kysovsky 0 Napisano Czerwiec 25, 2013 mam od jakiegos czasu taki problem a mianowicie czasami nie odpala mi moj ciagnik. chodzi o to ze wszystko ok zapala sie laduje ale gdy naciskam starter <font color='red'>[desmo]</font> .nieraz normalnie bez problemu a nieraz do czego doszedlem stojac ostatnio na stacji benzynowej ponad 40 min ze jak porusze takie cos przy aku z prawej strony i pomajtam tym to czasami zaskakuje i bez problemowo odpala :D oczywiscie wykonywanie tych czynnosci w stroju skorzanego renifera w 30st upale nie nalezy do przyjemnych gdyz dodatkowo przez owiewki i maly dostep do tej ze czesci manewrowanie tam reka jest mocno utrudnione. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wwk 0 Napisano Czerwiec 25, 2013 Sprawdź przekaźnik :) może się "wiesza" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kysovsky 0 Napisano Czerwiec 25, 2013 ja mu sie powiesze :) mam nadzieje ze nie jest to czesc nie wystepujaca na terenie RP :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
fifty 1 Napisano Czerwiec 25, 2013 U mnie też kilka razy się tak zdarzyło. Sprawdź połączenia na przekaźniku, do aku i do rozrusznika. Rozkręć, wyczyść, poskładaj z powrotem. Niestety wiąże się to z obdarciem STka z wszelkich plastików łącznie z lusterkami... Dlatego nie chce mi się przy tym grzebać :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kysovsky 0 Napisano Czerwiec 25, 2013 na szczescie pada deszcz bo chcialem to wlasnie teraz zrobic :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jack60 0 Napisano Czerwiec 26, 2013 Mam podobny problem z Monsterem 900, czasami nie chce podać prądu, a czasami nawet w czasie jazdy potrafi rozłączyć wszystko. Zdiagnozowałem ten problem i wszystkiemu winien główny przekaźnik (40A), który umieszczony jest u mnie pod siedzeniem. Generalnie trudny do kupienia. Jak rozłączy prąd stosuję procedurę, wyciągam go z gniazda, otwieram go, bo obudowa uszkodzona, poruszam kotwicą przekaźnika i wkładam go z powrotem. Zauważyłem, że głównie dzieje się to w dni deszczowe. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nika 0 Napisano Czerwiec 27, 2013 ja mu sie powiesze :) mam nadzieje ze nie jest to czesc nie wystepujaca na terenie RP :D "wszystkiemu winien główny przekaźnik (40A), który umieszczony jest u mnie pod siedzeniem. Generalnie trudny do kupienia" ....teraz nastąpiło zaciemnienie ekranu i napisy końcowe :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kysovsky 0 Napisano Marzec 26, 2014 a wiec jak w temacie nadal mam ten problem dzis po zimowej przerwie zaczalem skladac moto do sezonu wymienione zostaly plyny filtry i wsadzilem nowiusienki aku ktory dzis kupilem i ..... wielki hoy moto nie odpala znaczy sie kreci baaaardzo leniwie i [desmo]. Dziekuje z gory Kamykowi ktory dzielnie znosil moje towarzystwo i doszedl jak odpalic drania :) chodzi o to ze przy odpalaniu pojawia sie dym i nagrzewa sie taki kabelek ktory widac na zdieciu ktore dolaczam. wiec mam zapytanie co to jest i czemu sie nie chce odpalic gdzie to kupic i czemu kosztuje tak duzo. dodam ze po ominieciu na krotko tego "czegos" moto odpala i nawet jezdzi :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
johnnyb88 0 Napisano Marzec 26, 2014 zapewne chodzi ci o stycznik/elektromagnes. po angielsku remote switch. koszt do 100zł, używanego. Poszukaj od innych modeli ducati. Ja do swojego M1000 dokupiłem od M800, ten sam nr katalogowy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kysovsky 0 Napisano Marzec 26, 2014 hmmm nawet jest cos takiego na alledrogo ;) tylko nie wiem czy pasowac bedzie http://allegro.pl/ducati-monster-600-elektromagnes-stycznik-rozruch-i4030879464.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
johnnyb88 0 Napisano Marzec 26, 2014 (edytowany) tak na piechotę to sciągnij Spare Parts catalogue do st4 i do monster 600 i porównaj nr katalogowe tych styczników http://www.ducati.com/services/maintenance/index.do albo podbij do gościa z tej aukcji i zapytaj czy ma taki stycznik i nich ci poda nr który na nim widnieje, tak dla pewnosci że będzie pasował. nie wiem czy w we wszystkich stekach jest taki sam stycznik http://allegro.pl/ducati-st2-st3-st4-600-750-sport-touring-na-czesci-i4030907903.html Edytowano Marzec 26, 2014 przez johnnyb88 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Marzec 26, 2014 (edytowany) przekaźnika nie kupuj uzywanego - duże prawdopodobieństwo , że trafisz na podobny stan jak u Ciebie..koszt nowego to wydatek ok. 80 zł , a jakis chińczyk 30-40 , ale ten ostatni zazwyczaj przy tym obciążeniu wytrzymuje kilka razy.. ten czarny kabel to przewód bezpośrednio do rozrusznika - może byc zaśniedziały na połaczeniu klema-przewód. masz 2 wyjścia: albo ten przewód wymienić albo uzyć dobrej lutownicy , kwasu lutowniczego i polutować tz. twardym lutem , co bardzo polecam. Edytowano Marzec 26, 2014 przez cinek78 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KAMYK 9 Napisano Marzec 26, 2014 przekaźnika nie kupuj uzywanego - duże prawdopodobieństwo , że trafisz na podobny stan jak u Ciebie..koszt nowego to wydatek ok. 80 zł , a jakis chińczyk 30-40 , ale ten ostatni zazwyczaj przy tym obciążeniu wytrzymuje kilka razy.. ten czarny kabel to przewód bezpośrednio do rozrusznika - może byc zaśniedziały na połaczeniu klema-przewód. masz 2 wyjścia: albo ten przewód wymienić albo uzyć dobrej lutownicy , kwasu lutowniczego i polutować tz. twardym lutem , co bardzo polecam. Dokładnie... Michał, przekaźnik najlpiej nowy, a wszystko wróci do normy..czyli do kolejnej usterki hehe :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kysovsky 0 Napisano Marzec 26, 2014 dobra wiec teraz gdzie ja dostane nowy intermotors czy uderzac od razu na łopuszanska do przedstawiciela ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Marzec 26, 2014 To najbardziej obciążony prądem ( A ) kabel w całym motocyklu , więc poza tym co Cinek pisze przeczyść dokładnie styki przekaźnika , odkręć i oczyść . Pytanie dodatkowe : czy rozrusznik kręci się z normalną prędkością ( tak na słuch ) ? . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ropuch15 0 Napisano Marzec 26, 2014 witam ja powinienem mieć taki stycznik jutro sprawdzę w garażu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kysovsky 0 Napisano Marzec 26, 2014 To najbardziej obciążony prądem ( A ) kabel w całym motocyklu , więc poza tym co Cinek pisze przeczyść dokładnie styki przekaźnika , odkręć i oczyść . Pytanie dodatkowe : czy rozrusznik kręci się z normalną prędkością ( tak na słuch ) ? . no wlasnie nie ledwie co kreci a aku dzis kupione Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Marzec 26, 2014 To ledwie czy nie ledwie :) . Małe obroty rozrusznika i przegrzewający się do niego przewód może wskazywać na awarię rozrusznika , sprawdziłbym przejscia komutatora i jakość szczotek przy okazji . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KAMYK 9 Napisano Marzec 26, 2014 (edytowany) To ledwie czy nie ledwie :) . Małe obroty rozrusznika i przegrzewający się do niego przewód może wskazywać na awarię rozrusznika , sprawdziłbym przejscia komutatora i jakość szczotek przy okazji . Marcin rozrusznik był sprawdzony na krótko odpala bez problemu i kręci jak wariat..opór jest w czasie kręcenia w naturalnym podłączeniu z przekaźnikiem w roli głównej..ogólnie 99% przekaźnik, a kable grzeją się bo prąd nie przechodzi za przekaźnik i się grzeje. Edytowano Marzec 26, 2014 przez KAMYK Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Marzec 26, 2014 a kable grzeją się bo prąd nie przechodzi za przekaźnik i się grzeje. to raczej "kupy " sie nie trzyma - musi "przechodzić " żeby układ był zamknięty- wtedy dopiero wystepuje opór. Jesli przekaźnik nie załaczy układu to prąd nie płynie , tym samym nic sie nie zagrzeje. Owe grzanie na kablach może wystepować dlatego, że sa zaśniedziałe połaczenia - tym samym opornośc kabli wzrasta , co powoduje ich wzrost temperatury. ( pisał powyżej o tym jakitaki) koszt dobrego przekaźnika ( jak wspominałem) to wydatek 80 zł , przekaźnik jest z zapasem 150 Ah - także ogranie Twój sprzęcik.Problem w odległości - pewnie doszedłby do Ciebie w poniedziałek... Weź też poprawkę , że jesli faktycznie masz przewody zaśniedziałe , to powienieneś jeszcze korzystając z chwili przed sezonem potraktować wszystkie połaczenia, kostki spec. sprajem do inst. elekt. , a wszelkie klemy oczyścić i na wazelinę techniczną poskładać - zaoszczędzi Ci to kłopotów w sezonie lub co gorsza w trasie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
johnnyb88 0 Napisano Marzec 26, 2014 ...koszt nowego to wydatek ok. 80 zł .... nie uwierzę dopóki nie zobaczę faktury, że coś oryginalnego do Ducati kosztuję 80 zł :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KAMYK 9 Napisano Marzec 26, 2014 to raczej "kupy " sie nie trzyma - musi "przechodzić " żeby układ był zamknięty- wtedy dopiero wystepuje opór. Jesli przekaźnik nie załaczy układu to prąd nie płynie , tym samym nic sie nie zagrzeje. Owe grzanie na kablach może wystepować dlatego, że sa zaśniedziałe połaczenia - tym samym opornośc kabli wzrasta , co powoduje ich wzrost temperatury. ( pisał powyżej o tym jakitaki) koszt dobrego przekaźnika ( jak wspominałem) to wydatek 80 zł , przekaźnik jest z zapasem 150 Ah - także ogranie Twój sprzęcik.Problem w odległości - pewnie doszedłby do Ciebie w poniedziałek... Weź też poprawkę , że jesli faktycznie masz przewody zaśniedziałe , to powienieneś jeszcze korzystając z chwili przed sezonem potraktować wszystkie połaczenia, kostki spec. sprajem do inst. elekt. , a wszelkie klemy oczyścić i na wazelinę techniczną poskładać - zaoszczędzi Ci to kłopotów w sezonie lub co gorsza w trasie... nie przechodzi w pełnej mocy .. to miałem na myśli, a kupy sie trzyma, bo kable się grzeją nie bez powodu ;) ps, może źle się wyraziłem technicznie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Marzec 27, 2014 nie oryginał - w tym przyp. japończyk , tyle, że trzeba kostkę (cienkie przewody) zmienić, ale przy tak dużej dysproporcji cenowej to chyba warto poświęcić 10 minut na zmianę 2 pinów :roll: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kysovsky 0 Napisano Marzec 27, 2014 albo jestem, niepelnosprytny albo nie wiem o co chodzi zdiecie rozrusznika znaczy nawet nie udalo mi sie go zdiac zajelo mi prawie 2h i udalo mi sie ledwie zdiac kopolke. moze ktos z doswiadczonych powie mi jak ja ja mam teraz wsadzic :D oczywiscie zawiozlem stycznik do znajomego elektryka ma cos wykombinowac :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Marzec 27, 2014 albo jestem, niepelnosprytny albo nie wiem o co chodzi zdiecie rozrusznika znaczy nawet nie udalo mi sie go zdiac zajelo mi prawie 2h i udalo mi sie ledwie zdiac kopolke. moze ktos z doswiadczonych powie mi jak ja ja mam teraz wsadzic :D oczywiscie zawiozlem stycznik do znajomego elektryka ma cos wykombinowac :) Tak szczerze to nie wiem co tu pisze :roll: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach