Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

BartekG

Wymiana pasków rozrządu

Polecane posty

Hej!

Pytanie było nie raz, ale jako, że wyszukane odpowiedzi średnio mnie zadowoliły, zadam je:

 

Musze wymienic paski rozrządu w dukacie, ponieweaż przebieg 40 000 do tego obliguje, a po drugie, nie wiem, czy ktos wczesniej je wymieniał.

Dla świętego spokoju zapytam - czy w Trójmieście jest jakiś serwis ze sprzętem do pomiaru naciągu pasków?

Jeżeli nie - to jak się bez tego obyć..... Bo sama wymiana to pestka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Się ma Bartek

viewtopic.php?f=132&t=7848

 

A tu strona

 

http://www.acmotors.pl/index.php?option ... e&Itemid=3

 

zaznaczam że nic u nich nie robiłem i nie mam o nich bladego pojęcia.

 

Albo możesz sobie poczytać żeby rozjaśniło się co nie co :)

 

http://www.ducatimonster.org/forums/tec ... nge-3.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zrobisz sam, ale jeśli masz problem z naciągiem, to raczej sama wymiana to też nie pestka. Pomiar naciągu można zmierzyć na 3 sposoby - mikrofonem, imbusy 5+6mm lub końcówką do sprzętu diagnostycznego sygnowanego nazwą Ducati, która jest najdokładniejsza i najlepsza. Jak masz w pobliżu serwis, który Ci to zrobi na zamiennikach ( ok. 40% org. ceny) to nie musisz się z tym samemu bawić, bo raczej nie warto. Jak masz tylko do dyspozycji 220zł/szt + 250zł wymiana to bym się na Twoim miejscu douczył tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Bardzo dziękuję za podpowiedzi - widać, że nie tkai straszny diabe, jak go malują. Jeżeli regulacja naciągu "na klucz" zdaje egzamin, to nie ma problemu. Myślałem, że bez specjalnych przyrządów warsztatowych słabo z tym będzie.

Co do serwisu w Rumii - nigdy bym tam nie oddał motocykla - znam "mechanika" który tam pracował :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BartekG napisał:
Hej!

Bardzo dziękuję za podpowiedzi - widać, że nie tkai straszny diabe, jak go malują. Jeżeli regulacja naciągu "na klucz" zdaje egzamin, to nie ma problemu. Myślałem, że bez specjalnych przyrządów warsztatowych słabo z tym będzie.

Co do serwisu w Rumii - nigdy bym tam nie oddał motocykla - znam "mechanika" który tam pracował :)

 

 

czas 5:00 , potrzebny PC , program do strojenia gitary i mikrofon :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Albo oddac do serwisu i mieć gwarancję na wykonaną usługę. Bo nie tylko w samej wymianie rzecz, ale w ewentualnych konsekwencjach. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Albo oddac do serwisu i mieć gwarancję na wykonaną usługę. Bo nie tylko w samej wymianie rzecz, ale w ewentualnych konsekwencjach. ;)

 

Właśnie :mrgreen: ,ale każdy chce być czasem Adamem Słodowym :lol: :lol: , pytanie tylko czy pacjent przeżyje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Albo będzie wersja optymistyczno-pesymistyczna:

"Operacja się udała - pacjent zmarł" :lol: :lol: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uwierzcie, oddał bym, ale do serwisu, a nie do patałachów, którzy mająmniejsze pojęcie o mechanice niż ja. Niestety, jak widac, serwisu Ducati w okolicach ani widu ani słychu - najbliżej Toruń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bartek

Davidson od nas ma kontakt do jakiegoś gościa który pracował w Ducati, mechanik.

jemu robił remont SS900 . Ja nie wiem nic na temat jego umiejętności, ale Davidson jest zadowolony.

 

Gość jest gdzieś z Gdyni.

 

Mój monster już też miał okazję być u mechanika który skasował mnie jak za włoski motocykl ... i tylko tyle zrobił.

 

Uderzaj do Davidsona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i klops - mechanik, który dotąd serwisował moje BMW stwierdził, że bez problemu zajmie się moim monsterem, ale musze dostarczyć paski rozrządu.

Zakupiłem te

http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... bid=102025

 

No i lipa - nie pasują są inne, choć po kodzie ramy i modelu ( monster 620 ie 2002) powinny byc pasowne.

No i teraz klops - jakie paski powinny być zgodnie z przepisami w takim monsterze i gdzie ja kupic tanio - na allegro sa w dobrej cenie, ale z opisu wynika, że do mojego motóra powinny byc taki, jak podaje larsson, czyli 68x190 ale nie pasują....

Ktoś poradzi cóś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Larsson ma widać do 620 przypożądkowane paski tylko po ilości zębów.

Owszem do 620 idzie pasek 68 zębów, ale inny profil zęba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musisz kupić paski o kodzie 73710051A (oryginały) albo zamienniki flennora, z których dostępnością jest ostatnio słabo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Są dwa typy pasków w silnikach M600. Zależy od wersji.

 

Teoretycznie powinny pasować te z aukcji, chyba że jest to zdięcie poglądowe. Bo w samym opisie paska jest tak namieszane że niewiadomo co to za pasek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, takie będą pasować, jeśli rzeczywiście maja taki profil zębów. Bo opis mówiący że pasuje do M600 od 94 roku już temu zaprzecza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

koledzy - tematu dalszy ciąg.

Na starym pasku jest numer katalogowy:

737.4007.1A

 

Jak by nie patrzec to nie ten powyżej. Dlaczego tak to wygląda? :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tu masz nr oryginalnych pasków do M620ie, oraz listę innych modeli, w których znajdziesz te same paski.

post-710-1366037925,75_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejny przykład dlaczego lepiej jest takie usługi zlecać serwisom wyspecjalizowanym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kolejny przykład dlaczego lepiej jest takie usługi zlecać serwisom wyspecjalizowanym.

 

 

Ja tam bez doświadczenia, to bym się sam nie bawił...

na koniec sezonu, rozleciało mi się łożysko w napinaczu...

rozkręciłem, wyciąłem napinacz paska, na prasie zdjąłem łożyska, dokupiłem je w sklepie i wcisnąłem, przykręciłem docisk, łożysk kupiłem 2 komplety, pojechałem do Ducatowego Azmotu, zleciłem wymianę pasków, łożysk które im dałem i wszystkiego co się wymienia przy takiej robocie, oraz sprawdzanie mojej roboty...

 

że tak powiem, spi*rdol coś, to będziesz robotę i części w tysiącach liczył...

 

Theo dobrze radzi, popieram !

 

Ale zawsze możesz próbować, a nuż sukces zaliczysz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem, ze temat stary ale odpowiedzi brak - czy ktos wie gdzie mozna dostac zamienniki paskow rozrzadu z zebami owalnymi do Monstera M600?:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.