janolf03 0 Napisano Styczeń 2, 2012 Pytam z czystej ciekawości . Dlaczego 851 z 1988 roku mają tak gigantyczne ceny - 30000 - 40000 tys. euro. Co je odróżnia od reszty 851? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MINI-MAN 1 Napisano Styczeń 2, 2012 według mojej wiedzy cena zależy od ilości wyprodukowanych egzemplaży. im bardziej limitowana jednostka tym droższa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Styczeń 2, 2012 Oprócz wersji torowych, to chyba chodziło o te pierwsze 7 sztuk z listopada 1987... a może o 304 sztuki z kwietnia 1988, czy o KIT 1/1988- 152 sztuki ( + 1 z 1989), lub KIT 1/1988 USA - 54 szt.??? W sumie daje oszałamiające 518 szt. Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
janolf03 0 Napisano Styczeń 2, 2012 Przeglądałem zabytki na moto.it i wszystkie ( 4 szt. ) 851 z 1988/9 są tak drogie. Jedynie co je wyróżnia to sztuki w wersji trikolor no i jedna najdroższa to nr. seryjny 0001. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
janolf03 0 Napisano Styczeń 2, 2012 A ile SC 1000 sport wyprodukowali w 2006 r ? Bardziej mnie to interesuje. W związku że masz Janie taki zasób wiedzy muszę Ci trochę ponudzić i dowiedzieć się co nieco :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Styczeń 2, 2012 Wrzuć jakie zdjęcie, albo linki tych 851, jak są fajne... Co do następnego pytania, muszę Cię zmartwić: nie wiem, aż tak blisko ma pamięć nie sięga, to tzw. starcza pamięćb :lol: :shock: :lol: :crazy: A poważnie, nie mam nowszych opracowań n/t temat, a nie chcę podpierać się tylko wikipedią, która jak wiadomo różnie działa i czasem błędy się zdarzają... Ja się opieram na co najmniej 3-4 publikacjach( takich po 300 stron) i dopiero coś tam modzę... Jak nazbieram trochę kasy, to znów coś kupię i coś tam się będzie wiedzieć...może... Zresztą i tak nie podchodzę do tematu rachunkowo-Ducatowego sztywno i ściśle, ponieważ być może jakiś australijczyk znów złożył z części 750 Super Sporta, których powinno być ok. 401..., a z tego co wiem teraz podobno jest 411 ( a gdzie -minus te zniszczone, połamane i spalone???)...zresztą podobnie z danymi technicznymi...pewien katarczyk zamówił sobie wersję 888 Corsa ze światłami, a co nie stać go??? Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
janolf03 0 Napisano Styczeń 2, 2012 http://www.moto.it/moto-epoca/ducati/1988/index.html . To właśnie te 851 tricolor. Do tej pory nie zdawałem sobie sprawy że motocykle a zwłaszcza ducaty to tak dobra inwestycja ? Można pogodzić chorobę maniakalną z keszem :D Z drugiej strony to obawiam się że gdybym nabył coś takiego to nigdy bym nie oddał . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MINI-MAN 1 Napisano Styczeń 2, 2012 Z jeddnej strony inwestycja, a z drugiej to do takiego mebla trzeba by mieć niezły pokoik :lol: bo jeździć to raczej i nie wypada i nie da się bo opon do nich już nie produkują bo to na 16" jeździło... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
janolf03 0 Napisano Styczeń 2, 2012 Święta racja . Na zlot w przyczepce jak rumaka , championa trzeba by było wozić . :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
janolf03 0 Napisano Styczeń 2, 2012 Jest na tej stronie jeden ducat który cały czas podnosi mi ciśnienie gdy go oglądam . Stary poruszany już temat. Myślałem że ktoś go łyknął , lecz dalej jest do kupienia. Szczurek wyciągnięty z Adriatyku. http://www.moto.it/moto-usate/ducati/mh ... sg=3545044. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
duke75 0 Napisano Styczeń 3, 2012 Nie wiedziałem,że Terblanche maczał palce w projekcie 888 (przed przeczytaniem postu wklejonego przez Boa) ale to tylko umocniło moje przekonanie,że to genialny projektant. Tak jak to gdzieś wspomniałem 999/749 będzie kiedyś tak ceniony jak 888. A Supersporta (Terblanche`a) uwazam za jeden z najbardziej niedocenianych projektów. Kiedyś mi sie nie podobał ale uważam,że tak jak do 9-ek trzeba do niego dojrzeć. Ja swojego 1000 już nie sprzedam, tak mi dopomóż Bóg :D Apropos MH 900 to odkąd na niego usiadłem kilka miesięcy temu, cały czas o nim myślę. Niesamowity motocykl...Kosmos na kołach Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MINI-MAN 1 Napisano Styczeń 3, 2012 Fakt Po tak odważnych projektach można poznać prawdziwego artystę, bez wątpienia jest to człowiek który złotymi literami zapisze się w historii motryzacji... wszystkie projekty kontrowersyjne i bardzo odważne i po latach bardzo cenione jak pojawiło się 999 wszystkich zatkało bo po 916 bya to kolejna rewolucja, sam nie wiedziałem co mam o nim myśleć.Taraz uważam, że jest to jeden z najlepszych projektów i jeszcze kiedyś go kupię.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
duke75 0 Napisano Styczeń 5, 2012 Mini-Man, już wcześniej po rozmowie z Konradem z Wawy (wiesz który?-nasz klubowicz) słyszałem,że jestes temaciarz a Twoje sprzęty (888, 999) tylko to potwierdzają. Mam plan,że jak będę w Wawie nastepnym razem muszę Cie odwiedzić, zobaczyć 8-ki i pogadać... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MINI-MAN 1 Napisano Styczeń 6, 2012 A zapraszam, w prawdzie 999 sprzedane koledze Mandarynowi , ale kolega Mandaryn mieszka w okolicy. 888 stoją i czekają na wiosnę ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Styczeń 6, 2012 A ja dzisiaj w SPO powymieniałem nity, aha, a wczoraj chciałem powykasować błędy, ale ich nie było, więc przeleciałem tylko wsio i zbyte. Dzisiaj odbyła się też tematyczna dyskusja p.t. " Gdzie do chooyya poukładać te wszystkie klasyki" temat zagaił ja, czyli Janek, znów wyszło, że się wszytko da, tylko cały problem leży w logistyce i kosztach, bo miejsce jest... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MINI-MAN 1 Napisano Marzec 1, 2012 Czy są jakieś wieści bądź fotosy prac nad 888, czekam, czekam i NIC ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Marzec 1, 2012 A nie masz ochoty wskoczyć na 1-tydzień lub 2 pod namiot i za free - własnej satysfakcji pomóc porobić porządki, bo już nie ma jak się przecisnąć między gradobiciem, :lol: :shock: :crazy: ... a 888 SPO stoi sobie spokojnie pod przykryciem i czeka na 1 brakującą część, którą trzeba jednak wyrzeźbić... kuźwa nawet filmik miałem wrzucić z odpalania, ale odpalalim bez kamerki... ...a ta zmora UBC...... ustawicznego braku czasu... Wybacz plizzz.... J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MINI-MAN 1 Napisano Marzec 1, 2012 a czego wam tam do niego potrzeba ?, może mam na magazynie ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Marzec 1, 2012 Gąbkowego hamulca dooopy... Nigdzie tego nie ma, wg. nr katalogowego występuje, ale na składzie ni ma...ot co I trzeba będzie dorobić, tylko Rych może to zrobić...a Beatka zagąbkować i obszyć.... Rych teraz z mechanika przerzucił się na handlowca, bo reszta się albo nie zna, albo nie jest w temacie... ...coż wiek Matuzalemowy tuż, tuż, a jeszcze Panigałką chciałby pojeździć...a ostatnie to chwilje... :mrgreen: Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Marzec 1, 2012 Daj Janek oryginalny numer części, sprawdzę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Marzec 1, 2012 Oto numer: 59510191A Darek, daj znać jak co będziesz wiedział...Dzięki z góry!!! Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MINI-MAN 1 Napisano Kwiecień 20, 2012 Bedą 888 w Jarocinie ??? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Kwiecień 20, 2012 Bedą 888 w Jarocinie ??? No chyba będziesz, to jedne napewno będą 8-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MINI-MAN 1 Napisano Kwiecień 20, 2012 No Ja tak, ale chętnie oblukam te drugie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Kwiecień 21, 2012 :( ... jak tak dalej pójdzie to wątpię..... tak to jest jak się ma milion motocykli na składzie...nie cierpię czopów... Zresztą sam wyjazd z mojej strony do końca stanie pod znakiem zapytania, wrzucili nas na dyżury ( cholerne Euro 2012), i być może wyjazd opłacę, ale się na nim nie pojawię... Rozkaz, to rozkaz ( powiedział Roch Kowalski...). Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach