miro 0 Napisano Marzec 29, 2012 Bolaczki multistrady 1200 Po pewnym czasie uzytkowania moge juz cos powiedziec. Jest to prawdziwy demon :twisted: na kazdym biegu , jeszcze nie jezdzilem takim motocyklem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Oczywiscie sa szybsze ale nie daja takich wrazen. A teraz bolaczki: - slaby tylni hamulec , jednotloczkowy zacisk... - zbyt wiele plastikow.... - jakosc wykonania niektorych elementow nie zaskakuje - niewygodne siedzenie a jesli chodzi o wykonczenie od spodu to smiech na sali zeby w motorze za 60,000zl takie bylo wykonczenie Lepiej byly robione fote za komuny :lol: - spalanie srednio 8l/100km , sporo... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Boa 0 Napisano Marzec 30, 2012 - niewygodne siedzenie a jesli chodzi o wykonczenie od spodu to smiech na sali zeby w motorze za 60,000zl takie bylo wykonczenie Lepiej byly robione fote za komuny :lol: Ale przecież to Ducati :roll: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rostwor 0 Napisano Marzec 30, 2012 w nowej multi zmienili siedzenie, podobno na bardziej wygodne:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rostwor 0 Napisano Marzec 30, 2012 a jeśli chodzi o tylny hamulec, to możesz zgłosić się do ASO w celu zmiany tylnego układu hamulcowego na zmodyfikowany. nie jest to żaden recall (czyli serwisowa akcja nawrotowa), ale masz taką możliwość, jeśli sam się do nich zgłosisz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Marzec 30, 2012 możesz zgłosić się do ASO w celu zmiany tylnego układu hamulcowego na zmodyfikowany. wielkie G... to daje - nie powiem - pedał jest twardszy, skuteczność nieco większa... ale dalej lipa.... założyłem wczoraj klocki SBS - wydaje mi się że są duuzo lepsze hamulce , ale do końca nie miałem możliwości sprawdzenia - jeździłem po deszczu.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Marzec 30, 2012 W mojej opinii MTS 1200 (mówię to o wersji S bo taką posiadam) jest motocyklem w wypadku którego trudno mówić o konkretnych wadach – powiedziałbym raczej że motocykl ma pewne niedoskonałości które też czasem sprowadzają się do personalnych odczuć i oczekiwań. Bywają też takie które są typowe dla Ducati, taką jest skrzynia biegów która nie pracuje idealnie i zdarza się czasem złapać luz między 6-5 biegiem – ale nie jest to coś co zaskoczy posiadacza Ducati. Z mojego punktu widzenia przyzwyczajenia wymaga zawieszenie którego dość poważny skok powoduje że motocykl jest dość miękki ( choć tu też jest to kwestia odniesienia) nawet zestrojony twardo i tak wykazuje się pokaźnym ugięciem. Nie ma to jednak faktycznego wpływu na pogorszenia prowadzenia czy sytuacje które można by ocenić za niepokojące. MTS 1200S prowadzi się nadzwyczaj precyzyjnie i bez żadnych zaskoczeń powiedziałbym nawet że jak na motocykl turystyczny i tak wysoki prowadzi się naprawdę zaskakująco precyzyjnie. Siadając na MTS-a mamy wrażenie że jest bardzo miękki co nasuwa myśl że będzie się prowadził źle. W zakrętach jednak okazuje się że Panowie z OHLINSA połączyli coś co wydawałoby się nie do połączenia zachowujemy duży komfort przy bardzo precyzyjnym prowadzeniu nawet przy agresywnym pokonywaniu zakrętów czy przerzucaniu motocykla z zakrętu w zakręt. Powiedziałbym że przy poruszaniu się w codziennym ruchu szybko zapominamy że to typowy turysta ponieważ zwinnością i lekkością prowadzenia motocykl cały czas mówi nam możesz więcej. Porównując do poprzedniej generacji Multi która w wersji S na Ohlinsie zdecydowanie bardziej przypominała SBK-a aktualna wersja to „ Kanapa” choć o nieprawdopodobnej precyzji prowadzenia. Faktycznie tylny hamulec jest – powiedzmy nie użyteczny. (choć o ile wiem w ramach gwarancji można dokonać odpowiedniej zmiany) ja akurat nie korzystam z tylnego hamulca (poza motocyklami typu Cross czy Enduro) więc jest on mi zupełnie zbędny. Jakość wykonania kanapy od spodu w ogóle mnie nie rusza, choć przyznam że w mojej wersji jest jeszcze w miejsce zszywaczy przyklejony pasek materiału więc nie wygląda to tak jak na zdjęciu powyżej. Jeżeli chodzi o plastiki to nie rozumiem co martin ma na myśli. Jakość wykonania ogólnie oceniam na dobrą ( jak na Ducati nawet bardzo dobrą) choć wiem że wiele detali szczególnie tych lakierowanych można by poprawić ale biorąc pod uwagę fakt iż wszystko ( oczywiście poza logo itd.) jest tu lakierowane nie naklejane nie jest źle. Z drugiej strony jakość lakieru na wlewie paliwa jest słaba, pokrywki schowków przy owiewce zamykają się źle pozostawiając nie równe szczeliny ale znów dla posiadaczy Ducati nowa Multi to skok w przyszłość gdzie rozłożenie przewodów i ich montaż jest znacznie estetyczniejszy niż w poprzednich modelach gdzie trytytki i gumki występowały w nie zliczonej ilości na ramie i nie tylko. Co do spalania w mojej opinii jest typowe dla jednostki która jest pochodną SBK-a u mnie komputer pokazuje średnie spalanie na poziomie 8,4 fakt że większość moich wypadów to dwie osoby i raczej dynamiczna jazda więc i spalanie jest spore. Reasumując, jest to moje pierwsze Ducati w którym trudno jest mi odszukać konkretne wady biorąc za punkt odniesienia przeznaczenie motocykla a więc turystyka powiedziałbym nawet że jest doskonały z pewnymi minusikami, jedyną wadą jest dla mnie nie tyle spalanie co mały zbiornik paliwa, mieści 20lt a myślę że dodanie 5lt już sprawiłoby że nawet na autostradzie opakowani moglibyśmy tracić mniej czasu na tankowanie co 180km. Poruszając się w towarzystwie BMW 1600GT ilość tankowań zawsze jest ustalana pod MTS-a ponieważ ja zawsze pierwszy muszę zawitać na stacje. Multi jest to motocykl turystyczny więc oczekiwałbym przejazdów między tankowaniem co najmniej 300km mówię tu o szybkim przemieszczaniu się autostradą (jest to możliwe ale wymaga zdecydowanie delikatnego traktowania manetki gazu). Na tą chwilę wygląda to tak tankuję pod domem do obwodnicy mam 2km i gdy jadę do Wawy autostradą na Toruń pierwsze tankowanie zaliczam zaraz po zjeździe z A1 a więc po 170km. Oczywiście powodem tego jest moja ręka i jednocześnie największa zaleta MTS-a czyli jednostka napędowa – dodam dla mnie genialna jednostka napędowa która dodatkowo nie musi pojawiać się w serwisie co 6tyś kilometrów. Multi przy bardzo wygodnej pozycji, precyzyjnym prowadzeniu i możliwości obucia go w bagaże pozwala na więcej niż można by oczekiwać od turystycznego motocykla i to pod każdym względem. Zalet ten sprzęt ma WIELE i parę bardzo drobnych wad, dla tego już dziś zastanawiam się jak będzie wyglądać następca bo trudno będzie poprawić ten motocykl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rostwor 0 Napisano Marzec 30, 2012 Zalet ten sprzęt ma WIELE i parę bardzo drobnych wad, dla tego już dziś zastanawiam się jak będzie wyglądać następca bo trudno będzie poprawić ten motocykl. Multistrada Panigale :D hahahaha Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Marzec 30, 2012 Zalet ten sprzęt ma WIELE i parę bardzo drobnych wad, dla tego już dziś zastanawiam się jak będzie wyglądać następca bo trudno będzie poprawić ten motocykl. Multistrada Panigale :D hahahaha Prawdę mówiąc patrząc na charakter nowej jednostki napędowej a więc dużo słabszy dół od jednostki 1098 a znacznie mocniejsza góra nie bardzo widzę tą jednostkę w Multi która bądź co bądź potrzebuje jako turystyk mocnego dołu. Ale w rozmowie z moim imiennikiem z Torunia usłyszałem jego teorię która wydaje mi się bardziej możliwa i realna, mianowicie ta sama jednostka ale z wyeliminowanym napędem rozrządu paskami na rzecz łańcuszka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Marzec 30, 2012 możesz zgłosić się do ASO w celu zmiany tylnego układu hamulcowego na zmodyfikowany. wielkie G... to daje - nie powiem - pedał jest twardszy, skuteczność nieco większa... ale dalej lipa.... założyłem wczoraj klocki SBS - wydaje mi się że są duuzo lepsze hamulce , ale do końca nie miałem możliwości sprawdzenia - jeździłem po deszczu.... Skończę temat hamulca - bo przed chwilą obleciałem prawie setke kilmetrów - kampania + klocki SBS = fajny , skuteczny hamulec - polecam dla tych którzy niekiedy tyłu używają... :) odnośnie wad lub nie : zależy od opasłości :mrgreen: - miękka sprężyna z tyłu na zawieszce.... już zamówiłem "100" i po zamontowaniu napiszę o + - tej modyfikacji... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Kwiecień 1, 2012 jeszcze jako bolączkę dodałbym brak systemu zapobiegającego pionowaniu przodu... :mrgreen: generalnie w trybie sport , przy tej masie i dużej mocy to czysty fann , ale jak już przełączam na "turystykę" lub "miasto" to oczekuję motocykla który z bagażami i pasażerem nie bedzie podnosił przodu... wydaje mi sie, że przy tym stanie naszpikowania elektroniką i kasie jaką płacimy za MTS nie powinno to stanowić wielkiego wyzwania... przy panującej obecnie aurze nie stanowi to problemu bo "uciekające" gumki & kontrola trakcji załatwiają temat , ale latem w ciepłe dni lub przy rozgrzanych oponach już trakcja nie bedzie trzymać MTS-ka za pysk :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Kwiecień 1, 2012 istny szatan !! :D wali nagle czy gładko wstaje, qrna obawiam się skurfela... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Kwiecień 1, 2012 istny szatan !! :D wali nagle czy gładko wstaje, qrna obawiam się skurfela... Na dwójce wchodzi na gumę z gazu bez najmniejszego problemu. :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Kwiecień 1, 2012 istny szatan !! :D wali nagle czy gładko wstaje, qrna obawiam się skurfela... Na dwójce wchodzi na gumę z gazu bez najmniejszego problemu. :D :? :shock: tego się obawiałem Spoko, dam radę, na testach wyciskałem ile mogłem... :D ale może nie umiałem tego zrobić, a wyjdzie przypadkiem i w pizdu... :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tmsa 0 Napisano Kwiecień 2, 2012 Panowie a jakie macie presety DTC, czy coś zmienialiście w tej materii? Ja na przykład mam tak Enduro-DTC level(100HP) 1,Sport-DTC level 3(150HP high),Touring-DTC level 5(100HP),Urban-DTC level 8(100HP) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
damn 0 Napisano Kwiecień 3, 2012 Ja presety mam takie jak kolega tmsa. Jeżeli chodzi o bolączki to ja na chwilę obecną mam tylko jedną... Z niska szyba. Czekają mnie zakupy czegoś wyższego, a jak już będę kupował to od razu kupie przyciemnioną 8-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Kwiecień 3, 2012 Ja presety mam takie jak kolega tmsa. Jeżeli chodzi o bolączki to ja na chwilę obecną mam tylko jedną... Z niska szyba. Czekają mnie zakupy czegoś wyższego, a jak już będę kupował to od razu kupie przyciemnioną 8-) Ja jako osoba z metra cięta, nie mam problemu z szybą a nawet ta oryginalną jest dla mnie za wysoka, cały czas więc korzystam z tej która imituje szybę w wersji Pikes Peak. Faktycznie jedynie przy dalekiej trasie w dwie osoby zmieniam ją na fabryczną szybkę i to mi w pełni wystarcza ale tak jak napisałem mój wzrost powoduje że chowam się za zegarami w Monsterze więc mój punkt widzenia jest BARDZO NISKO ;) :lol: . Ustawienia posiadam natomiast podobne do waszych choć na ogół latam z wyłączonym ABS-em do którego nie mogę się przyzwyczaić i jedyne co mnie irytuje to pamięć ABS więc za każdym razem trzeba go wyłączać. Natomiast DES wymagał w moim wypadku kompletnych i radykalnych zmian. Jestem przyzwyczajony do poruszania się dość dynamicznie a fabryczne zestrojenie zawieszeń było jak dla mnie zbyt turystyczne i moje odczucia były fatalne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach