Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
jacaszef

gdzie można kupić takie osłony pasków??

Polecane posty

A mi się wydaje, że jest większa szansa na spotkanie kogos na ducati ubranego w Rizomę, niż z handmade osłonami

 

Ta, jasne. 3/4 motocykli jeździ z tym badziewiem, o dukatach już nie wspomnę, które są dosłownie oblepione rizomą :lol: Łukasz, jak by tak było to pewnie już dawno bym latał na Desmosedici 8-)

 

 

Darku a gdzie ja tak nipisałem? Gdzie użyłem słowa badziew? gdzie napisałem ze 3/4?

sprzedałeś więcej niż jeden komplet osłon pasków Rizomy prawda?

A osłony hand made z szybką widzę na tym forum po raz pierwszy

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Any time ;)

Moje osłony (DS) już zmienione na węgiel, ale coś mnie korci, żeby w zimę zrobić sobie "drugi zestaw" osłon (rozrządu i sprzęgła) :mrgreen: z "judaszem" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ DzikiBóbr - takie jak ja mam Ci odpowiadają ? ;) Pisz PW. Jakbym się bawił tym teraz to będzie szybciej, bo potem mi się rok akademicki zacznie i będzie kapa :/

file.php?id=6306

 

@ Bernatowitz - wyslij mi na PW jakieś zdjęcie jak najbardziej pod kątem prostym do osłon - łatwiej wykombinujemy zadowalający nas efekt.

 

@ Biały - judasz musi być ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
@ DzikiBóbr - takie jak ja mam Ci odpowiadają ? ;) Pisz PW. Jakbym się bawił tym teraz to będzie szybciej, bo potem mi się rok akademicki zacznie i będzie kapa :/

 

PW poszło ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ja wlaśnie zamontowałem Rizomę. Myślę, że poza napisem Rizoma różnic zbyt wielkich ni ma ...

post-837-1366037415,4016_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poza napisem Rizoma różnic zbyt wielkich ni ma ...

No ale właśnie o ten napis chodzi :mrgreen: Rizoma = Exclusive ;) :D

Co warte byłyby "adidasy" bez napisu adidas, nike czy reebok :lol: - choć i tak służą do chodzenia/biegania/itp ;)

Pewnie - płaci się również za jakość wykonania, ale nie zawsze "drogie, bo markowe" oznacza "dobrej jakości".

Najważniejsze, że jesteś zadowolony - to Twój motocykl i Twoje "zbójeckie prawo" zakładać do niego to, na co tylko przyjdzie Ci ochota.

:thumbup:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poza napisem Rizoma różnic zbyt wielkich ni ma ...

 

Wcale :shock: tylko Gdyby wycinali to z plastiku to pewnie kosztowało by o jedno zero mniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wcale :shock: tylko Gdyby wycinali to z plastiku to pewnie kosztowało by o jedno zero mniej.

I dalej tak samo wyglądało, a dla laika, który jest zahipnotyzowany wariującymi paskami ten mały napisik i tak nie jest ważny. :mrgreen:

Ori są "z plastiku", więc opcja wytrzymałości raczej odpada.

Rizoma robi z metalu ? - to przecież podwyższanie wagi :lol: :twisted: - więc dla równowagi w wadze trzeba zastosować np. tylny błotnik z carbonu - koniecznie oryginalnego, bo lżejszy :lol:

Jak kogoś stać na ekskluzywną Rizomę - jego sprawa, ale do snobizmu już niedaleko: "Kupię Rizomę, bo droga i nie każdy może" - a fakt taki, że w Rizomie kupa moto lata i to oczywiście nie tylko Duki. Ekskluzywność pomału szlag trafia - trzeba szukać czegoś mało spotykanego, żeby być oryginalnym.

Na szczęście - każdy robi moto "pod siebie", a nie "pod publikę" ;) :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wcale :shock: tylko Gdyby wycinali to z plastiku to pewnie kosztowało by o jedno zero mniej.

I dalej tak samo wyglądało, a dla laika, który jest zahipnotyzowany wariującymi paskami ten mały napisik i tak nie jest ważny. :mrgreen:

Ori są "z plastiku", więc opcja wytrzymałości raczej odpada.

Rizoma robi z metalu ? - to przecież podwyższanie wagi :lol: :twisted: - więc dla równowagi w wadze trzeba zastosować np. tylny błotnik z carbonu - koniecznie oryginalnego, bo lżejszy :lol:

Jak kogoś stać na ekskluzywną Rizomę - jego sprawa, ale do snobizmu już niedaleko: "Kupię Rizomę, bo droga i nie każdy może"

 

Z takim podejściem to kolega powinien jezdzic na kawasaki, albo na kingwayu :mrgreen: . "Kupie ducati bo drogi (jak na swoj rocznik) i nie każdy może.". Ale co ma wspolnego kupowanie markowych i dobrze wykonanych części ze snobizmem to ja nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z takim podejściem to kolega powinien jezdzic na kawasaki, albo na kingwayu :mrgreen: . "Kupie ducati bo drogi (jak na swoj rocznik) i nie każdy może.". Ale

Miła koleżanko.

Kupiłem Ducati, bo mi się spodobał bardziej od Suzuki SV, bardzo możliwe, że gdybym nie usłyszał Monstera to siedziałbym teraz na forum Suzuki i pisał jakie to te Ducati wstrętne, psujące się, i klekoczące. A moja Suzi jest "aja"

Ducati dziś każdy może - podziwiam tych, którzy mają Dusie od lat 10, 15, może 20. Gdy rynek części zaczynał się w Berlinie Zachodnim ?? Nie wiem.

Nie widzę w tej marce nic bardziej szczególnego od innych, ale mam i jest MÓJ. Dlatego jest najlepszy :mrgreen: No może jeszcze suchar - bo nie wiem, czy ktoś jeszcze stosuje.

Więc wysyłanie mnie na Kawasaki lub Kingwaya...a kto wie - "Nigdy nie mów Nigdy" ;)

 

co ma wspolnego kupowanie markowych i dobrze wykonanych części ze snobizmem to ja nie wiem.

Pewnie - płaci się również za jakość wykonania, ale nie zawsze "drogie, bo markowe" oznacza "dobrej jakości".
do snobizmu już niedaleko: "Kupię Rizomę, bo droga i nie każdy może"

Snobizm, a właściwie zmierzanie w jego kierunku przyporządkowałem do marki RIZOMA, a nie do całości "markowych i dobrze wykonanych części" - Rizoma kiedyś może i była TopExlusive, ale stała się tak samo powszechna, jak Brembo - kiedyś mieć hamulce z tej firmy - to do filmu brali. Dziś - normalka, każdy pcha Rizomę. Żeby innym pokazać ? A tu kolega pokazał, że można zrobić samemu, że się podoba i że nie potrzeba wydawać 1200 zł na osłony, tylko kupić dzieciom słodycze - żeby kiedyś później wydać jeszcze na dentystę :mrgreen:

A osłony wyglądają świetnie i bez napisu. ;)

Oto mój "przekaz" :D

 

Oczywiście nie chciałem nikogo urazić i dlatego właśnie podkreślam, że każdy robi dla siebie, jak uważa.

Ktoś chce Rizomę - kupuje - nic mi do tego.

Najważniejsze, żeby właściciel/ka był/a szczęśliwy/a ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomijając osłony pasków.

Trzeba niektóre produkty i ich detale zobaczyć na żywo, aby wiedzieć dlaczego wyobrażenie że samoróba garażowa nie może się z tym równać. I nie jest to kwestia kosztów danego elementu że jest on super, ale jego wykonania. Bo osobiście lubię posiadać fajne gadgety na motocyklu nie z racji ich zaporowej ceny, a tego ze same w sobie są dziełami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pomijając osłony pasków.

Trzeba niektóre produkty i ich detale zobaczyć na żywo, aby wiedzieć dlaczego wyobrażenie że samoróba garażowa nie może się z tym równać. I nie jest to kwestia kosztów danego elementu że jest on super, ale jego wykonania. Bo osobiście lubię posiadać fajne gadgety na motocyklu nie z racji ich zaporowej ceny, a tego ze same w sobie są dziełami.

Theo - i właśnie taki wydźwięk moich wypowiedzi był przeze mnie zamierzony: nie chodzi mi, broń Boże, o szydzenie z czyjejś chęci posiadania akurat Rizomy - to przecież Jego/Jej moto.

Oczywistym jest zobaczenie na "żywca", ocena stosunku jakości do ceny i przyrównanie do zasobności portfela. :D Nie stać mnie na drogie elementy - szukam innych rozwiązań. Ot, co. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pomijając osłony pasków.

Trzeba niektóre produkty i ich detale zobaczyć na żywo, aby wiedzieć dlaczego wyobrażenie że samoróba garażowa nie może się z tym równać. I nie jest to kwestia kosztów danego elementu że jest on super, ale jego wykonania. Bo osobiście lubię posiadać fajne gadgety na motocyklu nie z racji ich zaporowej ceny, a tego ze same w sobie są dziełami.

 

Ale dekiel od strony sprzęgła z chłodzeniem go, ładny masz, prawda? :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wybór rizoma/ dp/evr czy są próba lub chinol to indywidualny wybór każdego.

U siebie mam manety i końcówki rizomy bo po prostu podpasowaly mi wizualnie do mojego wyobrażenia motocykla. Do tego chińskie klamki, sety,, węgiel, Polska szybę, i co? Któreś z tego jest lepsze od pozostałych? Wg mnie nie. Jakość wykonania chińskich setów w niczym nie ustępuje europejskim, klamki? Może anoda słabsza a@3 różnica w cenie dziesieciokrotna! Wiec wybaczam

 

Poza tym dorabianie ideologii i religii do posiadania duvcati jest wg mnie śmieszne. To motocykl jak każdy inny. Stylistyka jest kwestia gustu, rozwiązania mechaniczne maja swoje plusy i minusy,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pomijając osłony pasków(...)

 

Ale dekiel od strony sprzęgła z chłodzeniem go, ładny masz, prawda? :mrgreen:

 

To, że w temacie dekla po stronie sprzęgła Twoje łapki są bardziej finezyjne od technologii cnc, to wiadomo nie od dziś. I mówię to z pełną odpowiedzialnością. Każdy kolejny mój dukat będzie miał okazję posiadać takowy, o ile nadal będziesz skłonny "piłować" 8-)

S6004134.JPG

S6004140.JPG

S6004142.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Łaaadne :twisted: Aż chciałoby się mięc suchara...

Sry za off-topic, ale czy takie otwarte sprzęgło nie jest podatne na zabrudzenie, szybsze zużycie, nie daj boże przewrotkę na prawą stronę? czy to ociera czy co się dzieje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jedyny minus otwartego sprzęgła to podatność na zamoknięcie i jego konsekwencje gdy motocykl stoi. Czy to na deszczu czy po myciu i niewydmuchaniu pozostałości wody ze sprzęgła.

Tak otwarte sprzęgło jest znacznie lepiej chłodzone i lepiej jest usuwany z niego pył ze startych tarcz.

Plusem powycinanej pokrywy silnika wokół kosza jest fakt że można zamontować oryginalną stalową pokrywę by zminimalizować skutki położenia maszyny na tę stronę. Np przy wypadach na tor. Jednoczesnie nadal jest duży przepływ powietrza przez sprzęgło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zastanawia mnie jedno. czy kiedy moto pojdzie na prawa strone w zwir to czy pomimo oryginalnej pokryey kamulce nie odstana sie do sprzegła?

 

mnie to spotkalo na poznaniu - mialem otwarte sprzeglo i musialem je rozlozyc zeby wydmuchac piach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.