BartekG 0 Napisano Marzec 21, 2012 Hej! Pytanie było nie raz, ale jako, że wyszukane odpowiedzi średnio mnie zadowoliły, zadam je: Musze wymienic paski rozrządu w dukacie, ponieweaż przebieg 40 000 do tego obliguje, a po drugie, nie wiem, czy ktos wczesniej je wymieniał. Dla świętego spokoju zapytam - czy w Trójmieście jest jakiś serwis ze sprzętem do pomiaru naciągu pasków? Jeżeli nie - to jak się bez tego obyć..... Bo sama wymiana to pestka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nikewid 0 Napisano Marzec 21, 2012 Się ma Bartek viewtopic.php?f=132&t=7848 A tu strona http://www.acmotors.pl/index.php?option ... e&Itemid=3 zaznaczam że nic u nich nie robiłem i nie mam o nich bladego pojęcia. Albo możesz sobie poczytać żeby rozjaśniło się co nie co :) http://www.ducatimonster.org/forums/tec ... nge-3.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
plpt 0 Napisano Marzec 21, 2012 Wszystko zrobisz sam, ale jeśli masz problem z naciągiem, to raczej sama wymiana to też nie pestka. Pomiar naciągu można zmierzyć na 3 sposoby - mikrofonem, imbusy 5+6mm lub końcówką do sprzętu diagnostycznego sygnowanego nazwą Ducati, która jest najdokładniejsza i najlepsza. Jak masz w pobliżu serwis, który Ci to zrobi na zamiennikach ( ok. 40% org. ceny) to nie musisz się z tym samemu bawić, bo raczej nie warto. Jak masz tylko do dyspozycji 220zł/szt + 250zł wymiana to bym się na Twoim miejscu douczył tego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BartekG 0 Napisano Marzec 22, 2012 Hej! Bardzo dziękuję za podpowiedzi - widać, że nie tkai straszny diabe, jak go malują. Jeżeli regulacja naciągu "na klucz" zdaje egzamin, to nie ma problemu. Myślałem, że bez specjalnych przyrządów warsztatowych słabo z tym będzie. Co do serwisu w Rumii - nigdy bym tam nie oddał motocykla - znam "mechanika" który tam pracował :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
2wheels 0 Napisano Marzec 22, 2012 BartekG napisał: Hej! Bardzo dziękuję za podpowiedzi - widać, że nie tkai straszny diabe, jak go malują. Jeżeli regulacja naciągu "na klucz" zdaje egzamin, to nie ma problemu. Myślałem, że bez specjalnych przyrządów warsztatowych słabo z tym będzie. Co do serwisu w Rumii - nigdy bym tam nie oddał motocykla - znam "mechanika" który tam pracował :) czas 5:00 , potrzebny PC , program do strojenia gitary i mikrofon :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Marzec 22, 2012 Albo oddac do serwisu i mieć gwarancję na wykonaną usługę. Bo nie tylko w samej wymianie rzecz, ale w ewentualnych konsekwencjach. ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
2wheels 0 Napisano Marzec 22, 2012 Albo oddac do serwisu i mieć gwarancję na wykonaną usługę. Bo nie tylko w samej wymianie rzecz, ale w ewentualnych konsekwencjach. ;) Właśnie :mrgreen: ,ale każdy chce być czasem Adamem Słodowym :lol: :lol: , pytanie tylko czy pacjent przeżyje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Marzec 22, 2012 Albo będzie wersja optymistyczno-pesymistyczna: "Operacja się udała - pacjent zmarł" :lol: :lol: :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BartekG 0 Napisano Marzec 22, 2012 Uwierzcie, oddał bym, ale do serwisu, a nie do patałachów, którzy mająmniejsze pojęcie o mechanice niż ja. Niestety, jak widac, serwisu Ducati w okolicach ani widu ani słychu - najbliżej Toruń Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nikewid 0 Napisano Marzec 22, 2012 Bartek Davidson od nas ma kontakt do jakiegoś gościa który pracował w Ducati, mechanik. jemu robił remont SS900 . Ja nie wiem nic na temat jego umiejętności, ale Davidson jest zadowolony. Gość jest gdzieś z Gdyni. Mój monster już też miał okazję być u mechanika który skasował mnie jak za włoski motocykl ... i tylko tyle zrobił. Uderzaj do Davidsona Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Marzec 22, 2012 A Davidsona mechanik, który mu pomagał przy ss? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BartekG 0 Napisano Marzec 22, 2012 O, to już jest coś - jak złapać tego Davidsona? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Marzec 22, 2012 O, to już jest coś - jak złapać tego Davidsona? pw, tel: memberlist.php?mode=viewprofile&u=163 ale do toronto nie masz daleko, 180km, pewność 100% i gwarancja Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BartekG 0 Napisano Kwiecień 1, 2012 No i klops - mechanik, który dotąd serwisował moje BMW stwierdził, że bez problemu zajmie się moim monsterem, ale musze dostarczyć paski rozrządu. Zakupiłem te http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... bid=102025 No i lipa - nie pasują są inne, choć po kodzie ramy i modelu ( monster 620 ie 2002) powinny byc pasowne. No i teraz klops - jakie paski powinny być zgodnie z przepisami w takim monsterze i gdzie ja kupic tanio - na allegro sa w dobrej cenie, ale z opisu wynika, że do mojego motóra powinny byc taki, jak podaje larsson, czyli 68x190 ale nie pasują.... Ktoś poradzi cóś? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 1, 2012 Larsson ma widać do 620 przypożądkowane paski tylko po ilości zębów. Owszem do 620 idzie pasek 68 zębów, ale inny profil zęba. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Kwiecień 1, 2012 Musisz kupić paski o kodzie 73710051A (oryginały) albo zamienniki flennora, z których dostępnością jest ostatnio słabo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BartekG 0 Napisano Kwiecień 1, 2012 http://allegro.pl/pasek-rozrzadu-dayco- ... 28681.html a to, pędzie pasowny, czy nie? http://allegro.pl/dayco-pasek-rozrzadu- ... 62488.html Z opisu na aukcjach wynika, że M600 i M620 ma ten sam pasek - domyślam się, że to nieprawda? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 1, 2012 Są dwa typy pasków w silnikach M600. Zależy od wersji. Teoretycznie powinny pasować te z aukcji, chyba że jest to zdięcie poglądowe. Bo w samym opisie paska jest tak namieszane że niewiadomo co to za pasek. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BartekG 0 Napisano Kwiecień 1, 2012 mówisz o paskach z pierwszej aukcji - dayco zo okrągłymi zębami, tak? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 1, 2012 Tak, takie będą pasować, jeśli rzeczywiście maja taki profil zębów. Bo opis mówiący że pasuje do M600 od 94 roku już temu zaprzecza. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BartekG 0 Napisano Kwiecień 2, 2012 koledzy - tematu dalszy ciąg. Na starym pasku jest numer katalogowy: 737.4007.1A Jak by nie patrzec to nie ten powyżej. Dlaczego tak to wygląda? :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rostwor 0 Napisano Kwiecień 2, 2012 Tu masz nr oryginalnych pasków do M620ie, oraz listę innych modeli, w których znajdziesz te same paski. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 2, 2012 Kolejny przykład dlaczego lepiej jest takie usługi zlecać serwisom wyspecjalizowanym. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Kwiecień 2, 2012 Kolejny przykład dlaczego lepiej jest takie usługi zlecać serwisom wyspecjalizowanym. Ja tam bez doświadczenia, to bym się sam nie bawił... na koniec sezonu, rozleciało mi się łożysko w napinaczu... rozkręciłem, wyciąłem napinacz paska, na prasie zdjąłem łożyska, dokupiłem je w sklepie i wcisnąłem, przykręciłem docisk, łożysk kupiłem 2 komplety, pojechałem do Ducatowego Azmotu, zleciłem wymianę pasków, łożysk które im dałem i wszystkiego co się wymienia przy takiej robocie, oraz sprawdzanie mojej roboty... że tak powiem, spi*rdol coś, to będziesz robotę i części w tysiącach liczył... Theo dobrze radzi, popieram ! Ale zawsze możesz próbować, a nuż sukces zaliczysz... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
korfus 0 Napisano Marzec 17, 2015 Wiem, ze temat stary ale odpowiedzi brak - czy ktos wie gdzie mozna dostac zamienniki paskow rozrzadu z zebami owalnymi do Monstera M600?:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach