Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
KrisB4

Uh...oh...

Polecane posty

Ohlins to naturalna sprawa w RS-ach

 

Ciekawe ile na masie urwane dzięki takiej ramie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ohlins to naturalna sprawa w RS-ach

 

Możliwe.

Ja tam jeszcze nie rozróżniam :roll:

Ale wiem już że to:

IMG_3649.JPG

Wejdzie w półki mojego Monstera :mrgreen:

 

 

Ciekawe ile na masie urwane dzięki takiej ramie.

 

12 funtów czyli niecałe 6kg, przy masie stalowej ramy 27 funtów.

Ma grubsze ścianki o 0,127mm niż stalowa, żeby odzyskać część wytrzymałości po zamianie stali na tytan.

Gość mierzy w <160kg na sucho

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kusząca rama, tak samo jak z carbonu, czy aluminium, tylko ból w braku homologacji :?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie waga tej ramy to element nieważny , ale spawy są poprostu genialne :) nie to co moje seryjne smarki robione przez pijanego spawacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kusząca rama, tak samo jak z carbonu, czy aluminium, tylko ból w braku homologacji :?

 

Na co komu homologacja :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Homologacja ramy to nie problem tylko spory wydatek.

 

Całkiem fajnie się prezentuje, ciekawe jak sztywność ramy w porównaniu z oryginałem ?

Waga to sprawa 2-go rzędna, ważniejsza jest wytrzymałość.

 

Można poszukać Ohlinsa od Aprilia RSV 1000 Mille - jest to ten typ co w Starszych modelach Ducati.

 

Fajnie też wygląda tylny wahacz :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sztywność nie powinna odbiegać od oryginału. Może być nawet nieco większa.

Wahacz to, o ile poznaję, seria z S4R/S2R.

 

Ohlinsy starsze niż FG43RT to żaden zysk w porównaniu z nowymi Showa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Homologacja ramy to nie problem tylko spory wydatek.

Tutaj jestem ciekaw jak rama, którą producent podkreśla, że nie ma homologacji, mogłaby przejść w naszym kraju jako zdatna do ruchu na drogach publicznych? Customy od podstaw też mają fajną ścieżkę przez prawo i ciekawe jak badają ich ramy, żeby dopuścić je do ruchu?

Wcześniej zastanawiała mnie rama z aluminium DM Telai dedykowana dla S4R o wadze 5,250 kg. Tam producent od razu podkreślał, że jest przeznaczona na tor i była testowana z silnikami powyżej 140 KM.

Jeszcze podziwiałem ramę niczym z Alien :D Carbonówka z br bikeresearch z podobną wagą co aluminiowa.

5_4812Ducati_News_2-600x391.jpg

O cenach lepiej nie wspominać... Zostanę wyznawcą ramy OEM :roll:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.