Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
kombajnista

Problem po wymianie oleju

Polecane posty

100 kilometrów temu wymieniłem olej na motul 5100 10w40 ester, wcześniej był zalany yamalube 10w40 (moto było serwisowane w aso yamaha). Problem polega na tym, że od wymiany oleju dzieje się tak: Jadę np. na 3 biegu po czym odpuszczam gaz i toczę się, wtedy to z silnika dobiega dzwięk łudząco przypominający ślizganie się paska np od alternatora w samochodzie JEDNAK wystarczy wcisnąć sprzęgło a dźwięk ten po sekundzie ustaje. Nie jestem w stanie zlokalizować tego dzwieku bo słychać go tylko gdy moto jest na biegu bez sprzegła...

Doradźcie mi coś bo boje sie na moto wsiadać że coś się zesra... zły olej?, niska temperatura na dworze już sam nie wiem.... :(

 

 

PS

Dźwięk nie znika natychmiast po wciśnieciu sprzęgła lecz po 1-2 sekundach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na przyszłość Ducati nie lubi Motula.

A z tymi odgłosami proponuje się udać do serwisu, tak po opisie to można wymieniać i wymieniać, na co szkoda czasu i słów, bo i tak się nie dojdzie co to i dla czego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a czy z olejem, nie wlałeś do środka śrubokręta ??

 

 

Kolego! stojak garażowy pod wahacz...

pasami przypnij moto do czego ciężkiego z dwóch stron, (na pełne cegieł palety, felgi zaparkowanych samochodów, mosz łeb wymyśl coś ;) )

potem, jak już przypniesz moto, to odpal i testuj na 3 biegu ;) tylko ostrożnie!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Na przyszłość Ducati nie lubi Motula.

A z tymi odgłosami proponuje się udać do serwisu, tak po opisie to można wymieniać i wymieniać, na co szkoda czasu i słów, bo i tak się nie dojdzie co to i dla czego.

 

nie lubi Motula ? to jakaś bzdura ! na jakiej podstawie to stwierdziłeś ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Na przyszłość Ducati nie lubi Motula.

A z tymi odgłosami proponuje się udać do serwisu, tak po opisie to można wymieniać i wymieniać, na co szkoda czasu i słów, bo i tak się nie dojdzie co to i dla czego.

 

 

Osiem lat leje Motula i nic sie nie stalo. Rozwin temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

5 lat do moich 3 motocykli to leje i jakoś nie widzę bólu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Na przyszłość Ducati nie lubi Motula.

A z tymi odgłosami proponuje się udać do serwisu, tak po opisie to można wymieniać i wymieniać, na co szkoda czasu i słów, bo i tak się nie dojdzie co to i dla czego.

 

nie lubi Motula ? to jakaś bzdura ! na jakiej podstawie to stwierdziłeś ?

To samo miałem napisać, zapytac????? Słyszalem juz tez z tej samej dziupli, ze nie lubi Castrola he he he ?????!!!!! coc Martin mówił ma być szel to lej Schell!

Az sie wygodnie rozłozę i popatrze na merytoryczne wpisy specjalistow od oleju, moze KAZ sie odezwie nasz sponsor......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Na przyszłość Ducati nie lubi Motula.

A z tymi odgłosami proponuje się udać do serwisu, tak po opisie to można wymieniać i wymieniać, na co szkoda czasu i słów, bo i tak się nie dojdzie co to i dla czego.

 

 

Osiem lat leje Motula i nic sie nie stalo. Rozwin temat.

 

Grzesiu, troszku przesadzasz z tak definitywnymi opiniami. Tak jak pisze Prezes, ważne by wymieniać często, i sprawdzać stan oleju - to ostatnie jest równie istotne jak to pierwsze. A to jakiej marki jest olej jest sprawą własnego indywidualnego wyboru, byle olej spełniał specyfikację podaną przez producenta.

 

Jeśli miałbym lać Motula to byłby to 7100 10W40 i wymieniał co 5000km, sprawdzając jego poziom między zmianami 8-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Na przyszłość Ducati nie lubi Motula.

A z tymi odgłosami proponuje się udać do serwisu, tak po opisie to można wymieniać i wymieniać, na co szkoda czasu i słów, bo i tak się nie dojdzie co to i dla czego.

 

 

Osiem lat leje Motula i nic sie nie stalo. Rozwin temat.

 

Grzesiu, troszku przesadzasz z tak definitywnymi opiniami. Tak jak pisze Prezes, ważne by wymieniać często, i sprawdzać stan oleju - to ostatnie jest równie istotne jak to pierwsze. A to jakiej marki jest olej jest sprawą własnego indywidualnego wyboru, byle olej spełniał specyfikację podaną przez producenta.

 

Jeśli miałbym lać Motula to byłby to 7100 10W40 i wymieniał co 5000km, sprawdzając jego poziom między zmianami 8-)

Pokorniejemy.....to dobrze, bo co temat to wtopa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A tak w temacie, to moją propozycją jest weryfikacja elementów sprzęgła. W szczególności stanu łozyskowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.