Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
klekot999

Już jest 888 SPO

Polecane posty

Pytam z czystej ciekawości . Dlaczego 851 z 1988 roku mają tak gigantyczne ceny - 30000 - 40000 tys. euro. Co je odróżnia od reszty 851?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

według mojej wiedzy cena zależy od ilości wyprodukowanych egzemplaży.

im bardziej limitowana jednostka tym droższa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oprócz wersji torowych, to chyba chodziło o te pierwsze 7 sztuk z listopada 1987...

a może o 304 sztuki z kwietnia 1988, czy o KIT 1/1988- 152 sztuki ( + 1 z 1989), lub KIT 1/1988 USA - 54 szt.???

W sumie daje oszałamiające 518 szt.

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeglądałem zabytki na moto.it i wszystkie ( 4 szt. ) 851 z 1988/9 są tak drogie. Jedynie co je wyróżnia to sztuki w wersji trikolor no i jedna najdroższa to nr. seryjny 0001.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ile SC 1000 sport wyprodukowali w 2006 r ? Bardziej mnie to interesuje. W związku że masz Janie taki zasób wiedzy muszę Ci trochę ponudzić i dowiedzieć się co nieco :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć jakie zdjęcie, albo linki tych 851, jak są fajne...

 

Co do następnego pytania, muszę Cię zmartwić: nie wiem, aż tak blisko ma pamięć nie sięga, to tzw. starcza pamięćb :lol: :shock: :lol: :crazy:

 

 

A poważnie, nie mam nowszych opracowań n/t temat, a nie chcę podpierać się tylko wikipedią, która jak wiadomo różnie działa i czasem błędy się zdarzają...

Ja się opieram na co najmniej 3-4 publikacjach( takich po 300 stron) i dopiero coś tam modzę...

Jak nazbieram trochę kasy, to znów coś kupię i coś tam się będzie wiedzieć...może...

Zresztą i tak nie podchodzę do tematu rachunkowo-Ducatowego sztywno i ściśle, ponieważ być może jakiś australijczyk znów złożył z części 750 Super Sporta, których powinno być ok. 401..., a z tego co wiem teraz podobno jest 411 ( a gdzie -minus te zniszczone, połamane i spalone???)...zresztą podobnie z danymi technicznymi...pewien katarczyk zamówił sobie wersję 888 Corsa ze światłami, a co nie stać go???

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://www.moto.it/moto-epoca/ducati/1988/index.html .

To właśnie te 851 tricolor. Do tej pory nie zdawałem sobie sprawy że motocykle a zwłaszcza ducaty to tak dobra inwestycja ?

Można pogodzić chorobę maniakalną z keszem :D Z drugiej strony to obawiam się że gdybym nabył coś takiego to nigdy bym nie oddał .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z jeddnej strony inwestycja, a z drugiej to do takiego mebla trzeba by mieć niezły pokoik :lol:

bo jeździć to raczej i nie wypada i nie da się bo opon do nich już nie produkują bo to na 16" jeździło...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Święta racja . Na zlot w przyczepce jak rumaka , championa trzeba by było wozić . :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest na tej stronie jeden ducat który cały czas podnosi mi ciśnienie gdy go oglądam .

Stary poruszany już temat. Myślałem że ktoś go łyknął , lecz dalej jest do kupienia.

Szczurek wyciągnięty z Adriatyku. http://www.moto.it/moto-usate/ducati/mh ... sg=3545044.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiedziałem,że Terblanche maczał palce w projekcie 888 (przed przeczytaniem postu wklejonego przez Boa) ale to tylko umocniło moje przekonanie,że to genialny projektant. Tak jak to gdzieś wspomniałem 999/749 będzie kiedyś tak ceniony jak 888. A Supersporta (Terblanche`a) uwazam za jeden z najbardziej niedocenianych projektów. Kiedyś mi sie nie podobał ale uważam,że tak jak do 9-ek trzeba do niego dojrzeć. Ja swojego 1000 już nie sprzedam, tak mi dopomóż Bóg :D

Apropos MH 900 to odkąd na niego usiadłem kilka miesięcy temu, cały czas o nim myślę. Niesamowity motocykl...Kosmos na kołach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fakt

Po tak odważnych projektach można poznać prawdziwego artystę,

bez wątpienia jest to człowiek który złotymi literami zapisze się w historii motryzacji...

wszystkie projekty kontrowersyjne i bardzo odważne i po latach bardzo cenione

jak pojawiło się 999 wszystkich zatkało bo po 916 bya to kolejna rewolucja, sam nie wiedziałem co mam o nim myśleć.Taraz uważam, że jest to jeden z najlepszych projektów i jeszcze kiedyś go kupię....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mini-Man, już wcześniej po rozmowie z Konradem z Wawy (wiesz który?-nasz klubowicz) słyszałem,że jestes temaciarz a Twoje sprzęty (888, 999) tylko to potwierdzają. Mam plan,że jak będę w Wawie nastepnym razem muszę Cie odwiedzić, zobaczyć 8-ki i pogadać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A zapraszam,

w prawdzie 999 sprzedane koledze Mandarynowi , ale kolega Mandaryn mieszka w okolicy.

888 stoją i czekają na wiosnę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja dzisiaj w SPO powymieniałem nity, aha, a wczoraj chciałem powykasować błędy, ale ich nie było, więc przeleciałem tylko wsio i zbyte.

Dzisiaj odbyła się też tematyczna dyskusja p.t.

" Gdzie do chooyya poukładać te wszystkie klasyki"

temat zagaił ja, czyli Janek, znów wyszło, że się wszytko da, tylko cały problem leży w logistyce i kosztach, bo miejsce jest...

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy są jakieś wieści bądź fotosy prac nad 888,

czekam, czekam i NIC ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A nie masz ochoty wskoczyć na 1-tydzień lub 2 pod namiot i za free - własnej satysfakcji pomóc porobić porządki, bo już nie ma jak się przecisnąć między gradobiciem, :lol: :shock: :crazy: ...

a 888 SPO stoi sobie spokojnie pod przykryciem i czeka na 1 brakującą część, którą trzeba jednak wyrzeźbić...

kuźwa nawet filmik miałem wrzucić z odpalania, ale odpalalim bez kamerki...

...a ta zmora UBC...... ustawicznego braku czasu...

Wybacz plizzz....

J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gąbkowego hamulca dooopy...

Nigdzie tego nie ma, wg. nr katalogowego występuje, ale na składzie ni ma...ot co

I trzeba będzie dorobić, tylko Rych może to zrobić...a Beatka zagąbkować i obszyć....

Rych teraz z mechanika przerzucił się na handlowca, bo reszta się albo nie zna, albo nie jest w temacie...

...coż wiek Matuzalemowy tuż, tuż, a jeszcze Panigałką chciałby pojeździć...a ostatnie to chwilje... :mrgreen:

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oto numer:

 

59510191A

 

Darek, daj znać jak co będziesz wiedział...Dzięki z góry!!!

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bedą 888 w Jarocinie ???

 

No chyba będziesz, to jedne napewno będą 8-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

:( ... jak tak dalej pójdzie to wątpię.....

 

tak to jest jak się ma milion motocykli na składzie...nie cierpię czopów...

 

Zresztą sam wyjazd z mojej strony do końca stanie pod znakiem zapytania, wrzucili nas na dyżury ( cholerne Euro 2012), i być może wyjazd opłacę, ale się na nim nie pojawię... Rozkaz, to rozkaz ( powiedział Roch Kowalski...).

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.