Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
GUZZI

Kilka pytań Monster 900

Polecane posty

Jestem świerzak w Ducati i po nabyciu "nowego" sprzęta mam klika pytań a mianowicie:

- jakichś BARAN założył filtr TMC i do tego wycioł w górnej pokrywie Air Boxa piłką do metalu otwór na całej powierzchni filtra tak jak by mu było jeszcze mało powietrza, wszystko co lata w powietrzu wali w ten filtr łącznie z wodą.Już zamówiłem sobie ta pokrywę ale do rzeczy czy przy zastosowaniu tego typu filtra nie trzeba zakładać kitowych dysz??? W Guzzi musiałem bo na wolnym filtrze poprostu silnik nie pracował jak trzeba sczególnie na wysokich obrotach.Tu jest gaźnik z tego co widzę Mikuni podciśnieniowy i regulacja przy moim wakumoetrze była balanie prosta ale zdarza sie, że jak odpuszczę z gazu to wali w kominy, że słabooooooooo.

- zawory ustawione super, swiece nowe, gazniki umyte i ustawiłem na analiazatorze spalin jak pisze instrukcja a mimo to wali ogniem aż miło, paski, rolki nowe i paski napinałem tym urządzeniem ultradźwiekowym ze smieszną blaszką.Fakt, że tłumiki wolnego przelotu i jak wczoraj leciałem koło wiejskiego kościółka to dziadek za płota groził mi pieścią hi hi.

- Czy może to wina któregoś z modułów bo czytałem, że to częsta przypadłość, kable MTA tez szału nie robią może załozyć nowe???

- Czy w Monsterze zapłon jest ustawialny ale jeżeli tak to jaki ustawić kąt wyprzedzenia zapłonu na lampie???

- Czy w Monsterze były montowane oryginalnie alumniowe tłumiki???

 

Bardzo pokornie o naukę proszę.Pozdrawiam Paweł :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moje Monstrum też wali ogniem pomimo synchro gaźników. Tłumiki aluminiowe, ja ponadto je wypolerowałem, tyle że zrobiłem drobną modyfikację ich wnętrzności: teraz dudni jak ursus :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że odpowiedziami na moje pytania mnie nie powalacie a skoro nie chcecie mi pomóc będe sobie radził sam.A i tak dziekuje za te szczątkowe odpowiedzi.Pozdrawiam Paweł :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

- czyli filtr o wyższym przepływie powietrza - to nawet lepiej, w akcesoriach Ducati można dokupić tego typu akcesoria (nie wiem czy do wszystkich modeli, ale do nowszych na pewno).

Teoretycznie trzeba montować inne dysze - dobrane do przeróbek - filtr, wydechy itd...

Strzelanie w wydechy to efekt zbyt bogatej mieszanki paliwowo powietrznej.

- na przelotowych tłumikach może czasami strzelać w tłumiki - szczególnie jak otworzymy maksymalnie przepustnicę zamkniemy i ponownie otworzymy i zamkniemy, po za tym nie wszyskie gaźniki mają tzw. zawór hamowania silnikiem (jest to element blokujący wyciąganie paliwa z komory pływakowej),[ dzięki takiemu urządzeniu nie powinien strzelać w wydechach oraz nie spalać paliwa po zamknięciu przepustnicy].

- Jak by nie pracował na jednym cylindrze to tak, przewody można zamontować nowe ale trzeba pamiętać o rdzeniu PWN, nie mogą być to samochodowe.

- Nie spotkałem się z możliwością regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - wymagało by to sporo ingerencji albo w moduły zapłonowe, albo w ustawienie czujników zapłonu, bądź też tzw. koło magnesowe.

- Tłumiki były aluminiowe z napisami Ducati, w kształcie tzw. owalu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
- czyli filtr o wyższym przepływie powietrza - to nawet lepiej, w akcesoriach Ducati można dokupić tego typu akcesoria (nie wiem czy do wszystkich modeli, ale do nowszych na pewno).

Teoretycznie trzeba montować inne dysze - dobrane do przeróbek - filtr, wydechy itd...

Strzelanie w wydechy to efekt zbyt bogatej mieszanki paliwowo powietrznej.

- na przelotowych tłumikach może czasami strzelać w tłumiki - szczególnie jak otworzymy maksymalnie przepustnicę zamkniemy i ponownie otworzymy i zamkniemy, po za tym nie wszyskie gaźniki mają tzw. zawór hamowania silnikiem (jest to element blokujący wyciąganie paliwa z komory pływakowej),[ dzięki takiemu urządzeniu nie powinien strzelać w wydechach oraz nie spalać paliwa po zamknięciu przepustnicy].

- Jak by nie pracował na jednym cylindrze to tak, przewody można zamontować nowe ale trzeba pamiętać o rdzeniu PWN, nie mogą być to samochodowe.

- Nie spotkałem się z możliwością regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - wymagało by to sporo ingerencji albo w moduły zapłonowe, albo w ustawienie czujników zapłonu, bądź też tzw. koło magnesowe.

- Tłumiki były aluminiowe z napisami Ducati, w kształcie tzw. owalu.

 

Dziekuje Misiek za info. Dostałem juz cały box do swojego monstera.Kable zakładam tylko NGK z ceramicznymi rdzeniami(polecam).Zobaczę co się będzie działo po zmknieciu boxa czy się chrakterystyka trochę zmieni czy tez potrzebne będa dalsze regulacje.Powiem tylko ciekawostke, że wyminiłem filtr paliwa który w serwisie kosztuje sporo a identyczny jest montowany w Hundayiu i kosztuje 7,79 hi hi.Problem mam tez z linkami gazu bo moje sa juz mocno wyslizgane i jedna nawet pusiła włókno które, może też blokowac przepustnice.Ale linki juz zamówine nowe.Jakby ktos potrzebował dam namiary na firmę która dorobi kazda linkę, za rozsądne pieniądze i jakby ktos osbie życzył nawet w teflonowym oplocie.Moto maluje w czarnym macie, rama krwisto czerwona w proszku, siedzenie mam już uszyte z włoska flagą na zadupku bedzie CZAD!!!!! Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam Paweł :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Interesują mnie te siedzenia, jak już je odbierzesz to daj foto i namiar kto je robi. Znam jedną firmę ale się dobrze ceni...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Interesują mnie te siedzenia, jak już je odbierzesz to daj foto i namiar kto je robi. Znam jedną firmę ale się dobrze ceni...

 

Zerknij TUTAJ

 

Pod zdjęciami jest cena.

 

Z Koła do Poznania nie masz daleko ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i wygląda na to że udało nam się ustalić powód nieprawidłowej pracy monstera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zerknij TUTAJ

 

Pod zdjęciami jest cena.

 

Ładnie i jak za darmo. Myślałem jednak o czymś bardziej efektownym. Ciekawi mnie co wklei Guzzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. na wstępie chciałbym podziekować Maciejowi i Theodorowi za nieocenioną pomoc i cierpliwość co do moich pytań odnośnie mechaniki w Ducati.Mam nadzieję, że się kiedyś spotkamy i będzie okazja się zrewanżować.Duck prawie na ukończeniu, jeszcze ostatnie szlify i bedzie piękny.Ze złoma zrobiła się całkiem niezła furka.Jeszcze czekam za kominami bo robią mi Carbonowe osłony.Mam ostatnią prośbę jak ktoś by był uprzejmy a kto jest w posiadaniu Monstera 900 i użyczył mi długą osłonę pasków w celu zrobienia carbonowego odpowiednika.Krótką mam a długą niestety makarony buchneli.Potrzebował bym tak na tydzień czasu do momentu zrobienia formy.Pozdrawiam serdecznie Paweł.

post-1102-1366037625,6911_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nooo... Panie! Ładna maszyna z niego wyrosła ;)

 

Ps. swoje muszę wtrącić - tylny błotnik do obcięcia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Błotnik nie chcę ciąć bo chlapie po d....e, a plecy lubię mieć czyste i suche.Pomóżcie chopy z tą osłoną ładnie proszę.Nie chcę tego za darmo jak o to chodzi.W załączeniu moja prawdziwa miłość MG Millepercento Produced by Bruno Scuola 125 KM jeżdżącego SEXUUUUUUUUUUUU!!!!!!! :P

post-1102-1366037630,5592_thumb.jpg

post-1102-1366037630,7587_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Noo..to gratuluję :thumbup: Gutki są naprawdę ciekawe...Miałem okazję polatać trochę na różnych wiekowo sprzętach tej marki i uważam że należy przybić im piątkę za całokształt :thumbup: Pozdrawiam i bezawaryjnych wojaży życzę ..no i SEXUUUUUUUUU!!! baz pałowania :lol: :wave:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Błotnik nie chcę ciąć bo chlapie po d....e, a plecy lubię mieć czyste i suche.Pomóżcie chopy z tą osłoną ładnie proszę.Nie chcę tego za darmo jak o to chodzi.W załączeniu moja prawdziwa miłość MG Millepercento Produced by Bruno Scuola 125 KM jeżdżącego SEXUUUUUUUUUUUU!!!!!!! :P

 

 

Moto szacowne ale wydech do bani! ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy to nie aby V11 ?

 

Miałem przyjemność jazdy Brevą 1100 - jazdę tym motocyklem można porównać do jazdy limuzyną, przy tym prowadzi się rewelacyjnie jak na swoje gabaryty, pełen komfort oraz niezwykle delikatna zmiana biegów. Szkoda tylko że tak dużo kosztuje.

Bardzo fajnie zestrojone fabryczne zawieszenie marzocchi.

 

V11 ma parę fajnych gadżetów przy tym że nie trzeba się martwić o napęd, a sprzęgło też fajnie klekocze, co prawda tylko 2-tarczowe ale suche.

Gdybym miał fundusze i miejsce w garażu ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie będę opisywał tego motocykla bo za duzo pisania ale podstwaowe to zawiacha złoty Ohlins, Tłumik QD, carbony,Sinik 125 KM (ceramiczne sportowe sprzegło, lekkie koło zamachowe, wałek rozrzadu, korbowody, kute tłoki głowice dwu swiecowe Bruno Scoula, zapłon DynaTec itd.Dodatków jest sporo i jest to moto budowane przez Milleperecento na specjalne zamówienie.Bazą było v-11 Sport.Co do tłumika to kolega się nie zna, przynajmnniej na MG.Dzwięk to rodem V-6 i to na dobrym odpuście :lol:Swego czasu spotkalismy się z Kingą i jej meżem w Toruniu i tu pozdrawiam bardzo serdecznie .Ale jestem na Forum Ducati i powiem,że Monster sprawia mi wiele radości i na pewno jedeno Ducati bedzie stało w garażu bo to jest to czego szukam.Co do staroci pochwale się jeszce Moja Saharą(only 300 szt robionych do Arabii Saudyjskiej) którą robiłem prawie trzy miesiące oto efekt mojej cięzkiej pracy.

Ps.Zapraaszam tez do siebie oczywiście na włoska kawę (oczywiście w czajniku Bialetti).Inne motocykle później bo będę samochwałą hi hi.Pozdrawiam braci z Ducati Paweł

post-1102-1366037637,7312_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałem jeszcze ponowic moją prośbę odnośnie długiej osłony pasków, albo kontakt do kogoś kto posiada taki model.Co juz by było zrobione i skończone to juz pewien temat zamkniety i można brac sie do innego projektu.Jeszcze raz proszę 8-) o pomoc.Pozdrawiam Paweł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie będę opisywał tego motocykla bo za duzo pisania ale podstwaowe to zawiacha złoty Ohlins, Tłumik QD, carbony,Sinik 125 KM (ceramiczne sportowe sprzegło, lekkie koło zamachowe, wałek rozrzadu, korbowody, kute tłoki głowice dwu swiecowe Bruno Scoula, zapłon DynaTec itd.Dodatków jest sporo i jest to moto budowane przez Milleperecento na specjalne zamówienie.Bazą było v-11 Sport.Co do tłumika to kolega się nie zna, przynajmnniej na MG.Dzwięk to rodem V-6 i to na dobrym odpuście :lol:Swego czasu spotkalismy się z Kingą i jej meżem w Toruniu i tu pozdrawiam bardzo serdecznie .Ale jestem na Forum Ducati i powiem,że Monster sprawia mi wiele radości i na pewno jedeno Ducati bedzie stało w garażu bo to jest to czego szukam.Co do staroci pochwale się jeszce Moja Saharą(only 300 szt robionych do Arabii Saudyjskiej) którą robiłem prawie trzy miesiące oto efekt mojej cięzkiej pracy.

Ps.Zapraaszam tez do siebie oczywiście na włoska kawę (oczywiście w czajniku Bialetti).Inne motocykle później bo będę samochwałą hi hi.Pozdrawiam braci z Ducati Paweł

Mmmm..piękne to Moto Guzzi Falcone :thumbup: Znajomy ma wersję militarną i zalicza nią co roku kilka zlotów...bezawaryjnie!! nigdy nie przekracza jednak 80km/h.. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę fajne zaplecze. Oraz że motocykle są w rękach prawdziwego pasjonaty i miłośnika 2-óch kółek.

 

Jeśli chodzi o osłony nie jestem w stanie pomóc. Ale może znajdzie się dobra dusza - jak coś wrzuć ogłoszenie w dziale kupię ... moze wtedy co nieco się przyspieszy.

Z tego co widzę to masz jeden z pierwszych modeli M900 jeszcze pewnie z alternatorem 2-fazowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta dokładnie dlatego czeka mnie jeszcze odmalowanie lewej kapy bo farba zjedzona przez elektolit ale damy radę.Ale i na to juz znalazłem radę.Moto mnie kosztowało smieszne pieniadze i dlatego cos za coś, ale powoli wraca do życia i czekam za ciepłem żeby trochę poganiać na V-ce (trochę inaczej) hi hi.Obecnie na warsztacie Quota 1000 i w poczekalni 850 T a czas ucieka kruca bomba, malo casu.Pozdrawiam serdecznie Paweł

 

Ps.Pierwsze - wjazd na Stelvio i mój rydwan miłości drugie to w Verona i salon tamtejszego optyka oraz blond głowa mojej Zosi a trzecie i ten malutki to ja - wjazd do Morterone.(było słaboooooooooooo :roll: ) to lek na te ponure dni

post-1102-1366037646,8297_thumb.jpg

post-1102-1366037647,0008_thumb.jpg

post-1102-1366037647,2492_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem styczność z Moto Guzzi Quota 1000, ponoć w PL tyle tego jest że można policzyć na palcach rąk.

Czyli mają rację Ci którzy mówią że jak raz spróbujesz Guzzi to będziesz zbierał kolejne modele, trochę jak z Ducati.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.