Alcapone 0 Napisano Grudzień 25, 2011 Witam! Moj ducat (s2r 800 '05) ma 38 tys km wiec kwalifikuje sie do serwisu. Chcialem sie spytac co trzeba wymienic/sprawdzic przy tym przebiegu? Rozumiem ze najwazniejsze sa paski rozrzadu. Jakie polecacie? Rolki tez sie wymienia? Olej filtry Swiece zawory (jakies linki do tych przedmiotow) Cos jeszcze? Pozdrawiam :P Swiezy dacatista :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
franek 0 Napisano Grudzień 25, 2011 Witam! Moj ducat (s2r 800 '05) ma 38 tys km wiec kwalifikuje sie do serwisu. Wal do chłopaków z Ducati Bielsko-Biała. Napijesz się kawki, dostaniesz fakturę, gwarancję i święty spokój. Chyba, że wszystko chcesz samemu robić, ale to byś się raczej nie pytał o namiary na świece.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alcapone 0 Napisano Grudzień 25, 2011 Sam nie sam;) Linka do swiec nie potrzebuje, ale z tego co wiem sa paski roznych marek, a wiec i sa rozne opinie. Rolek to wogole nie widzialem ich jeszcze na necie, moze maja wymienne lozyska? Szwagier jest mechanikiem ktory zjadl zeby na motocyklach i mu ufam. Ja jestem laik jesli chodzi o mechanike ale nie boje sie czasem czegos rozkrecic i sie nauczyc :p Tak wiec chcialbym jechac do serwisu "Szwagier" i spisuje sobie liste wszystkich czesci ktore musze kupic lub musza zostac sprawdzone. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Grudzień 25, 2011 Skoro szwagier jest mechanikiem motocyklowym to jego spytaj o to co jest potrzebne. Niektóre części można sprawdzić dopiero po demontażu czy są potrzebne nowe czy stare są OK. Po za tym w instrukcji obsługi jest wymienione przy jakim przebiegu jakie czynności powinny być wykonane. Jeśli chodzi o paski to zawsze polecałem oryginalne. Moim zdaniem (i zapewne nie tylko moim) Gates to jeden z lepszych producentów pasków. Jeśli chodzi o filtr oleju również polecam oryginał. Niestety nie każdy zamiennik się nadaje. Zresztą wystarczy poszukać dobrze na forum a znajdziesz odpowiedzi na wszelkie pytania - trzeba użyć tylko "szukajki". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Grudzień 26, 2011 Nie wiem po co te "złosliwości" Misiek. Chłopak się pyta, bo jak widać wujek nie miał styczności z ducati i nie chce zrobić "bo tak mu sie wydaje" tylko dobrze Przy 40 000: wymiana pasków - ja polecam zamienniki, tańsze a jakoś na całym świecie na nich śmigają i nikt nie narzeka łożyska w niektórych rolkach są wymienne, nie wiem w których bo sam nie przerabiałem kontrola luzów zaworowych z wymianą płytek jeśli konieczne (co 20 000 - nie wiem kiedy u Ciebie było to robione) olej i filtr - czy oryginalny foltr? sam zdecyduj - js msm HiFlow założony przez Motomaniax i jestr ok Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Grudzień 26, 2011 Pomiar luzów co 10tys jest przewidziany Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Grudzień 27, 2011 ...a dużo zamienników znajdziesz na www.larsson.pl - paski, filtry i inne eksploatacyjne pierdoły... jak potrzebujesz jakieś bardziej szczegółowe dane (luzy, momenty śrub) to pisz na priv,postaram się pomóc... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Grudzień 28, 2011 Co do pasków to spytaj kolegi plpt, on kołował jakieś zamienniki. viewtopic.php?f=153&t=5599 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach