Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Phantom

Zakup Ducati 750 sport

Polecane posty

Witam. am nadzieję, że temat zakładam w dobrym miejscu... ;) Od dłuższego czasu przeglądam otomoto, allegro etc. szukając czegoś mocniejszego po moim Kawasaki GPZ 500.. Szukając i przeglądając m. in. SUZUKI GSXR, YAMAHA R6 etc. wpadł mi przypadkiem DUCATI 750 sport... jak go zobaczyłem powiedziałem WOW ;) Piękna maszyna spodobała mi się odrazu... Jednak coś mi podpowiedziało wewnątrz..."To jest Ducati gdzie to naprawie jak coś sie sypne, mały dostęp do części, które przez to są drogie etc." Jednak.... po chwili zadumań głosy, które mi tak podpowiadały ucichły ;) i egzemplarz, który wpadł mi przypadkiem w oko chce mieć ;) Jednak potrzebuje Waszej pomocy na co zwrócić uwagę przy zakupie, czy nie będę rozczarowany przesiadając się z 500cm 60 KM na 750cm 64KM ?? Co sądzicie o 750 sport.... poniżej podaje link do aukcji... z góry dziękuje za odpowiedz....

 

[web 100%,100:365k3myh]http://allegro.pl/ducati-750-sport-2002r-i2058364673.html[/web]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

2 kluczyki to nie troche za malo? W monsterach z tamtego okresu byly 2 czarne i bardziej niz obowiazkowy czerwony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że ta 750-tka jest blisko i można ją oblukać, ale czy nie wolałbyś 900-ki?

Ta na przykład ładna i niewiele droższa:

http://otomoto.pl/ducati-900-ss-supersp ... 75972.html

 

... wiesz: suche sprzęgło, regulowane zawiasy, dwie tarcze, aluminiowy wahacz ... no i 15 koników więcej ;)

Z wyborem nie ma się co spieszyć. A jak trzeba to zawsze można wynająć lawetę za pięć dych i zrobić se wycieczkę! :) (ja np swojego z Tychów ściągnąłem)

 

pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczesniej mialem 500cm i 60 KM w sumie dla mnie to bylo wystarczajace.... wydaje mi sie ze 750 bedzie optymalnym rozwiazaniem... nie potrzebuje demona predkosci... na moja miejską jazdę i nieraz jakaś trasa w zupełności wystarczy ;) ciągle czekam na odpwieidz od właściciela jak nie odpisze to jutro do niego zadzwonię... nie pasują mi tylko te "tuningowane" odbojniki.... w oryginale są chyba zaokrąglone...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz na myśli miejską jazde to nie szukaj SS-a, to moto męczy się w mieście a Ty razem z nim. Nie odradzam, doradzam ;)

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

900 SS (super sport ) ma więcej na + w porównaniu z 750.

1. 2 tarcze hamulcowe - dużo lepsze hamulce

2. Aluminiowy wahacz tylny - 750 stalowy

3. Aluminiowe kierownice + lepsze pompy hamulcowe i sprzęgła

4. Suche sprzęgło (łatwiej dostępne w tzw. zamienniku)

5. Większy zapas Mocy i momentu przy zbliżonym spalaniu (zależne od stylu eksploatacji).

 

Ogólnie z częściami użytkowymi nie ma większych problemów.

 

Warto by było abyś miał możliwość przejechać się jednym i drugim - wtedy podejmiesz słuszną decyzję czy 750 czy 900.

 

Moim zdaniem 750 po przesiadce z GPZ 500 może nie do końca Cię zadowolić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też bym poszukał 900 choć ta żółta to już jest na allegro chyba ze 2 lata (jeśli się nie mylę) więc UWAGA!!! 750 którą chcesz kupić to tzw. Sport a nie Supersport czyli wersja "bida", jedna tarcza, tańsze podzespoły, czarny mat. itp. Ja miałem 750 i 900 i uważam,że jak kupisz 900 to bardzo prawdopodobne,że Ci to wystarczy na bardzo długo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm.. jak bym nie musiał jechać za granice PL to by GPZ czekała bo dawała radę... Jeśli chodzi o DUCATi to bardziej ciekawi i przekonuje mnie ta oryginalność i indywidualizm... Demona prędkości nie potrzebuję, a na moje miejskie potrzeby myślę, że w zupełności wystarczy... szczerze ten czarny mat mi się bardzo podoba, a to że jest jedna tarcza... widocznie jedna starczy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj tam ja wiem czy nie starcza:)ostatnio pięknego stopala wysadziłem przy awaryjnym hamowaniu przed X5:/ ale dwie na pewno były by jeszcze ciekawsze chodź przy tak małej masie to podejrzewam że są siekerowate:)Co do jazdy w mieści:/ojojo SS zupełnie się do tego nie nadaje wisisz na nadgarstkach moto dusisz na niskich biegach i ogólnie jest kibel.Sprzęt sprawdza się dobrze za to w ciasnych szybkich winklach nawet przy nie dużej prędkości i mokrym asfalcie(oczywiści zależne od opon)ta czarna z foto ma założone michelin power pilot sp2 i są to super gumki.ale prawda taka że dla porównania trzeba się przejechać i jednym i drugim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No do miasta też nie polecam. W korkach nadgarstki Ci wysiądą.

Co do jednej tarczy to ja miałem kiedyś ss 750 z 1992 r i tam też była jedna tarcza. Założyłem drugą tarcze + stalflexy i różnica kolosalna :D głównie odczuwalna przy jeździe z pasażerką :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eee tam, nie nadaje się ... Jest wąski, zrywny i robi dużo hałasu - do miasta jak znalazł! A nadgarstki trzeba sobie wytrenować częstą jazdą ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eee tam, nie nadaje się ... Jest wąski, zrywny i robi dużo hałasu - do miasta jak znalazł! A nadgarstki trzeba sobie wytrenować częstą jazdą ;)

Hehehe no po przeróbkach wydechów z pomocą Edzia to robi dużo hałasu:)zwłaszcza w wąskich uliczkach i tunelach hehehe.co do nadgrarstków może ja tak to odczuwam bo mam cały obojczyk na śrubach i inplantach poskładany więc ta pozycja mi w mieści daje po du....ale już od 130km/h jest jak w niebie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SS 750 na miasto w zupełności by wystarczył, jak miałem okazję pojeździć 750 i 900 to 900 ma zdecydowanie większy zapas mocy i momentu, przez co trochę trzeba się przyzwyczaić do jazdy np. na rondzie czy w ciaśniejszych zakrętach i odkręcania manetki gazu, za to w 750 zwracałem mniejszą uwagę na pozycję manetki.

 

Różnica w hamulcach 1-na czy 2 tarcze jest bardzo duża.

 

750 zakres obrotów efektywnych to pomiędzy 5000 a 8000rpm, w tym zakresie najprzyjemniej jeździ bez szarpań bez męczenia jednostki.

 

Jeśli chodzi o pozycje za kierownicą to nie jest najgorzej, nie mniej jednak trzeba się przyzwyczaić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siemanko,

mam Supersporta 750 w 2002r zakupiony w kraju w salonie Ducati, serwisowany w Boldorze,pełna dokumentacjia,4 Książki ,3 kluczyki + blaszka z kodem, oryginalny alarm ducati z dwoma pilotami, faktury za serwisy do wgladu,wpisy w książce serwisowej..wydechy dotknięte ręka Edzia + filtr K&N... jak będziesz zainteresowany zapraszam na pw..lub tel 505-265-218

 

ps. i jak to supersport ma oczywiście dwie tarcze...bardzo zadbany jak na swój wiek - nie przesadzam jak zwykle jest to praktykowane na alledrogo, że każdy wystawiony jest w idealnym stanie!To ss klubowy dopieszczany, głaskany..

Na dzień dzisiejszy raczej przednia guma kwalifikuje się do wymiany..

 

viewtopic.php?f=105&t=3167&start=225

 

więcej zdjęć mogę dosłać, stan moto niektórym znany, mogą potwierdzić.. 18300 oryginalnego przebiegu..warunek sprzedaży - musi zostać w klubie ;)

 

ps. olej + filtr oleju + paski rozrządu czekają grzecznie na półce na wymiane w swoim czasie..oczywiście oddam z ss-em.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

do moda... jak kolega zamiescił tu temat to tu odpisuję, było temat przenieść do innego działu !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeżeli jeszcze nic nie kupiłeś to może zainteresujesz się moim SS-manem. ja chcę przesiąść się na 900-tkę.

mój SS 750 to moto z 2000 roku. pomimo wieku stan oceniam na idealny. przebieg 14 tys. kupiłem go rok temu od dziewczyny która przez 5 lat zrobiła niecałe 3 tys. na wiosnę trzeba będzie wymienić paski i koniec roboty.

cena będzie do ustalenia.

Zdjęcie0149.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.