no chyba że na stojaka pociągniesz go łapkami. Moim zdaniem szkoda jednak tak zacnego "MAŁEGO" Monsterka do gumowania. oj tam :D tym sie jeździ :D to sie ma zużywać, to trzeba naprawiać :D hehe wszystko dla ludzi :D no chyba ze kiedyś mnie bedzie stać na sport classica to bede huhać i dmuchać :P a monsterek ma skakać po chodnikach w mieście :D :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukas270cdi 0 Napisano Wrzesień 19, 2011 Nie orientujecie sie jakie sa zestawy do 10 tek... ja ma 15-38 ale wiecej latam po miescie i pytanie moje jest.... z przodu nie wiem czy jest mozliwe ponizej 15-stu ale tył chciałbym zamienic na wiecej niz 38... :?: -1 z przodu i bezproblemowo jezdzi sie po miescie. mówisz, że -1 z przodu zrobi różnice :?: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach