Gość Napisano Lipiec 25, 2012 Witam was czyli nas! mam zasadnicze pytanie jakie dopasować najlepiej crash pady do monstera 696 czy lepiej montowane na na szpile w ramę przechodzące przez blok (co może przy upadku uszkodzić tuleje w bloku silnika od naprężeń) czy te przykręcane w do ramy w kratę (co przy upadku może odkształcić też ramę te drobne dodatkowe wsporniki ramy) ... proszę o jakąś sensowną prognozę z góry dzięks ;) http://allegro.pl/womet-tech-crash-pad- ... 41431.html http://allegro.pl/crash-pad-zipser-duca ... 52374.html http://allegro.pl/ducati-monster-620-69 ... 13806.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Lipiec 25, 2012 No tak - "nowym" trza pomóc... ;) :lol: 1. KLIK 2. KLIK A na przyszłość odrobinę własnego wysiłku... ;) I nie mówię tego złośliwie, a jedynie po to, żeby redukować liczbę tematów o podobnej tematyce, przez którą potem trudno się przedrzeć. :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martyn 0 Napisano Lipiec 26, 2012 Z mojego rekonesansu wynika, że najlepszy wybór to crashpady R&G, motocykle po crashtestach z nimi wykazywały najmniejsze straty. Ja już na drugim motocyklu mam crashpady właśnie tej firmy, co prawda nigdy ich nie sprawdziłam w praktyce, ale zawsze staram się kupować to co najlepsze dla Ducata :) Edit: do swojego byłego 696 założyłam R&G (plusem jest to, że ładnie również wyglądają), znajomy również miał te crashpady, i niestety miał nieprzyjemność je wypróbować - straty dzięki nim zostały ograniczone do minimum - złamany podnóżek, przytarty lekko wydech... i tyle :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qba 0 Napisano Sierpień 6, 2012 Speedymoto? Pod wzgledem estetycznym i praktycznym tez daja rade. Chyba troche drozsze od R&G. http://www.spareshack.com/products/117/ ... Kit-01.php Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blanko 0 Napisano Sierpień 26, 2012 ja ci moge wytoczyc :D na tokarce:D z czego chcesz:D? alu stal :D? kwasowa:D? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sangiovese 0 Napisano Sierpień 27, 2012 Witam was czyli nas! mam zasadnicze pytanie jakie dopasować najlepiej crash pady do monstera 696 czy lepiej montowane na na szpile w ramę przechodzące przez blok (co może przy upadku uszkodzić tuleje w bloku silnika od naprężeń) czy te przykręcane w do ramy w kratę (co przy upadku może odkształcić też ramę te drobne dodatkowe wsporniki ramy) ... proszę o jakąś sensowną prognozę z góry dzięks ;) http://allegro.pl/womet-tech-crash-pad- ... 41431.html http://allegro.pl/crash-pad-zipser-duca ... 52374.html http://allegro.pl/ducati-monster-620-69 ... 13806.html Barracuda do kupienia na forum viewtopic.php?f=76&t=9565&p=94046#p94046 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MarcinHP 0 Napisano Sierpień 29, 2012 Witam was czyli nas! mam zasadnicze pytanie jakie dopasować najlepiej crash pady do monstera 696 czy lepiej montowane na na szpile w ramę przechodzące przez blok (co może przy upadku uszkodzić tuleje w bloku silnika od naprężeń) czy te przykręcane w do ramy w kratę (co przy upadku może odkształcić też ramę te drobne dodatkowe wsporniki ramy) ... proszę o jakąś sensowną prognozę z góry dzięks ;) http://allegro.pl/womet-tech-crash-pad- ... 41431.html http://allegro.pl/crash-pad-zipser-duca ... 52374.html http://allegro.pl/ducati-monster-620-69 ... 13806.html Hej :) Ja dziś właśnie wieczorem założyłem do mego 696 crash pady Womet - kolega mi polecił i na razie jest ok. Są cylindryczne i wyglądaja może trochę ciężej od tych stożkowych, ale za to super robią za podnóżek dla moich małych dzieciaków, bo przecież na ten grzejnik silnik to się nie da nóg postawić ;) Planuję jeszcze założyć też na przendnie i tylne koło, ale to jeszcze chwila. Pozdro Marcin Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
michalinski 0 Napisano Marzec 18, 2013 Postępu prac ciąg dalszy. Dzisiaj walczyłem z crashpadami (Renner, a wcześniej Zipser): Namordowałem się jak głupi bo choć montaż wydawał się banalny to jednak trzeba było trochę się powkurzać, pogłówkować, dokupić jeden klucz imbusowy oraz dwie nakrętki kołpakowe, a także użyć Herkulesowej siły w celu wkręcenia szpilki, która idzie przez prawy i lewy otwór ramy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Marzec 19, 2013 Wywal te crashpady jak najszybciej, sposób w jaki są montowane do ramy więcej złego narobi niż dobrego. To jest kompletne nieporozumienie. A one nie sa tak o montowane? Theo, jakie bys polecil crashe, wlasnie ze wzgledu na sposob montazu? Na co zwrocic uwage? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pedro 0 Napisano Marzec 19, 2013 podczepię się do tematu, bo właśnie chce zrobić crashpady do multistrady, i pytanie z jakich materiałów najlepiej je zrobić? planujemy je zrobić z PA6 (lub aluminium PA6), POM-C i końcówkę z teflonu, w kształcie grzybka całość by wyglądała, co o takim czymś sądzicie? jak byłem w hurtowni z tworzywami to gościu mówił że najlepiej całość z poliamidu zrobić? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Marzec 19, 2013 Wywal te crashpady jak najszybciej, sposób w jaki są montowane do ramy więcej złego narobi niż dobrego. To jest kompletne nieporozumienie. A one nie sa tak o montowane? Theo, jakie bys polecil crashe, wlasnie ze wzgledu na sposob montazu? Na co zwrocic uwage? Najważniejsze by sam "klocek" crashpada był mocowany niezależnie od szpilki przechodzacej przez silnik. To minimalizuje możliwość uszkodzenia bloku silnika przy wygięciu szpilki gdy jest ona jednocześnie elementem mocującym "klocki". Powinny to być podstawy skręcające szpilkę, a dopiero do nich niezależnie mocowane same "klocki". W crashach zipster czy Renner nie dość że sam element wykonany z aluminium opiera się o materiał ramy zdzierając z niej lakier to sam w sobie przy wywrtce stanowi dźwignię i wyłamując się wygina szpilkę. Nie dość że uszkodzenie ramy murowane to sam silnik łatwo uszkodzić. Pomijam fakt że w crashach Rennera które demontowałem były szpilki wykonane z gwinowanego pręda rodem z castoramy i niewłasciwej średnicy. Nie wiem czy to stadard w tych produktach czy wina montującego, niemniej niedopuszczalne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miki72 1 Napisano Marzec 19, 2013 Zipser i Renner to ta sama firma http://www.motoor.pl/artykuly-75-uwaga1 ... nner1.html http://www.renner-moto.com/products/crash-pads/ http://www.zipser-moto.com/index.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Marzec 19, 2013 No ja w weekend po montowałem węgle na MTSie, teraz szukam ciężarków kierownicy koloru Perła, crashpadów przedniej osi w tymże kolorku również, ktokolwiek widział ktokolwiek wie, będę wdzięczny... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Marzec 19, 2013 W crashach zipster czy Renner nie dość że sam element wykonany z aluminium opiera się o materiał ramy zdzierając z niej lakier to sam w sobie przy wywrtce stanowi dźwignię i wyłamując się wygina szpilkę. Nie dość że uszkodzenie ramy murowane to sam silnik łatwo uszkodzić. To wiemy juz czego NIE kupowac, a znasz jakies marki ktore moglbys polecic? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
des 0 Napisano Marzec 20, 2013 To wiemy juz czego NIE kupowac, a znasz jakies marki ktore moglbys polecic? Może R&G sam się zastanawiam nad tą opcją, lub tańszą z ebay Te wydają się być solidne, ale też drogie http://www.axljak.com/duc_sliders_1.htm Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
michalinski 0 Napisano Marzec 20, 2013 Wywal te crashpady jak najszybciej, sposób w jaki są montowane do ramy więcej złego narobi niż dobrego. To jest kompletne nieporozumienie. A one nie sa tak o montowane? Theo, jakie bys polecil crashe, wlasnie ze wzgledu na sposob montazu? Na co zwrocic uwage? Najważniejsze by sam "klocek" crashpada był mocowany niezależnie od szpilki przechodzacej przez silnik. To minimalizuje możliwość uszkodzenia bloku silnika przy wygięciu szpilki gdy jest ona jednocześnie elementem mocującym "klocki". Powinny to być podstawy skręcające szpilkę, a dopiero do nich niezależnie mocowane same "klocki". W crashach zipster czy Renner nie dość że sam element wykonany z aluminium opiera się o materiał ramy zdzierając z niej lakier to sam w sobie przy wywrtce stanowi dźwignię i wyłamując się wygina szpilkę. Nie dość że uszkodzenie ramy murowane to sam silnik łatwo uszkodzić. Pomijam fakt że w crashach Rennera które demontowałem były szpilki wykonane z gwinowanego pręda rodem z castoramy i niewłasciwej średnicy. Nie wiem czy to stadard w tych produktach czy wina montującego, niemniej niedopuszczalne. Hej, wybacz dyletanctwo, ale nie do końca zrozumiałem co napisałeś. Wg mnie crashpady nie są montowane tak jak kolega to przedstawił na zdjęciu, tylko szpilka jest wkręcana, do szpilki dochodzi właśnie "klocek" do którego montuje się samego crasha. Średnica pręta była odpowiednia (udało się wkręcić, choć wymagało to wprawy). Na poparcie mojej wiedzy tutaj instrukcja montażu: http://www.renner-moto.com/wp-content/u ... /10601.pdf Więc jeśli możesz to proszę o wytłumaczenie. Proponuję też moderatorowi wydzielenie tych postów do tematu o crashpadach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TomoD 0 Napisano Lipiec 24, 2013 Właśnie uzbroilem swojego m w crashpady. Po przeczytaniu kilku opinin, skusilem sie na zakup i Zainwestowalem w R&G. Montaż prosty, wykonanie bardzo dobre, o skuteczności raczej niechcialbym nigdy pisac. Polecam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KejTi 0 Napisano Lipiec 26, 2013 Hej, odnośnie tematu, ma ktoś obczajone, gdzie najlepiej kupić crash pady R&G?? Potrzebuję do swojej zołzy :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alfone 0 Napisano Lipiec 26, 2013 (edytowany) Hej, odnośnie tematu, ma ktoś obczajone, gdzie najlepiej kupić crash pady R&G?? Potrzebuję do swojej zołzy :smile: http://sklep.motomaniax.pl/pl/p/Crashpady-DUCATI-Monster-01-Multistrada-1000-1100-SportClassic-RG-Racing-CP0097BL/84 Edytowano Lipiec 26, 2013 przez Alfone Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KejTi 0 Napisano Lipiec 26, 2013 Dziękuję Alfone za linka :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KejTi 0 Napisano Sierpień 1, 2013 http://sklep.motomaniax.pl/pl/p/Crashpady-DUCATI-Monster-01-Multistrada-1000-1100-SportClassic-RG-Racing-CP0097BL/84 Czy to nie są przypadkiem te same crash pady link ?? ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pafocie 0 Napisano Sierpień 1, 2013 Kupiłem Womety, mają identyczną konstrukcję, wykonanie OK, na szczęście nietestowane w praktyce... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
asqrex 0 Napisano Sierpień 1, 2013 Gwoli ścisłości to takie http://allegro.pl/renner-crash-pady-monster-600-695-750-1000-01-i3392404945.html też możesz zamontować Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Sierpień 1, 2013 pisz na priv Natka - zrobię Ci po sąsiedzku dobrą cenę na to co asqrex zaproponował lub to; http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NTgxMzcwOA==&bid=114174 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KejTi 0 Napisano Sierpień 1, 2013 (edytowany) Dziękuję cinek78 za dobrą propozycję, ale w grę wchodzą tylko R&G ;) Edytowano Sierpień 1, 2013 przez Natka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach