Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Kamil9912

Wydzielone - 999 z Białegostoku

Polecane posty

Do końca tygodnia będę wiedział w jakim stanie jest Rama, instalacje już zaczołem poprawiać, tragedi nie ma... Przynajmniej narazie ;-)

 

A ja na Twoim miejscu przez jakiś czas nie zaglądałbym na forum i bardziej zdystansował się do wyroków, które dotyczą twojego moto. Check jest bezdyskusyjny, ktoś coś grzebał i trzeba to naprawić, ale ocena ramy na podstawie zdjęcia doprowadziła już do tego, że musisz wydać grubą kasę, bo na pewno jest walnięta. Po przeczytanych postach widać, że najlepiej kupić nówkę, bo prostowanie odpada a wszystkie inne używki potencjalnie też są walnięte. Ja, patrząc na te zdjęcie nigdy nie powiedziałbym, że masz krzywą ramę, a niby na jakiej podstawie ? To jest tylko zdjęcie ! Lekkie skręcenie kierownicy, już przybliży koło do pługa..., fota z innego kąta tego samego miejsca też będzie inna... robiąc te zdjęcie, kierownica była ustawiona idealnie na wprost ? Osobiście, zapomniałbym o tym co tu usłyszałeś, a skupił się na tym co napisałeś gdzieś na początku ,,moto prowadzi się normalnie'', sprawdzenie i szczegółowe oględziny też nie zaszkodzą, ale zastanawiałbym się czy już oddawać do warsztatu, bo ktoś coś powiedział. Myslę, że dałeś sę złapać w pułapkę zwaną siłą sugestii i tu jest większy problem, niż ma Twoja rama. Spokojnie. Powodzenia.

 

Pozdrawiam

Takie posty jak Twój w wybitnie nieodpowiedzialny sposób mogą narazić użytkownika takiego motocykla. Zignorowanie potencjalnego uszkodzenia ramy czy zawieszenia może mieć bardzo poważne skutki.

Motocykl był w serwisie na ogledzinach i opinia o konieczności głębszej weryfikacji nie wyniknęła wyłacznie na podstawie fotki.

 

Twój post raportuję do administracji forum, jako przejaw próby narazenia właściciela motocykla na niebezpieczeństwo, poprzez namawianie do zignorowania stanu technicznego.

 

 

Kiedy ten motocykl był w serwisie ?

Jest to udokumentowane ?

Pomiar ramy odbył się na profesjonalnym sprzęcie?

Sprzęt do pomiaru posiada wymagane certyfikaty ?

Można by w nieskończoność, widzę , że się trochę podpaliłeś, nie znasz historii tego moto, w międzyczasie mógł mieć np. wymienioną ramę. Ale wyrok został wydany parę postów wcześniej. POczekajmy co napisze właściciel.

 

Ostatnie zdanie o raportowaniu do administracji.. - zapachniało polityką, brakuje jeszcze złożenia doniesienia do prokuratury. Jak poprzedni właściciel był u Ciebie i wyjechał z krzywą ramą, co zrobiłeś w tej kwestii, zatrzymywałeś go, trąbiłeś o tym na forum , dałeś znać że uwaga mina, na pewno nie, a teraz chcesz osądzać innych.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Do końca tygodnia będę wiedział w jakim stanie jest Rama, instalacje już zaczołem poprawiać, tragedi nie ma... Przynajmniej narazie ;-)

 

A ja na Twoim miejscu przez jakiś czas nie zaglądałbym na forum i bardziej zdystansował się do wyroków, które dotyczą twojego moto. Check jest bezdyskusyjny, ktoś coś grzebał i trzeba to naprawić, ale ocena ramy na podstawie zdjęcia doprowadziła już do tego, że musisz wydać grubą kasę, bo na pewno jest walnięta. Po przeczytanych postach widać, że najlepiej kupić nówkę, bo prostowanie odpada a wszystkie inne używki potencjalnie też są walnięte. Ja, patrząc na te zdjęcie nigdy nie powiedziałbym, że masz krzywą ramę, a niby na jakiej podstawie ? To jest tylko zdjęcie ! Lekkie skręcenie kierownicy, już przybliży koło do pługa..., fota z innego kąta tego samego miejsca też będzie inna... robiąc te zdjęcie, kierownica była ustawiona idealnie na wprost ? Osobiście, zapomniałbym o tym co tu usłyszałeś, a skupił się na tym co napisałeś gdzieś na początku ,,moto prowadzi się normalnie'', sprawdzenie i szczegółowe oględziny też nie zaszkodzą, ale zastanawiałbym się czy już oddawać do warsztatu, bo ktoś coś powiedział. Myslę, że dałeś sę złapać w pułapkę zwaną siłą sugestii i tu jest większy problem, niż ma Twoja rama. Spokojnie. Powodzenia.

 

Pozdrawiam

 

 

 

Takie posty jak Twój w wybitnie nieodpowiedzialny sposób mogą narazić użytkownika takiego motocykla. Zignorowanie potencjalnego uszkodzenia ramy czy zawieszenia może mieć bardzo poważne skutki.

Motocykl był w serwisie na ogledzinach i opinia o konieczności głębszej weryfikacji nie wyniknęła wyłacznie na podstawie fotki.

 

Twój post raportuję do administracji forum, jako przejaw próby narazenia właściciela motocykla na niebezpieczeństwo, poprzez namawianie do zignorowania stanu technicznego.

 

 

Kiedy ten motocykl był w serwisie ?

Jest to udokumentowane ?

Pomiar ramy odbył się na profesjonalnym sprzęcie?

Sprzęt do pomiaru posiada wymagane certyfikaty ?

Można by w nieskończoność, widzę , że się trochę podpaliłeś, nie znasz historii tego moto, w międzyczasie mógł mieć np. wymienioną ramę. Ale wyrok został wydany parę postów wcześniej. POczekajmy co napisze właściciel.

 

Ostatnie zdanie o raportowaniu do administracji.. - zapachniało polityką, brakuje jeszcze złożenia doniesienia do prokuratury. Jak poprzedni właściciel był u Ciebie i wyjechał z krzywą ramą, co zrobiłeś w tej kwestii, zatrzymywałeś go, trąbiłeś o tym na forum , dałeś znać że uwaga mina, na pewno nie, a teraz chcesz osądzać innych.

 

Pozdrawiam

 

 

 

Panowie, ja nie rozumi po co ta kłótnia, donoszenie na siebie... Mamy wspólną pasje, a skazany sobie do gardeł, w piątek albo w sobotę będę wszystko wiedział na temat ramy i wtedy będziemy się martwić co dalej. Jestem wdzięczny za każdą opinie, spostrzeżenie, na pewno wezmę wszystkie pod uwagę ale czy wykożystanie jedną konkretną? Każdy z was ma na pewno sporo racji, będę próbował wszystkiego, nikt nie jest doskonały i wszystkiego nie wie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedy ten motocykl był w serwisie ?

Jest to udokumentowane ?

Pomiar ramy odbył się na profesjonalnym sprzęcie?

Sprzęt do pomiaru posiada wymagane certyfikaty ?

Można by w nieskończoność, widzę , że się trochę podpaliłeś, nie znasz historii tego moto, w międzyczasie mógł mieć np. wymienioną ramę. Ale wyrok został wydany parę postów wcześniej. POczekajmy co napisze właściciel.

 

Ostatnie zdanie o raportowaniu do administracji.. - zapachniało polityką, brakuje jeszcze złożenia doniesienia do prokuratury. Jak poprzedni właściciel był u Ciebie i wyjechał z krzywą ramą, co zrobiłeś w tej kwestii, zatrzymywałeś go, trąbiłeś o tym na forum , dałeś znać że uwaga mina, na pewno nie, a teraz chcesz osądzać innych.

 

Pozdrawiam

 

W 2 strony:

- jeśli są podejrzenia, to ramę bym sprawdził ( pomiar kosztuje 120 zł na certyfikowanym sprzęcie ). Zdjęcie zdjęciem, ale sprzęt był sprawdzony jako nie bez wad - tym bardziej bym go sprawdził pod każdym kątem

 

- z drugiej strony, szkoda że theodor widział sprzęt szemrany, krzywy i niebezpieczny : "...mogą narazić użytkownika takiego motocykla. Zignorowanie potencjalnego uszkodzenia ramy czy zawieszenia może mieć bardzo poważne skutki. " i oznajmił nam to dopiero jak sprzęt został zakupiony przez jednego z forumowiczów. Wynikła, w szczególności dla Kamila, wyjątkowo przykra sytuacja będąca złożeniem kilku zdarzeń - można było tego uniknąć.

 

Na argument :"bo nikt o niego nie pytał" nie mam odpowiedzi, bo jak widzę ewidentną minę to klepnę w necie na ten temat bez wywoływania do tablicy, no ale nikogo do takiej czynności nie zmuszam, tylko zachęcam ;)

 

Zgłaszanie do administracji i inne komisje śledcze zostawmy politykom - nie musimy się zniżać do ich poziomu dyskusji.

 

To może jakiś poddział w ogłoszeniach znalezionych w necie np.: "UWAGA MINA " ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeca Theo i Musieli pisali, że ten motocykl był u nich w serwisie i coś było z nim nie tak... ale nie wnikali głęboko. Więc nie jest tak, że z motocyklem było coś nie tak tylko ze zdjęć.

 

Moim zdaniem - skoro pojawiła się opinia, że coś może być nie tak z tą maszyną nie wolno jej ignorować.

 

Pomiar ramy to mały koszt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

Dokladnie morham. Wywiazala sie tu troche klotnia o wyzszosc swiat Bozego Narodzenia nad Wielkanoca :)

 

Pojawila sie opinia ze z moto jest/moze byc cos nie tak to nalezy to sprawdzic. Natomiast "bylo cos nie tak nie pamietamy co" jeszcze motocykla dyskwalifikowac nie powinno. Skoro jezdzi normalnie, to moze jego wczesniejsze przygody wcale nie byly az takie straszne. A moze byly - ale tego wlasciciel dowie sie po przebadaniu moto i bedzie wiadomo czy i co KONKRETNIE jest z nim nie halo. Do tego czasu faktycznie powinien wrzucic na luz i nie zarywac nocy ze stresu :)

 

Nawet konkretny szlif, dobrze naprawiony, nie dyskwalifikuje motocykla z uzytku. Niechaj ten kto jezdzi tylko na motocyklach, ktore nigdy nie lezaly pierwszy rzuci kamien! No dobra, wiem ze tacy tu sa :) Ale polowa z tych co wziela juz zamach po prostu nei ma pojecia co z ich motocyklem dzialo sie wczesniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No powiem Ci,że kupowanie okazji w naszym pięknym kraju wymaga dużych "cohones" ale kto nie ryzykuje ten nie wygrywa. Znam kilka przypadków dukatów, które wyglądały na podejrzane a potem okazały się w super stanie. Jak już kupiłeś to nie wymiękaj, tylko na spokojnie sprawdź to i owo.

Co do prostowania ram to sam mierzyłem ramę monstera 900 mojego brata w Tekrolu w Bielsku bo podobno są najlepsi. Rozmawiałem o nich z wieloma osobami z branży. Wpakowali duży szmal w sprzęty ale efekty mają dobre i cena jest OK moim zdaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, będą z niego ludzie, rama prosta, wyniki pomiarów nie odbiegają od norm, sprawdzili mi także lagi, wszystko jest ok. Kamień z serca mi normalnie spadł, pozostaje kwestia instalacji, ciężkiego palenia i dziwnego przycisku, w następnym tygodniu biorę się za ten temat, swoją drogą jeżeli jest ktoś z moich okolic polecam serwis koło Sandomierza w Winiarach. Fajne chłopaki. Porady na temat lepszego palenia i instalacji, może jakieś schematy, do czego najpierw zajrzeć proszę pisać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to ładnie ;) Ile przekoszona na kącie padania ? No a ile na asymetrii ?

 

Drapałbym sprzedającego w związku z usterkami mechanicznymi i wadami ukrytymi, ale podejście do sprawy to cięższa sytuacja...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No to ładnie ;) Ile przekoszona na kącie padania ? No a ile na asymetrii ?

 

Drapałbym sprzedającego w związku z usterkami mechanicznymi i wadami ukrytymi, ale podejście do sprawy to cięższa sytuacja...

 

 

Odchylenia na główce było 0,12 stopnia. Jak dorwę skaner to załączę cały protokół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No widzisz, nie taki diabeł straszny jak go pisali ;) choc pewnie jeszcze nie raz cie przerazi po odkreceniu manetki :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, motocykl pali jak marzenie, została tylko kosmetyka, zmieni barwę oczywiście na czerwony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To se ne mozne ! Ma to se pane byt corne !

 

W org. lakier raczej nie wierzę. Nie myślałeś o czerwonej ramie do czarnego sprzętu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To se ne mozne ! Ma to se pane byt corne !

 

W org. lakier raczej nie wierzę. Nie myślałeś o czerwonej ramie do czarnego sprzętu ?

 

 

 

Lakier nie jest oryginalny, a o czerwonej ramię właśnie myślę. U ciebie bardzo fajnie wygląda...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do czarnego body będzie własciwie każdy kolor pasował. Dlaczego czerwony zatem? Dlaczego nie coś oryginalnego i z jajem, nie robiąc kolejnego stereotypowo, bez polotu lakierowanego moto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Do czarnego body będzie własciwie każdy kolor pasował. Dlaczego czerwony zatem? Dlaczego nie coś oryginalnego i z jajem, nie robiąc kolejnego stereotypowo, bez polotu lakierowanego moto.

 

 

Czerwony mi się akurat podoba, a ty co proponujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę niczego proponować, po prostu przekonuję do zdecydowanych i niepopularnych rozwiązań, ale zgodnych z gustem właściciela. Najczęściej ludzie decydując się na jakąś wersję kolorystyczną decydują się na oklepane i pewne rozwiązania. Bo ducati powinno być czerwone, albo "bo ludziom sie nie będzie podobało".

 

Jestem zwolennikiem nietuzinkowych rozwiązań i będę do tego namawiał. Rozumiem że komuś może się podobać taki stereotypowo lakierowany motocykl, ale będzie po prostu jednym z wielu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie chcę niczego proponować, po prostu przekonuję do zdecydowanych i niepopularnych rozwiązań, ale zgodnych z gustem właściciela. Najczęściej ludzie decydując się na jakąś wersję kolorystyczną decydują się na oklepane i pewne rozwiązania. Bo ducati powinno być czerwone, albo "bo ludziom sie nie będzie podobało".

 

Jestem zwolennikiem nietuzinkowych rozwiązań i będę do tego namawiał. Rozumiem że komuś może się podobać taki stereotypowo lakierowany motocykl, ale będzie po prostu jednym z wielu.

 

Db myślenie.

 

Pomarańczowa albo żółta rama do cornego wdzionka :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A JA bym nic nie robil, ta srebrna rama dobrze pasuje, tym bardziej ze masz srebrne dodatki na owiewkach i fajnie to pasuje wedlug mnie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pojawił się mały problemik, znikło podświetlenie zegarów, podświetlana jest tylko wskazówka prędkościomierza, jakiś pomysł????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Może uszkodzone zegary? ;)

 

 

Kolego rozwiązanie za proste, aby sprawdzić zbyt duży koszt. Może jakieś inne pomysły...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.