Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

wwk

Monster 1000 ie S wersja R :D

Polecane posty

krl    0
No jeszcze nie miałem motocykla, którego bym nie zmodyfikował :lol:

Zastanawia mnie jedynie co będzie "potem" jak już skończę :twisted:

 

 

Zawsze będziesz mógł wrócić do punktu wyjścia czasem jest to trudniejsze niż dokonanie modyfikacji. ;) :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Homemade czy można gdzieś zanabyć? R&G ma taki slider ale do dekielków "nowego" typu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Przyjaciele zza zachodniej granicy dysponują takowymi w wersji symetrycznej jak również asymetrycznej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Obecnie jestem w trakcie montowania półek przedniego zawieszenia (foty poniżej) i cliponów. (dla zainteresowanych półka cnc racing nie jest kompatybilna z cliponami light tech +20mm, nie ma możliwości zamontowania takiego zestawu pod górną półką - przekonałem się o tym osobiście).

 

W takim razie jak je zamontowałeś? Pytam bo moje niedoświadczone oko nie jest w stanie wywnioskować tego po tych zdjęciach :( Powiedz coś więcej bo sam przymierzam się do cliponów i jestem zdezorientowany pólkami, firmami i cenami. Manetki nie obijają Ci o bak? Jakie koszty? :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem dlaczego ale kupiłem quickshifter do rapid bike i nie zawaham się go użyć.

Mając RB na pokładzie grzechem byłoby nie skożystać. :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mając autokorekte w przeglądarce grzechem jest z niej nie korzystać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świetna robota, szkoda że tak niedoceniana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Dzięki, czekam na jakieś tam tulejki do kanałów olejowych ;) bo zaginęły w boju. Dorobiłem mocowanie do do amora skrętu, będzie coś podobnego jak w gubellini z DP - tylko z ohlinsem i górnym mocowaniem przerabianym z arrowa od M900 - straszna rzeźba :D Koncepcja dla zbiornika rodziła się długo i opornie ale czekam na dostarczenie tego co poniżej. Teraz to na prawdę zaczyna rodzić się zło.

 

Co do toru to już niedługo panonnia :D

A że nie doceniane, cóż.... robię to dla siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Żeby nie było, ze nic się nie dzieje. Cylindry, tłoki i głowice już na miejscu. Paski, napinacze i rolki prowadzące wymienione. Koło zamachowe zmienione, olej również. Jeszcze tylko ustawienie napięcia pasków, zmiany w dolocie, mały cam-timming, ustawienie afr i na drogę :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no ciekawe jak ten piec chodził będzie :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Nauczyłem motogadgeta w jakim momencie ma zapalać się kontrolka rezerwy, jednocześnie zrozumiałem na jakiej zasadzie to działa  :roll:

Na dzień dzisiejszy M wygląda jakby z samych kabli się składał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

OK całość jeździ i to całkiem żwawo. Muszę wrócić do zębatki 15t z przodu bo jest zdecydowanie zbyt nerwowo i mam problem z utrzymaniem przedniego koła na asfalcie. Jak wiadomo Dukaty maja to do siebie, że się psują. Mojego pchał sam Grandys  ;)

img4319xx.jpg

 

A tu w wersji "bojowej"

img4314t.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wygląda świetnie, brzmi świetnie, żałuję jedynie że na supertrappach go nie widziałem.

Gratulacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Monster brzmi jak brzmi, ale odgłos 999 za sparku śni mi się po nocach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

wwk, podpowiedz mi, co to za kanapa? strasznie jezdze po swojej, juz mnie to denerwuje.. ;)

od Martyny, ale czy to reczna robota, czy mozna taka gdzies kupic? wiesz wiecej na jej temat?

Edytowano przez emvespa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0
Napisano (edytowany)

O nagrania to do theodora, kanapa to handmade, a kto i co to martyna tylko wie :) ale bede ja sprzedawał calkiem niedługo mam trochę inne plany

Edytowano przez wwk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

napisz na priv za ile i ustawiam sie w kolejce.

 

PS. Jak Vespa? ;)

Edytowano przez emvespa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

O nagrania to do theodora, kanapa to handmade, a kto i co to martyna tylko wie :) ale bede ja sprzedawał calkiem niedługo mam trochę inne plany

To jest alcantara? Trzyma to lepiej jak oryginal? Swoja chce przeszyc (tez sie slizgam) i chetnie uslysze opinie.

Edytowano przez Alcapone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Wczoraj była pierwsza próba na hamowni. Pozostał pewien niedosyt, wyraźnie widać, że do 6500 obr/min idzie wszystko ok, ale potem zaczyna się problem. Na razie mam ustawiony AFR 13,1 w całym zakresie obrotowym. Ale mam takie wrażenie, że na "górze" może brakować trochę paliwa. Zacznę od rzeczy najprostszych tj. wymienię filtr paliwa (bo nie mam pojęcia kiedy był wymieniany), a potem sprawdzę ciśnienie jakie daje pompa paliwowa. Jeśli to nie jest to, to pewnie kolektor wydechowy i rury międzysekcyjne (chyba tak się to nazywa). 

 

wykres090513.jpg

 

A przy okazji kilka fotek:

 

img4366rf.jpg

 

img4364s.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.