Luke 1 Napisano Marzec 20, 2013 Witam, jestem tu nowy Kupiłem pierwszy motocykl, że tak powiem w ciemno :D Odpalał, jeździł, było ok. Jak go ostatnio odpaliłem to nie zagrzałem silnika i zgasiłem go. Na prawym wyświetlaczu po przekreceniu kluczyka mryga mi LO. Na lewym przez kilka sekund wisi Mint ... Z tego co doczytalem to zbyt niska temp oleju. I moje pytanie jak skasowac ten alarm ??? Filtr powietrza ok, akumulator stary (5-6 lat STORM) ale naładowalem go i powinno byc ok. Z góry dzieki za wszelkie sugestie P.S Najbliższy godny uwagi mechanik to chyba Wawa ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Luke 1 Napisano Marzec 20, 2013 Dobra odpalił Akumulator .... Podłaczyłem równolegle pod samochodowy i usłyszałem piekne rzepolenie Duka :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Marzec 20, 2013 To na lewym wyświetlaczu to "MAINT" (od "maintenance") - czyli kontrolka serwisowa. W tym modelu kasuje się ją przytrzymując lewy przycisk na zegarach jednocześnie włączając stacyjkę. Potrzymać przycisk po przekręceniu stacyjki aż zgaśnie napis "MAINT" i następnie wyłączyć stacyjkę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Marzec 20, 2013 Dobra odpaliłAkumulator .... Podłaczyłem równolegle pod samochodowy i usłyszałem piekne rzepolenie Duka :) I nie rób tak wiecej. Praca silnika z kompletnie rozładowanym akumulatorem może szybko doprowadzić do uszkodzenia regulatora napięcia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Luke 1 Napisano Marzec 27, 2013 Mam nowy akumulator 4Ride YT12B-BS. Trzeba go zalac elektrolitem, ktory jest dolaczony do zestawu. Niestety nie bylo przy nim zadnej instrukcji, gwarancja na paragon ... Czy jak go zaleje powinienem go jeszcze podladowac czy nie, bo rózne są opnie. Ladowarke mam stara ruska z regulacja pradowa. Gdzies na forum widzialem instrukcje postepowania z nowymi aku, ale niestety przepadlo ... pzdr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Marzec 27, 2013 teoretycznie są suchoładowane i po zalaniu i odczekani ok. 30 min jest gotowy do użytku ale... z doświadczenia wiem, że ładowanie go prze ok 10-15 h wydłuża jego żywot... na pewno nie nadaje się do tego twoja ładowarka - spraw sobie nowa , w której proces ładowania jest nadzorowany przez elektronikę - teraz znacznie staniały i są w dobrych cenach.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Marzec 27, 2013 4Ride niestety po zalaniu trzeba poczekać aż całkowicie przestanie bąbelkować (zakończy się proces chemiczny w aku po zalaniu kwasem) i dopiero można zakryć. - może być to 30 minut, a może być to 2 godziny. Po za tym te akumulatory nie są zbyt żywotne (maiłem 2 sztuki które poległy). Nie licząc problemów przy reklamacji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Luke 1 Napisano Marzec 28, 2013 Ok dzieki panowie za wskazówki :p Ze to slabsza firma to wiedzialem przed zakupem, no ale zobaczymy :) W sumie to Wesolych, Suchych na drogach Swiat Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach