KrisB4 1 Napisano Sierpień 25, 2011 Tytan + Carbon Czysta pornografia :shock: :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Włodi 0 Napisano Sierpień 25, 2011 O kurcze!!! Rzeczywiście Uh... Oh... jak cholera!!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bernatowitz 0 Napisano Sierpień 25, 2011 o a co to ..??? :shock: :shock: :shock: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Sierpień 25, 2011 Fajny stojak pod silnik Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KrisB4 1 Napisano Sierpień 25, 2011 Na dolnej półce leżą Ohlinsy 8-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KrisB4 1 Napisano Sierpień 25, 2011 o a co to ..??? :shock: :shock: :shock: Koleś w Kansas zrobił sobie ramę z tytanu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Sierpień 25, 2011 Ohlins to naturalna sprawa w RS-ach Ciekawe ile na masie urwane dzięki takiej ramie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
franek 0 Napisano Sierpień 25, 2011 Fajny stojak pod silnik E tam. Twój na zawsze zostanie nr.1 :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KrisB4 1 Napisano Sierpień 25, 2011 Ohlins to naturalna sprawa w RS-ach Możliwe. Ja tam jeszcze nie rozróżniam :roll: Ale wiem już że to: Wejdzie w półki mojego Monstera :mrgreen: Ciekawe ile na masie urwane dzięki takiej ramie. 12 funtów czyli niecałe 6kg, przy masie stalowej ramy 27 funtów. Ma grubsze ścianki o 0,127mm niż stalowa, żeby odzyskać część wytrzymałości po zamianie stali na tytan. Gość mierzy w <160kg na sucho Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
arvent 0 Napisano Sierpień 26, 2011 Kusząca rama, tak samo jak z carbonu, czy aluminium, tylko ból w braku homologacji :? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
2wheels 0 Napisano Sierpień 26, 2011 jak dla mnie waga tej ramy to element nieważny , ale spawy są poprostu genialne :) nie to co moje seryjne smarki robione przez pijanego spawacza Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KrisB4 1 Napisano Sierpień 26, 2011 Kusząca rama, tak samo jak z carbonu, czy aluminium, tylko ból w braku homologacji :? Na co komu homologacja :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Sierpień 26, 2011 Homologacja ramy to nie problem tylko spory wydatek. Całkiem fajnie się prezentuje, ciekawe jak sztywność ramy w porównaniu z oryginałem ? Waga to sprawa 2-go rzędna, ważniejsza jest wytrzymałość. Można poszukać Ohlinsa od Aprilia RSV 1000 Mille - jest to ten typ co w Starszych modelach Ducati. Fajnie też wygląda tylny wahacz :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KrisB4 1 Napisano Sierpień 26, 2011 Sztywność nie powinna odbiegać od oryginału. Może być nawet nieco większa. Wahacz to, o ile poznaję, seria z S4R/S2R. Ohlinsy starsze niż FG43RT to żaden zysk w porównaniu z nowymi Showa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
arvent 0 Napisano Sierpień 27, 2011 Homologacja ramy to nie problem tylko spory wydatek. Tutaj jestem ciekaw jak rama, którą producent podkreśla, że nie ma homologacji, mogłaby przejść w naszym kraju jako zdatna do ruchu na drogach publicznych? Customy od podstaw też mają fajną ścieżkę przez prawo i ciekawe jak badają ich ramy, żeby dopuścić je do ruchu? Wcześniej zastanawiała mnie rama z aluminium DM Telai dedykowana dla S4R o wadze 5,250 kg. Tam producent od razu podkreślał, że jest przeznaczona na tor i była testowana z silnikami powyżej 140 KM. Jeszcze podziwiałem ramę niczym z Alien :D Carbonówka z br bikeresearch z podobną wagą co aluminiowa. O cenach lepiej nie wspominać... Zostanę wyznawcą ramy OEM :roll: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach