Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
musieli

Multimotard by MOTOMANIAX.pl

Polecane posty

Będzie albo trajka z tego albo vespa:) ale profes podejście! bez półśrodków

 

Darek&Theodor Radicals!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dżizas, dawno nie miałem tak syfiastych, niedomytych łap... Ta multi to siedlisko wszelkiej maści syfu :lol: Poszło już z 15 litrów zmywacza a nadal jest co czyścić. Jutro dalej orka na ugorze...

 

Najgorsze, że zaczyna się z tego robić ładny motocykl, a w zamyśle miałem "wiejskiego obrzyna" :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nowy silnik podłaczony i odpalony. Niestety efekt psuje oryginalny kolektor z częściowo wyprutą puchą pod silnikiem.

Docelowo będzie zupełnie niemultistradowe rozwiazanie.

 

Generalnie silnik ok, czas zająć sie resztą motocykla.

 

Tutaj filmik w stylu godnym marchewkowego króla. :twisted:

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok, można powiedzieć, że posprzątane... Marchewkowy król z martwych powstał :lol: "Nowy" silnik bangla całkiem fajnie. Rozrząd dostał pełen serwis zaworowy z ręki Theodora, pierwsza wstępna wymiana oleju 10W40 za nami, przed wyjazdem na wiosnę czeka go kolejna na właściwy olej 10W60, oczywiście Eni.

 

Jutro testy skrzyni biegów, podobno ma być 3 stopnie na + więc może się uda pojeździć po placu. Konieczna będzie pełna regulacja układu wtryskowego, bo nie chodzi jeszcze tak jak byśmy tego chcieli. W następnej kolejności przedni zawias idzie na stół do pełnego serwisu, a następnie całość do wystrojenia pod wagę kierowcy.

 

W kwestii kolektora wydechowego, coś przelotowego powinno zagościć na pokładzie, bo oryginalna pucha dłubnięta przez Edia nie robi niestety w Multi roboty...

 

Tak czy inaczej jeszcze dużo pracy, bo każda śruba w tym motocyklu to kupa rdzy (brytyjczyk) i trochę to razi, nawet jak na "wiejskiego obrzyna" :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze jazdy Multimotardem. Już wiadomo że będzie zabawka z tego niesamowita. :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pierwsze jazdy Multimotardem. Już wiadomo że będzie zabawka z tego niesamowita. :twisted:

Ależ dzikus :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Widzę że kurier bał się wysiadać z auta.

Garaż wariatów ;) :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia biegów przetestowana, wszystko jest git. Jak widać staramy się go tresować na niegrzeczne ziółko. :twisted:

 

Można na razie odstawić moto na boczny tor i pomyśleć jak tu zdjąć z niego jeszcze coś :D Na pierwszy ogień idą do przerobienia sety tak by stopki były z tyłu i powyżej osi wahacza, a nie przed i poniżej jak jest w tym momencie. Są tak nisko i szeroko, że masakra, jazda po torze nie byłaby zbyt wesoła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dobry wariat, więcej fotek prosimy :D

 

Popieram :)

 

Sama przyjemność patrzeć na tego "cudaka" :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

theodor znalazł w skarbach gotowe rozwiązanie w kwestii tłumika końcowego :twisted:

2012-11-16-762.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oczyma wyobraźni widzę jak obciął bym tylną ramę na wysokości pierwszego zagięcia nad tylną osią :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązaliście temat problematycznego zdejmowania zbiornika paliwa w multistradzie 1000.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oczyma wyobraźni widzę jak obciął bym tylną ramę na wysokości pierwszego zagięcia nad tylną osią :mrgreen:

 

 

No co ty tam bedzie kufer Givi :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przyszedł czas na serwis przedniego zawieszenia. Wszystko zostało rozebrane, łącznie z głowicami cartridgy i pomyte. Wszelkie o-ringi powymieniane, oczywiście tuleje slizgowe i uszczelniacze równiez nowe. Przy okazji pozbyliśmy się przeciwkurzowych by zminimalizować tarcie statyczne w zawieszeniu.

Poza tym zadbaliśmy o mozliwie jak najwieksze przywrócenie elementom zawieszenia estetycznego wyglądu. Bo to jak wygladało o pomstę do nieba wołało...

post-88-1366038906,4307_thumb.jpg

post-88-1366038906,6079_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Theodorze, to było pracowite popołudnie :thumbup:

 

Ta szkarada to siedlisko nieszczęścia... łożyska główki ramy na dębowo, łożyska w przednim kole zatarte - gdzie nie zajrzeć tam <font color='red'>[desmo]</font>. Jak bym wiedział wszystko to co wiem teraz... A niech tam - mamy nadzieję, że motocykl odpłaci się dużą ilością frajdy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z ciekawości jest sens pozbywać się uszczelniaczy przeciwpyłowych w motocyklu typu SUV ;) (stosując terminologię samochodową)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
z ciekawości jest sens pozbywać się uszczelniaczy przeciwpyłowych w motocyklu typu SUV ;) (stosując terminologię samochodową)

 

Jak to jest SUV to ja jestem babcia zocha :D To trzeba zobaczyć i poczuć, jak pracuje laga na samym uszczelniaczu olejowym :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.