theodor 2 Napisano Kwiecień 5, 2014 (edytowany) Wczoraj dziewiątki wyjeździły prawie 10 litrów paliwa. W poniedziałek ostateczne hamowania pomiarowe i będą wyniki. Edytowano Kwiecień 5, 2014 przez theodor Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 5, 2014 (edytowany) Jednak dziś się udało skończyć. Na podstawie odczytu przez TuningBike'a z dwóch sond szerokopasmowych zostały ustalone wartości modyfikujące czasy wtrysków dla każdego cylindra osobno. W praktyce dzięki temu, co własciwie nie robić z manetką gazu AFR mieści się w granicach 13,0 do 13,8. Oczywiście poza sytuacją gdy hamuje silnik, ale tu też jest pewna poprawa kultury pracy dzięki wzbogaceniu mieszanki. Bym zapomniał, RapidBike 3, który mam na pokładzie ma funkcję chwilowego "dolania" paliwa w sytuacji bardzo gwałtownego otwarcia gazu, co w praktyce oznacza zubożenie mieszanki spowodowanej zwłoką czujników i układu wtryskowego. Taki odpowiednik pompki przyspieszającej w układach gaźnikowych. Ciekawe jak to wpłynie na pracę silnika na torze. Stan silnika i konfiguracja układu wydechowego i ssącego sama w sobie już dużo dawała, więc zmiany w wartościach mocy czy momentu obrotowego są znikome, niemniej celem było doprowadzenie do zoptymalizowania pracy silnika i to sie w 100% udało uzyskać. Zaryzykuję stwierdzenie że bez ingerencji w modyfikacje mechaniczne nic więcej sie nie wyciśnie. Tak więc jest to do czego zmierzałem. Teraz czas na próby trakcyjne, zarówno pod względem silnikowym jak i zawieszeniowym. Jeśli coś przesadnie uprościłem, a warte byłoby poświęcenia większej uwagi proszę Motokofeinę o komentarz, dziękując jednocześnie za wiedzę i wkład pracy przy moim motocyklu. Edytowano Kwiecień 5, 2014 przez theodor Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamo 1 Napisano Kwiecień 5, 2014 A wykres? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 5, 2014 Czekam na maila z wykresami, to powrzucam. Ale tak jak pisałem, są niemal identyczne z poprzednimi pomiarami, różnice głównie widać bez wygładzania krzywych. Tak naprawdę najważniejsze było jak na bieżąco zmienia sie AFR przy zmianach kąta przepustnicy. Bo ważne dla mnie jest jak silnik pracuje w praktyce a nie teoretyczne wartości na papierze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Redjasper 53 Napisano Kwiecień 5, 2014 Taką pomidorówkę lubię. Rozwlekle, merytorycznie i coś zrozumiałem :) z miłą chęcią popatrze jak to jeździ na torze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 6, 2014 Moje przeoczenie, wykresy o których pisałem umieszczałem w zupełnie innym wątku przecież. Oto wykresy. 50.pdf 25.pdf Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 7, 2014 Ostatnie drobiazgi jak kalibracja wyswietlacza biegów czy podłączenie shiftlighta i w końcu zamontowane owiewki. Zostało ustawić zawieszenie po wszystkich zimowych zmianach i maszyna gotowa do wyjazdu na tor. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
macy 0 Napisano Kwiecień 7, 2014 Owiewki zostały te co były czy zmiany jakies? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 8, 2014 zostały, znajdę chwile to jakąś fotę poskładanego z niebieską ramą wrzucę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 8, 2014 Z telefonu, ale cos tam widac Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pawklam 0 Napisano Kwiecień 8, 2014 Piękny Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
janolf03 0 Napisano Kwiecień 8, 2014 Podpinam się pod ocenę i wrażenia powyżej . :thumbup: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Redjasper 53 Napisano Kwiecień 8, 2014 ładnie :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
geni 0 Napisano Kwiecień 8, 2014 (edytowany) Jakoś obleci ;). Żartuję - zajebiaszczy. Edytowano Kwiecień 8, 2014 przez geni Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Kwiecień 8, 2014 Wygląda ciekawie :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Kwiecień 8, 2014 (edytowany) Z telefonu, ale cos tam widacZ fabrycznymi owiewkami w tym kolorze wygladalby oblednie... Przypomina mi tego, tylko twoj w niebieskim bylby odwazniejszy! Edytowano Kwiecień 8, 2014 przez KGr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 8, 2014 Kurczę, choruję na ten ogon. :D Niestety wymagał by całkowitej przebudowy układu wydechowego. Może kiedyś... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
stasekst4s 0 Napisano Kwiecień 8, 2014 Kurczę, choruję na ten ogon. :D Niestety wymagał by całkowitej przebudowy układu wydechowego. Może kiedyś... Jak cie znam to cos wymyslisz :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamo 1 Napisano Kwiecień 8, 2014 Z fabrycznymi owiewkami w tym kolorze wygladalby oblednie... Przypomina mi tego, tylko twoj w niebieskim bylby odwazniejszy! Jakiś link? Zadurzyłem sie poraza 2 w 749/999:D PS Co to za bak? Custom? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Kwiecień 9, 2014 Zeby mocno nie offtopowac Theodorowi - wpisz w google Ducati 999 custom, od razu znajdziesz. To Arte Americana 999. Bak to Radical, ogon i owiewki to ich wlasny wytwor. Co ciekawe ogon jest samonosnym elementem karbonowym. http://bikerscafeblog.com/arete-americana-carbon-fiber-ducati-999/ A wracajac do tematu - jak chcesz Theo, to mozemy cos pomyslec i sprobowac zaprojektowac tego typu ogon, ktory zmiesci pod soba wydech - chetnie pomoge :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blejz23 0 Napisano Kwiecień 9, 2014 Z telefonu, ale cos tam widac jest moc :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wwk 0 Napisano Kwiecień 9, 2014 Ładny motocykl wyszedł, ale chyba najważniejsze w nim jest to że jest niesamowicie sprawny i nawet jak by był różowo pomarańczowy to i tak bardzo by mi się podobał bo pod kątem technicznym mało co mu może równać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 9, 2014 A wracajac do tematu - jak chcesz Theo, to mozemy cos pomyslec i sprobowac zaprojektowac tego typu ogon, ktory zmiesci pod soba wydech - chetnie pomoge :) Kiedys na pewno nadejdzie czas na kolejne zmiany i chętnie skożystam z pomocy. :) A wszystkim dziękuję za opinię. :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 9, 2014 ..., ale chyba najważniejsze w nim jest to że jest niesamowicie sprawny ... Nadszedł więc czas popracować nad kierowcą :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sacrosaint 2 Napisano Kwiecień 9, 2014 Świetnie wygląda :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach