cinek78 124 Napisano Grudzień 5, 2011 witam - aura już nie pozwala na na jazdy , więc czas przygotować sprzęt do przyszłego sezonu... w planach mam : montaż szyby akcesoryjnej , podgrzewanych manetek, centralnej nóżki,olejarki , navi, kpl. kufrów (już zakupione ;-) ) i kilka innych ale mam wątpliwości... może ktoś ma i mi podpowie czy warto.? najważniejsze - 1. gmole - ktoś ma??? wystają na tyle żeby ochronić motocykl przy np . "parkingówce" ?? 2. osłona silnika i pokrywy zaworów - wasze sugestie 3. proszę o osoby które maja zainstalowane podgrzewane manetki żeby mi podpowiedziały gdzie są kostki - nie chcę bezmyślnie rozkręcać motocykla w celu szukania , a osoba która ma takowe spojrzy tylko gdzie "wchodzą" i już bardzo ułatwi mi to prace :) 4. tank pad - coś polecacie ??? może ktoś ma namiar na sprzedawcę który oferuje kpl. naklejek zabezpieczających newralgiczne punkty na elementach lakierowanych??? 5. ktoś pisał że zainstalował ksenon - tez o tym myślę ale.... wydaje mi się to bezsensowne , gdyż przy zmianie świateł na długie krótkie gasną , tym samym przy wyłączeniu długich , krótkich przez 5-10 s. nie ma :? (tz. żarnik się rozgrzewa) - w aucie mi ten "efekt" bardzo przeszkadzał... 6. alarm - warto ori ??? może ktoś ma i napisze jakie ma funkcje , czy jest czuły, czy współpracuje z kluczykiem tz. przy zbliżeniu samoczynnie się dezaktywuje... chyba tyle - pewnie na dniach jeszcze bedę miał kilka pytań .... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Grudzień 5, 2011 witam - aura już nie pozwala na na jazdy , więc czas przygotować sprzęt do przyszłego sezonu... w planach mam : montaż szyby akcesoryjnej , podgrzewanych manetek, centralnej nóżki,olejarki , navi, kpl. kufrów (już zakupione ;-) ) i kilka innych ale mam wątpliwości... może ktoś ma i mi podpowie czy warto.? najważniejsze -1. gmole - ktoś ma??? wystają na tyle żeby ochronić motocykl przy np . "parkingówce" ?? 2. osłona silnika i pokrywy zaworów - wasze sugestie 3. proszę o osoby które maja zainstalowane podgrzewane manetki żeby mi podpowiedziały gdzie są kostki - nie chcę bezmyślnie rozkręcać motocykla w celu szukania , a osoba która ma takowe spojrzy tylko gdzie "wchodzą" i już bardzo ułatwi mi to prace :) 4. tank pad - coś polecacie ??? może ktoś ma namiar na sprzedawcę który oferuje kpl. naklejek zabezpieczających newralgiczne punkty na elementach lakierowanych??? 5. ktoś pisał że zainstalował ksenon - tez o tym myślę ale.... wydaje mi się to bezsensowne , gdyż przy zmianie świateł na długie krótkie gasną , tym samym przy wyłączeniu długich , krótkich przez 5-10 s. nie ma :? (tz. żarnik się rozgrzewa) - w aucie mi ten "efekt" bardzo przeszkadzał... 6. alarm - warto ori ??? może ktoś ma i napisze jakie ma funkcje , czy jest czuły, czy współpracuje z kluczykiem tz. przy zbliżeniu samoczynnie się dezaktywuje... chyba tyle - pewnie na dniach jeszcze bedę miał kilka pytań .... Na kilka twoich pytań mogę odpowiedzieć. -Przewody od podgrzewanych manetek wchodzą pod obudowę baku ( dołączam zdjęcie). -Tank pad moim zdaniem jest bardzo potrzebny ja już uszkodziłem lakier na zbiorniku, na pewno jednak nie polecam tego oryginalnego z katalogu akcesoriów Ducati, ponieważ zaczyna się tam gdzie bak się i tak nie rysuje. Bak rysuje się tuż nad siedzeniem do miejsca przetłoczenia. -Ksenony to sprawa ich zainstalowania u mnie są tak zainstalowane że przy przełączaniu na światła długie ksenon nie gaśnie więc problem o jakim piszesz nie występuje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Grudzień 5, 2011 to Cie jeszcze pomęczę :) Przewody od podgrzewanych manetek wchodzą pod obudowę baku prawa , lewa czy ta centralna???? Ksenony to sprawa ich zainstalowania u mnie są tak zainstalowane podpowiesz jak ??? też jyślałem o zainstalowaniu przekażnika i zrobienia "krótkich " na stałe - ale może masz mniej inwazyjny sposób??? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Grudzień 5, 2011 Kod: Przewody od podgrzewanych manetek wchodzą pod obudowę baku prawa , lewa czy ta centralna???? przeanalizowałem fote - cantralna ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Grudzień 7, 2011 podpowiesz jak ??? też jyślałem o zainstalowaniu przekażnika i zrobienia "krótkich " na stałe - ale może masz mniej inwazyjny sposób??? podpowiesz???? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Grudzień 7, 2011 Xenon montował mi znajomy, więc muszę zapytać u źródła o ile pamiętam przeprowadzał dodatkowy kabelek. Ale dowiem się i wtedy podpowiem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Grudzień 7, 2011 2. osłona silnika i pokrywy zaworów - wasze sugestie Jako dodatkowa sprawa polecam osłonkę do czujnika ABSu na przednim zawieszeniu Natomiast jeśli chodzi Ci o bardziej pancerne uzbrojenie Multi to bym polecał coś z oferty http://www.altrider.com/product/categor ... trada+1200 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Grudzień 8, 2011 podeślij mi na priv ofertę na ten czujnik abs i osłonę pokrywy zaworowej (srebrna) a teraz cos dla potomnych którzy kupili demo MTS-y lub nie maja pinów "startowych" - przez 3 tyg. walczyłem z uzyskaniem kodu pin do mojego MTS-a od dilera od którego odkupiłem motocykl - cały czas słyszałem tą samą odpowiedz: jest fabryczny , nigdy nie programowany. niestety 4 zera nie działały. jednak udało mi sie uzyskać info od "brytola" że wcale nie zawsze sa to cztery 0. podaje więc możliwe kombinacje: 0000 lub 1111 lub 1234 lub cztery ostatnie numery vin (nr. ramy) - u mnie było 1234 :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Grudzień 8, 2011 1234 lub 4 ostatnie cyfry to nie jest kod fabryczny. To jest standardowo wpisywany kod przez dealera do uruchomienia motocykla. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Grudzień 8, 2011 1234 lub 4 ostatnie cyfry to nie jest kod fabryczny. To jest standardowo wpisywany kod przez dealera do uruchomienia motocykla. Znany temat, szczególnie w przypadku maszyn z USA i UK. Jeśli dealer nie ustalił nowego kodu PIN z właścicielem w trakcie wydania motocykla, to znaczy, że nie dopełnił czynności ściśle określonych przez producenta w celu zachowania standardów zabezpieczenia antykradzieżowego. Dotyczy to zarówno MTS1200 jak i Diavela. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Grudzień 9, 2011 krl uważasz że taki tank pad bedzie lepszy??? składa sie z 3 części przy czym dolny element jest dośc długim paskiem :?: http://www.ebay.com/itm/Ducati-Multistr ... 1c1ec328d8 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Grudzień 12, 2011 krl uważasz że taki tank pad bedzie lepszy??? składa sie z 3 części przy czym dolny element jest dośc długim paskiem :?: http://www.ebay.com/itm/Ducati-Multistr ... 1c1ec328d8 Miejsce które jest najbardziej narażone na uszkodzenie to bak tuż nad kanapą, tak więc ten Tank-Pad zdecydowanie lepiej zda egzamin niż ten oryginalny. Ja natomiast wytnę folię ochronną 3M i przykleję w to miejsce. Jak tam grzane łapki zamontowane? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Grudzień 12, 2011 narazie wyprowadziłem kostki w bardziej dostepne miejsce - chcę zainstalować akcesoryjne (koszt ok. 250 zł zamiast tysia ) ale żeby pomierzyć napięcia i stwierdzić czy sa kompatybilne to muszę aktywować tą funkcję z pozycji komputera - czyli wycieczka min. 150km do najbliższego komputera Ducati. sprawdzałem fora na całym swiecie - nikt tego jeszcze nie robił , ale tez nikt nie próbował - chyba będe pierwszy :lol: dzisiaj zainstalowałem: podgrzewanie siedzenia, olejarkę łańcucha, i ksenony - te ostatnie 5000K z slim przetwornicach(elektroniczna stabilizacja napięcia) - niestety nie znalazłem ów magicznego połaczenia 1 przewodu . co prawda uzyskałem efekt krótkich i po włączeniu długich krótkie też świeciły ale niestety.... ECU wywalało błąd :evil: także zostały mi 2 drogi - instalacji diody lub przekażnika dodatkowego. pierwszy pomysł odpadł ze wzgędu na duży przyrost temperatury przy diodzie , drugi - czasochłonny- okazał się strzałem w 10 :) - motocykl przy zmianie świateł ma nadal zapalone krótkie (ksenony) próbował ktoś zmieniać kolor pozycyjnego światła??? wydaje mi sie że super by wyglądała czerwona poswiata :P (mój MTS jest czerwony) co do tank padu - to m oże jak bedziesz to robił to zlecisz wykonanie jeszcze jednego kpl. ???? chętnie odkupię..... poważnie też się zastanawiam na czymś takim - w poprzednich maszynach często to rysowałem/wycierałem: http://www.ebay.com/itm/250914573548?_t ... IT&vxp=mtr http://www.ebay.pl/itm/390347712854?ssP ... 1423.l2649 jedno jest karbon - który nie bedzie mi pasował , ale gumowe to super sprawa : zabezpieczą a dodatkowo jak to guma - będzie dodatkowo trzymała dupsko przy przyspieszaniu i hamowaniu :mrgreen: i jeszcze taki dodatek do dalekiej turystyki: http://www.ebay.pl/itm/110709231259?ssP ... 1423.l2649 w poprzedniem mulcie 1000 super sie sprawdzało - raz że silnik bardziej zabezpieczony , dwa dużo mniej brudziło błotem silnik i nogi :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Grudzień 12, 2011 Ha ha i zaczęło się, teraz zmiany, zmiany kolejne gadżety, rurki, wydeszki, kabelki, karboniki oj droga to zabawa ale o to tu chodzi. ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Grudzień 12, 2011 no nie do końca... może i gadzety , ale rocznie robie koło 15tysi km w skrajnie zróżnicowanych warunkach - wtedy wiele sie przydaje... napewno nie będe montował PCV, czy wydechu... od tego mam drugą zabawkę :D - tago na max chcę doposażyć do udanej turystyki... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Grudzień 12, 2011 No tak, każdy ma inne priorytety ja w roku robię nie co więcej kilometrów ale muszę przyznaż że poza tym co mam do turystyki nic więcej mi nie trzeba. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Grudzień 12, 2011 jak napisałes - każdy ma inne piorytety - dla mnie jest istotne żeby nie był jak w tym roku - byłem w Gruzji - na dole 15-25 stopni - w górach do -3,4 stopni : zmarzłem , zmokłem, dostałem w <font color='red'>[desmo]</font>... jak młody...- wtedy gdyby była kanapa podgrzewana i manetki: jak w morde strzelił :!: :!: :!: - a jak jeszcze złapie śnieg z deszczem - to poprostu miodzio- mozna niemal suszyć rekawice i tyłek :D - osłony kół z kolei szykuje pod kątem kwietniowego wyjazdu na Ukraine - peło szutrów i dróg 20 kategorii ;) , po koniec lutego w Marocu na na pustyni też bedzie przydatne (pustynia się zaczyna od kamienistej przechodząć w tą zasadniczą : Saharę ... ) - stąd u mnie te zmiany... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Grudzień 12, 2011 jak napisałes - każdy ma inne piorytety - dla mnie jest istotne żeby nie był jak w tym roku - byłem w Gruzji - na dole 15-25 stopni - w górach do -3,4 stopni : zmarzłem , zmokłem, dostałem w [desmo]... jak młody...- wtedy gdyby była kanapa podgrzewana i manetki: jak w morde strzelił :!: :!: :!: - a jak jeszcze złapie śnieg z deszczem - to poprostu miodzio- mozna niemal suszyć rekawice i tyłek :D - osłony kół z kolei szykuje pod kątem kwietniowego wyjazdu na Ukraine - peło szutrów i dróg 20 kategorii ;) , po koniec lutego w Marocu na na pustyni też bedzie przydatne (pustynia się zaczyna od kamienistej przechodząć w tą zasadniczą : Saharę ... ) - stąd u mnie te zmiany... Jeżeli jeździsz dużo poza utwardzonymi drogami to faktycznie twój zestaw przeróbek będzie w sam raz. Powodzenia Wybierasz się na WDW? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Grudzień 12, 2011 WDW? - ??? oświeć mnie??? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Grudzień 12, 2011 WDW? - ??? oświeć mnie??? Powiedzmy tak co dwa lata odbywa się zlot fanów marki Ducati z całego świata WDW (World Ducati Week), doskonała impreza w pięknym miejscu w gronie desmo pokręconych. Dołączam link do fotek: https://www.google.com/search?q=World+d ... 66&bih=587 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Grudzień 12, 2011 ... skrót mnie zmylił... bez fotek wiem co to za imprezka :D - nigdy nie byłem :oops: , ale chcę tam być na 100% - jeśli w tym roku ma sie to odbyć i będę miał sie pod kogo "podczepić" - to jadę bankowo... :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Grudzień 12, 2011 ... skrót mnie zmylił... bez fotek wiem co to za imprezka :D - nigdy nie byłem :oops: , ale chcę tam być na 100% - jeśli w tym roku ma sie to odbyć i będę miał sie pod kogo "podczepić" - to jadę bankowo... :D Jak będziesz miał ochotę ruszamy z grupą z okolic Poznania i oczywiscie zapraszamy. Fajny będzie skład. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Grudzień 12, 2011 reflektuje - jaki termin mam zaklepać??? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Grudzień 12, 2011 trzecia dekada czerwca zarezerwowana.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D :D :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Grudzień 12, 2011 trzecia dekada czerwca zarezerwowana.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D :D :D Planujemy dodatkowo odwiedziny Cinque Terre, miejsce warte zobaczenia a i stosunkowo blisko Misano. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach