krl 0 Napisano Listopad 22, 2012 Bardzo, bardzo ładne – szczególnie ta dolna część - zazdraszczam :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 25, 2012 Kolejny etap przygotowania na tor zakończony - dziewiątki otrzymały nowe barwy: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 25, 2012 naklejasz ten ochydny gumowy naleśnik na tył zbiornika? Szpoci to strasznie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 25, 2012 naklejasz ten ochydny gumowy naleśnik na tył zbiornika?Szpoci to strasznie Też mnie razi to jajo, ale ma jeden plus, nie rysuje się - mam ten element z carbonu ale cały czas bije się z myslami czy zakładać go. Bez tego elementu wygląda fajnie a w to miejsce dla ochrony mogę nakleić folie 3M Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Listopad 25, 2012 Skladaj go juz! Jestem bardzo ciekaw koncowego efektu :clap: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Listopad 25, 2012 Muszę to na żywo zobaczyć, bo jak na razie naprawdę mi się nie podoba, no może poza tym żarówiastym czerwonym ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 26, 2012 Mogę w końcu pokazać jak wygląda cały zestaw Brembo - dziś dotarły tarcze, klocki i zbiorniczki. Tarcze są PIĘKNE - wiem jestem zboczeńcem ;) :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Listopad 26, 2012 Bardzo dobry wybor. Jakosc to jakosc :thumbup: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 26, 2012 Bardzo dobry wybor. Jakosc to jakosc :thumbup: Dzięki, stwierdziłem że komponenty sprawdzone zapewne będą najlepszym wyborem i gwarantem poprawy skuteczności. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Listopad 26, 2012 Bardzo dobry wybor. Jakosc to jakosc :thumbup: Dzięki, stwierdziłem że komponenty sprawdzone zapewne będą najlepszym wyborem i gwarantem poprawy skuteczności. Japierdziu, ależ wazelinkowanie :lol: BTW - mamy sprawdzone komponenty w postaci chińskich podróbek tarcz BRAKING-a - skuteczność znacznie poprawiona w stosunku do oryginalnych BREMBO ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Koralikowa 0 Napisano Listopad 26, 2012 Chińskie podróbki :shock:, chyba bym się bała gdyby krl z czymś takim wyjechał na tor i miał hamować hmmm , wole jednak jak krl inwestuje w oryginały ;) przynajmniej jeżeli chodzi o hamowanie na torze No ale ja się nie znam :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Listopad 26, 2012 Chińskie podróbki :shock:, chyba bym się bała gdyby krl z czymś takim wyjechał na tor i miał hamować hmmm , wole jednak jak krl inwestuje w oryginały ;) przynajmniej jeżeli chodzi o hamowanie na torzeNo ale ja się nie znam :twisted: "Połowa" WMMP na tym jeździ i jakoś żyją, ale jasne że wolę jak krl wydaje majątek na Brembo, bo zarabiają na tym na całym świecie podobne firmy do naszej :lol: Ale najważniejsze żebyś Ty się nie bała :mrgreen: BTW - bardzo profeska secik, jak zwykle z górnej półki ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Listopad 26, 2012 Bardzo dobry wybor. Jakosc to jakosc :thumbup: Dzięki, stwierdziłem że komponenty sprawdzone zapewne będą najlepszym wyborem i gwarantem poprawy skuteczności. Japierdziu, ależ wazelinkowanie :lol: BTW - mamy sprawdzone komponenty w postaci chińskich podróbek tarcz BRAKING-a - skuteczność znacznie poprawiona w stosunku do oryginalnych BREMBO ;) A widze, ze cie strasznie boli jak ktos kupuje towar z gornej polki (sorrki, lepszej). ''Nie zagladaj innym do portfela'' :twisted: Ps. Ze w pl na chinolach jezdza to nie znaczy, ze sa takie dobre tylko sa tanie. Nie mow mi, ze jakby ceny byly identyczne to bylo by tak samo :lol: Spojrz dalej niz na swoje podworko :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
77royal 0 Napisano Listopad 26, 2012 Krl dobrą kroczysz ścieżka...... Podoba mnie się Chińskie podróbki :lol: :lol: :lol: padłem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
desmo999 0 Napisano Listopad 26, 2012 Z tym chinolem dobre. Co jak co, ale reklamowanie czegoś takiego to przesada. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Listopad 26, 2012 Sorry za offtopik w temacie: Rozepnijcie trochę te agrawy, dziewczyny 8-) Nie rozumiem poprostu piania nad czymś tak normalnym jak zwykłe dobre tarcze hamucowe :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 27, 2012 Darku Musieli, tutaj muszę stanąć trochę w obronie Krl-a. Owszem również uważam że te niebrendowane a więc uważane za gorsze chińskie produkty są pełnowartościowym towarem. Jednakże trzeba popatrzeć na to z drugiej strony. Gdyby nie ludzie którzy nie zamontują na motocykl nic co nie powiewa firmowymi metkami, większość firm produkujących drogie akcesoria nie miało by racji bytu. To jest to o czym pisałem w innym miejscu. Po prostu nie należy na taki motocykl patrzeć jako na wyłącznie torową maszyną, a trochę showbika, do robienia wrażenia na ludziach, którzy się modlą widząc napis BREMBO itp. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kriss85 0 Napisano Listopad 27, 2012 Kolejny etap przygotowania na tor zakończony - dziewiątki otrzymały nowe barwy: barwy bomba :) tylko skóra troche :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Listopad 27, 2012 To jest to o czym pisałem w innym miejscu. Po prostu nie należy na taki motocykl patrzeć jako na wyłącznie torową maszyną, a trochę showbika, do robienia wrażenia na ludziach, którzy się modlą widząc napis BREMBO itp. Trzeba byc niezlym by na torze patrzec co kto ma zamontowane :P :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
desmo999 0 Napisano Listopad 27, 2012 Darku Musieli, tutaj muszę stanąć trochę w obronie Krl-a. Owszem również uważam że te niebrendowane a więc uważane za gorsze chińskie produkty są pełnowartościowym towarem. Jednakże trzeba popatrzeć na to z drugiej strony. Gdyby nie ludzie którzy nie zamontują na motocykl nic co nie powiewa firmowymi metkami, większość firm produkujących drogie akcesoria nie miało by racji bytu. To jest to o czym pisałem w innym miejscu. Po prostu nie należy na taki motocykl patrzeć jako na wyłącznie torową maszyną, a trochę showbika, do robienia wrażenia na ludziach, którzy się modlą widząc napis BREMBO itp. Chyba mylisz pojęcia showbike z torówką. Ten pierwszy ma wyglądać a ten drugi zapierd...ć i nie chyba nie wierzysz w to, że będzie to skutecznie robił z chińskimi tarczami. Nazywanie czegoś chińskiego pełnowartościowym towarem jest niepoważne i zapewne wielu innych to samo potwierdzi. A już czepianie się BREMBO... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zulus 1 Napisano Listopad 28, 2012 buaha ha ha podróbki chińskich :lol: :lol: :lol: to może po co jeszcze wydawać na "dobre markowe" opony???? :lol: Musieli i Teodorze. Czy przy waszych umiejętnościach jazdy na torze te oponki Wam wystarczą???http://www.m-line.com.pl/?page=shinko :lol: :lol: :lol: coraz bardziej się zastanawiam czytając Wasze posty, czy to wy żyjecie w "jakimś" matrixie, czy ja :mrgreen: uwierzcie mi !!! nie jesteście wyznacznikiem jakości w Polsce :lol: ja też nie gdyby cuś. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
morham 0 Napisano Listopad 28, 2012 Chyba mylisz pojęcia showbike z torówką. Ten pierwszy ma wyglądać a ten drugi zapierd...ć i nie chyba nie wierzysz w to, że będzie to skutecznie robił z chińskimi tarczami. Nazywanie czegoś chińskiego pełnowartościowym towarem jest niepoważne i zapewne wielu innych to samo potwierdzi. A już czepianie się BREMBO... Akurat tutaj to nie masz racji. Przynajmniej całościowo. Jakim cudem Chiny są jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się krajów na świecie? Jakim cudem jak więcej niż połowę markowych sprzętów otworzysz, w środku na połowie podzespołów pisze "made in China"? (parę sprzętów z górnej półki w kategorii sprzętu komputerowego widziałem rozebranych na części) Jakim cudem u nas się tak chińskich produktów nie szanuje? Tutaj by się należało zastanowić - a odpowiedź jest prosta - do nas przeważnie trafia najtańszy chiński produkt wręcz specjalnie robiony dla "tanich" polaczków (nikogo nie staram się obrazić - mówię jak jest - to my sami zepsuliśmy, nauczyliśmy iż można nam wciskać byle jaki produkt). A podając przykład z desmodziałki który swoją drogą już przytaczałem - ubaw miałem po pachy gdy zobaczyłem tutaj tematy jak to klamki z Rizomy po 400 zł za komplet odbarwiają się tak samo na słońcu jak moje chińskie podróbki za 123 zł (z przesyłką). Do tego na motocyklu wyglądają dokładnie tak samo. buaha ha ha podróbki chińskich :lol: :lol: :lol: j/w Przy czym wcale nie jestem przeciwnikiem markowych produktów. Sam je lubię. Ale np. ja jak kupuję coś markowego - mam świadomość iż przynajmniej częściowo jest to moja próżność iż np. mam oryginalnego Adidasa ;) (Rizomy nie lubię ;) ). I swoją drogą - krl'a widać stać na oryginalny sprzęt (nie zaglądając nikomu do portfela), ma ochotę go kupić i sprawia mu to frajdę - i to jest fajne. I nic nikomu do tego :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 28, 2012 Widzę, że temat rozjechał się z deka, proponuję odłożyć dywagacji miedzy granicą pojęć show bike a motocykl na tor na inny wątek. Ten dotyczy tej konkretnej sztuki którą przygotowuję sobie na tor. Zaznaczę może od razu od kilku faktów, moje dziewiątki to praktycznie seryjne 999S z roku jak pamiętam 03’ które kupiłem z pełnym układem wydechowym Termignoni. Były tam co prawda jeszcze zmienione klamki i szybka ale to części które i tak nie miały absolutnie racji bytu na torze i zaliczyć je można było raczej do biżuterii. Postanowiłem wykonać minimum niezbędne do sprawnego, bezpiecznego i oczywiście w miarę szybkiego poruszania się po torze. Pierwsze jazdy na torze miały odpowiedzieć mi na pytanie jakie są mocne i słabe punkty moich dziewiątek. W zasadzie moje wątpliwości wzbudził jedynie układ hamulcowy który w codziennym ruchu był wystarczający jednak na torze po kilku okrążeniach robiło się naprawdę niebezpiecznie. Modyfikacje miały więc w największym stopniu wpłynąć na poprawę tego aspektu dziewiątek. Do dziś dnia zostały wymienione jedynie niezbędne rzeczy takie jak: -Owiewki torowe z laminatu + szybka Racing - Zestaw napędowy -Sety -Sprężyny amortyzatora i widelca + ogólny serwis zawieszenia -Stelaż zegarów i stelaż tylny - Na koniec wspominany już wcześniej zestaw Brembo – Tarcze HPK, Pompa RCS i klocki SC (oczywiście może to kwestia próżności ale chciałm mieć gwarancje jakości i poprawy tego co aktualnie jest, bo ten element był najsłabszym punktem motocykla) -Zapomniałbym że trafiłem przez przypadek pytając w różnych miejscach o doły lag Ohlinsa na wahacz z modelu po lifcie i za naprawdę nie wielkie pieniądze zakupiłem go. Nie przewiduje innych modyfikacji, nie zamierzam ingerować w silnik, zakładać innej ramy, nie będzie także części z magnezu, czy kutego aluminium, nie będzie także Carbonu (poza tylnym błotnikiem taki już był) to motocykl na imprezy typu Track Day w dodatku w porównaniu do dzisiejszych konstrukcji to dziadek z innej epoki technologicznej. W tej sytuacji w moim pojęciu ten motocykl ABSOLUTNIE NIE MIEŚCI się w pojęciu SHOW BIKE nawet jak będzie cały pooklejany naklejkami mocy i polakierowany na wściekle czerwony kolor. Zresztą osobiście w ogóle nawet nie chwytam umiejscowienia motocykla na Tor pod pojęciem show bike dla mnie to kompletnie różne kategorie, jednak rozumiem i oczywiście akceptuję odmienność zdań i poglądów. Odnosząc się do Chińskich tarcz czy ogólnie elementów i części pochodzących z Chin dodam, że nie mam nic przeciwko jestem także przekonany, że z każdym rokiem te części są lepsze. Jednocześnie cieszę się, że mam wybór i wciąż mogę wybrać miedzy tym a innym produktem – wybrałem ten ponieważ jakość Brembo jak myślę jest bezdyskusyjna i potwierdzona w wielu miejscach. A na poprawie tego elementu motocykla zależało mi najbardziej. REASUMUJAC – mam nadzieję, że uszanujecie mój wątek, opisujący to co chcę zrobić i to co już zrobiłem w motocyklu na tor, oczywiście nie ukrywam że jak każdy z nas kto opisuje zmiany, wkleja zdjęcia części, cieszę się z różnych detali i pokazuje je forumowiczów - zapewne także łechtając swoją próżność, robi to bo cieszy się ze zmian i modyfikacji. Granice pojęć zostawmy więc na inny wątek. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Listopad 28, 2012 Odnosząc się do Chińskich tarcz czy ogólnie elementów i części pochodzących z Chin dodam, że nie mam nic przeciwko jestem także przekonany, że z każdym rokiem te części są lepsze. Jednocześnie cieszę się, że mam wybór i wciąż mogę wybrać miedzy tym a innym produktem – wybrałem ten ponieważ jakość Brembo jak myślę jest bezdyskusyjna i potwierdzona w wielu miejscach. A na poprawie tego elementu motocykla zależało mi najbardziej. W temacie - mam (podkreślam subiektywne) wrażenie, że skupiłeś się jednak nie na tym elemencie i nadal będziesz zawiedziony, ponieważ najbardziej odpowiedzialnym elementem za "wpadanie" klamki są jednak zaciski, które w przypadku Twojego motocykla są skręcane z 2 połówek i nie są wystarczająco sztywną konstrukcją pod Twoje umiejętności torowe, mimo że są wyprodukowane przez firmę BREMBO. Ale może się mylę bo z takim setupem nie miałem do czynienia. Kończąc temat tak drażliwy, i mam nadzieję kończąc ten offtop w temacie (może warto by było to wydzielić z tego tematu?): Mamy w ofercie tarcze oryginalne jak i zamienniki Brembo, EBC, ABM, ALTH, Galfer oraz wiele innych markowych produktów, i te produkty z wielu przyczyn wolimy sprzedawać. Natomiast ogólnie powiedziawszy sytuacja rynkowa zmusiła poniekąd nas do "skosztowania" dalekowschodnich produktów, z których sami dosyć głośno wyśmiewaliśmy się jakiś czas temu. I jak się okazuje nie jest źle, a nawet rzekłbym że za stosunkowo niską cenę (poniżej 800zł za komplet przednich wave-owych tarcz) otrzymujemy dosyć estetyczną jakość wykonania oraz bardzo dobre właściwości w kwestii poprawy jakości hamowania. Na tych tarczach w duecie z monoblokami Brembo miałem okazję jeździć sam na moim 996. I Jak się okazuje tarcze te pobiły wysokiej jakości tarcze europejskie za kilka tysięcy złotych, które reklamowałem 2 razy a w efekcie zwróciłem do producenta. Podobna sytuacja jest ze wspomnianymi klamkami, ale to już inny temat. Reasumując, jest to dobra alternatywa dla klientów których nie stać na "porządną metkę" czy oryginały za ponad 2 tysie, a muszą zmienić tarcze bo mają krzywe, zużyte itp itd. I na koniec: buaha ha ha podróbki chińskich :lol: :lol: :lol: to może po co jeszcze wydawać na "dobre markowe" opony???? :lol: Musieli i Teodorze. Czy przy waszych umiejętnościach jazdy na torze te oponki Wam wystarczą???http://www.m-line.com.pl/?page=shinko :lol: :lol: :lol: coraz bardziej się zastanawiam czytając Wasze posty, czy to wy żyjecie w "jakimś" matrixie, czy ja :mrgreen: uwierzcie mi !!! nie jesteście wyznacznikiem jakości w Polsce :lol: ja też nie gdyby cuś. Zulusie - między innymi Twój przyjaciel Kamil Desmo77 jeździ na omawianych tarczach, przejechał przeładowanym M620 całą wyprawę na Korsykę, latał po torze w Misano itd. Zapytaj go czy też żyje w Matrix-ie, bo jak na razie to widzę że notoryczne obrażanie nas to już chyba Twoje ulubione zajęcie... PISendLOV Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zulus 1 Napisano Listopad 28, 2012 Czytając wypowiedzi Darka krl-a dochodzę do wniosku, iż chłopak cieszy się z każdej "śrubki" oraz detalu. Wkłada serce, pasję w to co lubi, kasę oczywiście też. Czy to źle? Ja się cieszę razem z nim. W naszym cudownym kraju oraz forum, zawiść i uprzedzenia to powszechność. Dlaczego tak wielu się wycofało z życia forum? Musieli-to wasze wypowiedzi w stylu "druciarstwo", "wiocha" itd. doprowadziło, że forum umiera. Pokaż mi chociaż jeden wątek w którym Cię obraziłem, bo w którym wy obrażacie z "uśmieszkami" wielu tu piszących, jest dużo. Z tego co pamiętam to Ty miałeś Ducę 996 w "malowaniu słupa ogłoszeniowego", a Krl-owi piszesz, że ma nieładny, bo reklamy etc. Zakańczając. Krl-SUPER robota !!! Jeżeli z ubezpieczenia dostanę satysfakcjonującą mnie kasę, to też zrobię sobie takie 999-tki teamowe. Rób i opisuj, masz wiedzę i doświadczenie, nie przejmuj się podróbami. Piękna dziewiątka i mam nadzieję, że na torze będzie się super spisywać. pozdrowionka :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach