Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Kurak

Multi 1000DS

Polecane posty

Po paru tygodniach przemyśleń i nieprzespanych nocach :P mój wybór nowego motocykla padł na Multi. Chciałbym uzyskać jakieś szczere opinie od użytkowników, może w porównaniu do ich poprzednich sprzętów. W internecie jest mnóstwo różnych wypowiedzi, ale 95% to opinie ludzi, którzy nie mieli nigdy do czynienia z Ducati (coś w stylu "Panie jaki badziew tam coś szumi za sprzęgła" :lol: ) Znalezłem na Alledrogo taki o to egzemplarz http://allegro.pl/ducati-multistrada-10 ... 06063.html . Cena wyjątkowo okazyjna, HANDLARZ twierdzi, że sprzęgło do wymiany i ogólny serwis go czeka. Co wy na to, może ktoś już oglądał ten egzemplarz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Swojego Monstera z takim samym silnikiem i z tego samego roku kupiłem za podobną kwotę.

Z tym, że ja wiedziałem:

- od kogo kupuję

- moto znane chłopakom w HRG

- duży przegląd + tylna opona: 3200 zł (weszły w to też "pierdółki" typu: aku, czujnik ciśnienia oleju i kilka innych moich życzeń)

 

Jeśli jesteś w stanie sam określić ewentualną "bezwypadkowość", to warto się przyjrzeć. Ja wiedziałem, że serwis mnie czeka, ale może to i dobrze, bo teraz wiem na 100% co było zrobione w moim moto. ;)

U mnie poprzednim "sprzętem" była 2-suwowa 50-tka :oops: - acha - no i Jawa 350TS (20 lat temu) więc opinia może być nieco "stronnicza": Banan na gębie po każdym zejściu z moto usuwalny tylko operacyjnie ! Te wibracje pod d.u.p.ą, ciekawskie spojrzenia innych Kierowników na Pole Position, wymyślanie ciągle nowych odpowiedzi na uwagi w stylu: "Panie, a co to tak napiertralala ?" - tego chyba nie doświadczysz dosiadając innego motocykla. Przy 1000DS w Monsterze mam dużą swobodę w jazdach po Poznaniu ;) niby "tylko" 84KM, ale ... zobaczyć na blacie prędkość grubo przekraczającą dozwoloną ( i to na drogach ekspresowych ;) ) - żaden problem. :mrgreen: :oops: 84 "niutki" pozwalają na przyspieszanie nieporównywalne do innych motocykli (można by zastosować porównanie: benzyna vs. diesel)

 

Od wielu tutaj możesz usłyszeć: "Kochaj, albo rzuć", "Ducati, podobnie jak Alfę - kupuje się sercem, a nie rozumem" itp. Jeśli szukasz indywidualizmu okupionego większymi nieco kosztami serwisowania, części, spalania (miasto ok 7l/100km) - bierz Dusię. Jeśli chcesz "tylko jeździć" i przeglądy robić co 40 tys. km - to nie ten adres - kieruj się na Japonię.

 

Podsumowując:

Jeśli dasz 9kpln (jak ja;) ) i następne 3500 zł za przegląd (ok 600 trzeba policzyć na tarcze sprzęgła, następne 600 za przekładki, jeśli będzie taka konieczność ) za 12500 będziesz miał maszynę ze "znaną historią serwisową".

Handlarz jest z Kórnika pod Poznaniem. Skontaktuj się z Maćkiem lub Dominikiem z HRG, może udałoby się zlustrować sprzęt u nich - wtedy wiedziałbyś w co się pakujesz. Sam nie mam tam daleko - ale nie znam się aż na tyle, żeby móc oceniać moto w czyimś imieniu.

Powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako młody gniewny zawsze miałem włoskie 2suwowe pszczółki, 'dorosłe' motocykle już tylko CBR w ilościach 4 :P Generalnie po tylu latach jeżdżenia plastikami mam dosyć i chce coś bardziej uniwersalnego i wygodnego, i z mniejszą mocą (tak naprawdę te ok. 90KM i 90Nm to optimum na codzień). Z przeglądami to nie problem, mam u siebie w mieście fachowca. A cena wyjściowa plus przegląd mnie nie przeraża, za swoje moto powinienem dostać koło 14tys. to może i na wydechy starczy :) Generalnie jestem podjarany i czekam na kubeł zimnej wody albo gorące poparcie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cena wyjątkowo okazyjna..

W przypadku Ducati nie ma czegoś takiego :mrgreen:

 

Poluj na sztukę z pewnych rąk, ze znaną historią a nie od handlarza, który tyle pewnie wie o tej sztuce, ile napisał.

To nie konkurs Miss Nastolatek- same fotki nie wystarczą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Multistrada......

Przejedź się i się w Multistradzie zakochasz, tak jak ja

Kupiłem swoją za dużo więcej niż 9 tyś....

Tutaj jest recenzja w "ŚM"

 

Mocne cechy MTS to wygoda i frajda z jazdy. Prosty dwu-zaworowy silnik, chłodzony powietrzem, w stalowej ramie, w pełni regulowane zawieszenie, hamulce brembo w stalowym oplocie, w mojej dodatkowo są termisy i kufry turystyczne.

Co roku spotykam miłośników Multistrady, którzy nakręcają tysiące kilometrów po Europie i nie tylko .....

post-42-1366037408,8777_thumb.jpg

Zapraszam Cię do galerii z naszego wyjazdu w Alpy 2008 i Dolomity 2010

 

Alpy 2008

Dolomity 2010

 

PS:

Więcej info znajdziesz na http://www.multistrada.net

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak szukasz pewnej sztuki - zapraszam - chcę sprzedać swoją bo jest "blokadą" przed kupnem nowej multy - sprzet zadbany, serwisowany, bezkolizyjny - zresztą znany na tym forum i polecany....na max wypasiony , przygotowany do dużej/dalekiej turystyki... chcesz wiedzieć jak sie tym jeżdzi - przejrzyj moje posty - opisałem moje subiektywne odczucia względem MTS, BMW 1200 GS, apka CAPONORD ETV 1000 ,. cena baaarrrdzo zimowa. jesli szukasz multy do ok. 15 tysi to... nie znajdziesz bezwypadkowej. ja nim kupiłem swoją obejrzałem 8-10 egzemplarzy, dopiero z pomoca forum znalazłem ten egzemplarz -też się łudziłem na okazje - takie nie istnieja albo mnie nie było to pisane ... oferowane moto jest własnościa 2 desmoforumowicza - chyba jeszcze większego estety i pedanta niż pierwszy - jesli można być ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na początku chciałem uprzedzić że Multizdradę mam dopiero od lekko ponad 300 km więc opinia moja ma taką właśnie wartość ;)

 

Motocykl uniwersalny i łatwo prowadzący się, silnik na kolana nie powala ale starcza żeby spokojnie w dwie osoby podróżować, jeśli miał bym przytoczyć Japoński odpowiednik to był by to Kawasaki Versys albo Yamaha TDM - to ten typ. Nazwa sugeruje że motocykl może jechać po wielu drogach ale najlepiej jak jest to równy asfalt ;) Zawieszenie jest szosowe i przy większych prędkościach nie wybierze nierówności, przy mniejszych jednak jest wszędobylskie :) Bo wojaży po drogach kamienistych czy terenie warto zaopatrzyć się w osłonę silnika bo filtr oleju jest w stresującym mnie miejscu ;)

 

Sam silnik ma dosyć specyficzną charakterystykę, właściwie do jazdy jest tylko średni zakres obrotów ( w granicy od 4 do 7 tys), dół szybko się kończy a góry nie ma, fakt że jest to najczęściej używany zakres obrotów ale warto o tym widzieć.

 

Hamulce bardzo dobre, komfort rewelacja chociaż spodziewałem się że owiewka będzie bardziej skuteczna (działa dobrze do jakiś 130 km/h). Dzięki wysokim wydechom, pod dupkę można bez żadnych stelaży założyć sakwy a fabryczne kury to piękny i jakże praktyczny dodatek.

 

Póki co tyle z wrażeń :) Nakręcę kilka tys. to będę mógł napisać więcej.

 

Co do samego kupowania - jeśli masz 15k to oczywiście bierz od kolegi, ale jak masz 10k to jedź i obejrzyj jak każdy inny motocykl, uważnie i skrupulatnie ale nie ma co się spinać że to coś innego - to dalej jest motocykl ma dwa koła silnik i osprzęt, koszty sprzęgła czy serwisu znasz jak nie do zajrzyj na stronie MotoManiaxów i się dowiesz, weź na to poprawkę i już, nawet jak będzie do zrobienia coś więcej (a może nie będzie ;)) to można to rozłożyć w czasie.

 

Trzymam kciuki i powodzenia w szukaniu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałem wprowadzić małą aktualizację do Swojego opisu gdyż doszło 200 km doświadczenia ;)

 

Co do silnika to jest skuteczny nie jak pisałem od 4 do 7 a raczej na pierwszych trzech biegach od 2 do 7 a na kolejnych od 3 do 7 - moje błędne postrzeganie działania niskich obrotów wynikało z faktu że przesiadłem się z silnika R4 i musiałem sobie przypomnieć jak skutecznie jeździć silnikiem V tym bardziej dwuzaworowym ;) Także silnik notuje u mnie coraz lepszą ocenę tym bardziej że przy pierwszym tankowaniu wyszło spalanie 8,6 a przy drugim wyszło 6.7 mimo podobnego cyklu jazdy :)

 

Co do zawieszenia to tył spokojnie nadaje się na drogi każdego rodzaju, pojechałem dziś trochę w offroad i przy stojącej pozycji przód też jest ok a niski moment pozwala w każdej chwili ratować się gazem przed większą nierównością, na siedząco niestety przód jak pisałem jest zbyt szosowy ale to akurat dobrze bo znakomitą większość kilometrów robi się właśnie po asfaltach :)

 

Pozdrawiam

Uxy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Multistrada, motocykl na wiele kilometrów :D

 

licznik Jantaha 178.585 kms:

post-42-1366037441,8006_thumb.jpg

Holender Jantah zakupił Multistradę DS 1000 zaraz po premierze w 2003 roku (mówi, że kupił ją w ciemno)

Odkrywając zalety i wady motocykla, zakłada stronę poświęconą wyłącznie modelowi Multistrada :thumbup:

 

....Jantah Dolomity 2010:

post-42-1366037442,0194_thumb.jpg

Strona okazała się strzałem w dziesiątkę :P

Na dzień dzisiejszy portal multistrada.net ma 15886 użytkowników z całego świata i jest prawdziwą skarbnicą informacji i wielu doświadczeń związanych z tym motocyklem

 

Gorąco polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

taki przebieg?????!!!! przecież jak to wycieknie do mediów to rozwali kult beemki :o pełen szacun dla tej sztuki i właściciela

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie jakiś normalny przebieg ;) Moja ma aktualnie 59 tys a pod koniec następnego będzie miała zapewne 79k :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Na torze w Brnie podczas MotoGP, parkowała obok nas Multistrada z przebiegiem 102tyś jak gość powiedział to zobaczył w moich oczach takie zdziwienie że zaraz dodał pokażę ci no i pokazał :shock: :shock: :shock:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Nie widzę powitalni, więc przywitam się od razu w temacie i odświeżę go... Niedawno sprzedałem poprzednie moto fz1 Fazer a teraz choruję na multistradę 1000/1100... W związku z tym dręczy mnie jedno pytanie. Czy moto nie będzie trochę za słabe. Jeżdżę głównie turystycznie, często z plecakiem. W fz1 mocy nie brakowało natomiast charakterystyka była kiepska... Słaby dół i środek a później odjazd. Chcę czegoś z mocnym środkiem ale obawiam się czy zejście ze 150 do 90km nie będzie bolesne. Czy ktoś ma bezpośrednie porównanie multi z innym litrowym moto w rzędzie? Wiadomo że v i rząd inaczej oddają moc, a tych 150 km nigdy w pełni nie wykorzystałem... Z góry dzięki za odpowiedź. Aha i gdyby ktoś miał do sprzedania multi tak od 2006 w górę to chętnie obejrzę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale odgrzales kotleta.

Szukaj modeli 1100, 1100s to już rozpusta.

Moto bardzo wygodne, jak i dla kierowcy tak dla pasażera, podróżowalem z użytkownikami 1000ds, do dziś nimi latają na brak mocy nie narzekają, z resztą nie było widać jej braku w trasie... Moto prowadzi się zaskakująco dobrze, sądzę że blizej mu do sport- turystyka, niż zdaje się wskazywać na to jego wygląd. Od użytkowników raczej nie usłyszysz złego słowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Nie widzę powitalni, więc przywitam się od razu w temacie i odświeżę go... Niedawno sprzedałem poprzednie moto fz1 Fazer a teraz choruję na multistradę 1000/1100... W związku z tym dręczy mnie jedno pytanie. Czy moto nie będzie trochę za słabe. Jeżdżę głównie turystycznie, często z plecakiem. W fz1 mocy nie brakowało natomiast charakterystyka była kiepska... Słaby dół i środek a później odjazd. Chcę czegoś z mocnym środkiem ale obawiam się czy zejście ze 150 do 90km nie będzie bolesne. Czy ktoś ma bezpośrednie porównanie multi z innym litrowym moto w rzędzie? Wiadomo że v i rząd inaczej oddają moc, a tych 150 km nigdy w pełni nie wykorzystałem... Z góry dzięki za odpowiedź. Aha i gdyby ktoś miał do sprzedania multi tak od 2006 w górę to chętnie obejrzę :)

 

Cześć

 

Ja przejeździłem Multistradą 1000 2 sezony. Jeśli jeździsz załadowany kuframi z pasażerem po górach to raczej porównywałbym moment obrotowy 99Nm przy 5000 obrotów w MTS i 106Nm w Fz1 przy 10800 obrotów. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Multistrada......

Przejedź się i się w Multistradzie zakochasz, tak jak ja

Kupiłem swoją za dużo więcej niż 9 tyś....

Tutaj jest recenzja w "ŚM"

 

Mocne cechy MTS to wygoda i frajda z jazdy. Prosty dwu-zaworowy silnik, chłodzony powietrzem, w stalowej ramie, w pełni regulowane zawieszenie, hamulce brembo w stalowym oplocie, w mojej dodatkowo są termisy i kufry turystyczne.

Co roku spotykam miłośników Multistrady, którzy nakręcają tysiące kilometrów po Europie i nie tylko .....

attachicon.gifP1000740.JPG

Zapraszam Cię do galerii z naszego wyjazdu w Alpy 2008 i Dolomity 2010

 

Alpy 2008

Dolomity 2010

 

PS:

Więcej info znajdziesz na http://www.multistrada.net

A za chwile ta sama MTS jedzie na wyspę MAN :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja Multi na wyspę MAN ?

 

..... , teraz to już Twoja :-)

Edytowano przez balzac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siemanko! ja właśnie w sprawie Multistradowej wycieczki na wyspę Man (niejako)- jako, że to bardziej kontynuacja mojego innego tematu zapraszam do:

 

https://docpoland.com/temat/19352-motocykle-na-wyspach/

 

:smile:

 

no i coby nie być mało pomocnym - zgadzam się z martinim. z dodatkiem:

pozycja na motocyklu jest wyśmienita - ja wybrałem ten motocykl RÓWNIEŻ (żeby nie powiedzieć, że głównie) z powodów swoich powaznych problemów kręgosłupowych. ttaj trasa 5000 km nasunęła pytanie "gdzie dalej?" zamiast "gdzie do najbliższego reumatologa?" co uznaję za gigantyczny sukces.

 

niestety taka pozycja skutkuje przeciętną ochroną przed wiatrem - co uznaję za jedyny minus motocykla w kategoriach turystycznych. Bo do braku wskaźnika paliwa i plastikowego baku można się przyzwyczaić ;-)

 

Co do mocy - skoro w Jamaszce nie wykorzystywałeś całego potencjału - tutaj będziesz się cieszył jak dziecko - wspomniany bardzo nisko osiągalny moment obrotowy powoduje, że czasem zapomnisz o redukcji..... z 4 na 2kę ;-) (bo i z tej 4rezczki 3,5 tys pociągnie cię zdrowo) czyli coś co na rzędówce jest raczej cieżkie do zaobserwowania. 

Weź pod uwagę, że tak jak w rzędzie masz max moment przy wspomnianych 10500 tak tutaj masz odcięcie przy 8k :D:D więc poruszasz się właściwie w zakresie 3,5-7 tys i basta (i to brane z zapasem) 

Edytowano przez Gasior

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Się pochwalę.

Z myślą o wakacyjnych wypadach zakupiłem multi 1000s ds co by się na monsterze nei męczyć.

Werja bardzo zadbana z 39tys przebiegu (mam wszytkie faktury), dodatkowo kufry ducati perform ..

 

W sumei to turystykami nigdy nie jeździłęm ale zrobiłem rundkę i zapowiada się wygodnie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja Multi na wyspę MAN ?

 

..... , teraz to już Twoja :smile:

Gotowa już w piątek jedziemy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.