Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Alcapone

Serwis 40k

Polecane posty

Witam!

 

Moj ducat (s2r 800 '05) ma 38 tys km wiec kwalifikuje sie do serwisu. Chcialem sie spytac co trzeba wymienic/sprawdzic przy tym przebiegu?

 

Rozumiem ze najwazniejsze sa paski rozrzadu. Jakie polecacie? Rolki tez sie wymienia?

Olej

filtry

Swiece

zawory

(jakies linki do tych przedmiotow)

 

Cos jeszcze?

 

Pozdrawiam :P

 

Swiezy dacatista :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam!

 

Moj ducat (s2r 800 '05) ma 38 tys km wiec kwalifikuje sie do serwisu.

 

Wal do chłopaków z Ducati Bielsko-Biała. Napijesz się kawki, dostaniesz fakturę, gwarancję i święty spokój.

Chyba, że wszystko chcesz samemu robić, ale to byś się raczej nie pytał o namiary na świece..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sam nie sam;)

 

Linka do swiec nie potrzebuje, ale z tego co wiem sa paski roznych marek, a wiec i sa rozne opinie. Rolek to wogole nie widzialem ich jeszcze na necie, moze maja wymienne lozyska?

 

Szwagier jest mechanikiem ktory zjadl zeby na motocyklach i mu ufam. Ja jestem laik jesli chodzi o mechanike ale nie boje sie czasem czegos rozkrecic i sie nauczyc :p Tak wiec chcialbym jechac do serwisu "Szwagier" i spisuje sobie liste wszystkich czesci ktore musze kupic lub musza zostac sprawdzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro szwagier jest mechanikiem motocyklowym to jego spytaj o to co jest potrzebne.

Niektóre części można sprawdzić dopiero po demontażu czy są potrzebne nowe czy stare są OK.

 

Po za tym w instrukcji obsługi jest wymienione przy jakim przebiegu jakie czynności powinny być wykonane.

 

Jeśli chodzi o paski to zawsze polecałem oryginalne. Moim zdaniem (i zapewne nie tylko moim) Gates to jeden z lepszych producentów pasków.

Jeśli chodzi o filtr oleju również polecam oryginał. Niestety nie każdy zamiennik się nadaje.

 

Zresztą wystarczy poszukać dobrze na forum a znajdziesz odpowiedzi na wszelkie pytania - trzeba użyć tylko "szukajki".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem po co te "złosliwości" Misiek. Chłopak się pyta, bo jak widać wujek nie miał styczności z ducati i nie chce zrobić "bo tak mu sie wydaje" tylko dobrze

 

Przy 40 000:

wymiana pasków - ja polecam zamienniki, tańsze a jakoś na całym świecie na nich śmigają i nikt nie narzeka

łożyska w niektórych rolkach są wymienne, nie wiem w których bo sam nie przerabiałem

kontrola luzów zaworowych z wymianą płytek jeśli konieczne (co 20 000 - nie wiem kiedy u Ciebie było to robione)

olej i filtr - czy oryginalny foltr? sam zdecyduj - js msm HiFlow założony przez Motomaniax i jestr ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

...a dużo zamienników znajdziesz na www.larsson.pl - paski, filtry i inne eksploatacyjne pierdoły... jak potrzebujesz jakieś bardziej szczegółowe dane (luzy, momenty śrub) to pisz na priv,postaram się pomóc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.