Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
krl

Panigale odwiedza hamownię

Polecane posty

krl    0

Poniżej zdjęcia z hamowania seryjnej sztuki i wyniki...... w mojej opinii jest naprawdę dobrze.

 

Wynik:

 

192,6 km i 130,4 Nm

post-968-1366038492,1144_thumb.jpg

post-968-1366038492,2309_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ha, dla porównania wrzuć wynik hamowania na dedykowanym termisie. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
ha, dla porównania wrzuć wynik hamowania na dedykowanym termisie. :lol:

Theo, wszyscy popełniają błędy nawet panowie z fabryki gorących rur :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak na marginesie - cały czas nie mogę zrozumieć, czemu Ducati nie wykorzystuje doładowania dynamicznego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szacun dla tych panów - i to wielki :o :shock: :shock:

hamowali tak silny motocykl na hamowni samochodowej , bez uchwytu mocującego przednie koło :?: :!: :!:

podana moc jest mocą z koła czy "przeliczeniową"??? jeśli tą druga to obawiam się, że wyszedł wynik dla optymistów, gdyż przelicznik strat mocy jest inny dla motocyklówek i dla aut ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiedziałem, że się ktoś doczepi.Uwielbiam gdy ktoś twierdzi że wie wszystko.-a hamownia posiadała przelicznik motocyklowy.

post-792-1366038495,7451_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gdy ktoś twierdzi że wie wszystko

... gdzie Ty znalazłeś takowe twierdzenie??? człowiek uczy się przez całe życie i głupi umiera... ;)

... w takim razie lecę uzupełniać moja niewiedzę...

a tak wracając: podana moc jest :?: :?: :?: mocą na kole czy mocą po przeliczniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Darku opowiedz proszę więcej o tym porównaniu. jak ta druga wypadła?

 

Druga sztuka jest czyjąś własnością więc bez zgody własciciela nie ma mowy o zamieszczeniu wykresów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli było gorzej :)

 

Ciekawe jak wyjdzie na role s100rr hp4 "Panigale killer"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podpowiem, że 1199 musi być hamowane na 6 biegu z odłączonym czujnikiem tylnego koła. Inaczej wyjdą Wam jakieś przekłamania.

Odgłos hamowanych Panigale był niesamowity! Myślałem, że popękają ściany:)

post-710-1366038496,2228_thumb.jpg

post-710-1366038496,3475_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gdy ktoś twierdzi że wie wszystko

... gdzie Ty znalazłeś takowe twierdzenie??? człowiek uczy się przez całe życie i głupi umiera... ;)

... w takim razie lecę uzupełniać moja niewiedzę...

a tak wracając: podana moc jest :?: :?: :?: mocą na kole czy mocą po przeliczniku?

 

Dana moc jest mocą silnikową. zielony wykres wskazuje straty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1
Czyli było gorzej :)

 

Ciekawe jak wyjdzie na role s100rr hp4 "Panigale killer"

 

Tak jak zwykle S1000RR. Silnik w wersji dopuszczonej do ruchu wejdzie bez zmian, opcja bedzie "Race Pack" podnoszacy moc o kilka km, ale to tak jak swojego czasu Yamaha sprzedawala MT-01 - kolejne Stage tracily homologacje (za glosne, za brudne), ale byly montowane po sprzedazy wiec jezdza radosnie po ulicach.

 

takze - w ilosci kucykow tak czy siak bedzie mialo wiecej, ale R4 to nie V2... (no dobra, L2...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Idealny do jazdy po bułki. Najlepiej surowe, bo upieką się z wrażenia w czasie powrotu na kwadrat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.