Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Alcapone

Silnik padl i co teraz?

Polecane posty

Odrec wstepny filtr oleju i zobacz czy jest na siatce miedz. Jesli tak to juz po panewkach, najlepiej rozebrac przemierzyc wal i korby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Razem z kolega Krupinem zajerzelismy dzis pod dekiel sprzegla i oto co zobaczylismy:
 

9e1i.jpg
fif9.jpg
y94s.jpg
28pc.jpg
kylk.jpg
 

 

 
A wiec jednak cala historia robi sens... Niechlujna redukcja = padniete sprzeglo... Silnik stukal bo kawalek oderwanej blachy wpadl miedzy zeby i blokowal ruch przy okazji urywajac jednego zeba. 
Edytowano przez Alcapone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pękanie sprężyn amortyzatora drgań skrętnych w tych koszach sprzęgłowych to dość spotykana usterka.

Oczywiście "strzelanie" ze sprzęgła przy redukcjach nie wpływa na trwałość, ale nie musiało być decydującą sprawą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kosz sprzeglowy ma nr 199.2.005.1A  a kolo zebate przeniesienia napedu ma nr 170.2.077.1A  pytanie czy jest jakis model ktory ma te same czesci a moze inny nr?  Kola zebate sa na necie w duzych ilosciach od roznych modeli jednak wiekszosc bez tego cienkiego kola ze sprezynkami ktore widac u mnie na zdj.

Czy jest moze jakis aftermarketowe kompletne sprzeglo do s2r 800? Jakis antyhop albo cus..?

 

I najwazniejsze pytanie ze wszystkich... rozbierac silnik czy tylko wyplukac :/  zebralismy pourywane kawalki z pod pokrywy a olej byl bez skaz czy jakichkolwiek opilkow

Edytowano przez Alcapone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To oryginalne sprzęgło, które było montowane między innymi w S2R800, jest już sprzęgłem antyhoppingowym (Adige APTC).

 

Stosowane było również w M620 od 2004 roku, M695, M696, M796 oraz HYM796.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co było w filtrze zgrubnym oleju ?

Prawie nic, jedynie 1 albo 2 bardzo drobne opilki ktore mialem przy normalnej wymianie oleju tez.

 

 

796, 696, 695, 620 maja nr: 198.1.033.1A a S2R 199.2.005.2A, napewno sie nie roznia? Moje ma 61 zebow jesli to cos pomoze...

Edytowano przez Alcapone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

796, 696, 695, 620 maja nr: 198.1.033.1A a S2R 199.2.005.2A, napewno sie nie roznia? Moje ma 61 zebow jesli to cos pomoze...

 

Możliwe, że przełożenie wstępne jest inne. Miałem na myśli, że w tych modelach jest również sprzęgło APTC. Aktualnie nie mamy w czym podejrzeć niestety...

 

Ale cieszę się, że to nie korba - bo dźwięk był idealnie pod tą usterkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok, na hamerykanskim forum monsterow dowiedzialem sie ze owe sprzegla pasuja do s2r jak i pewne starsze od 800 i 750. Gosciu mowi ze przerabial ten temat juz 3 razy i w tym roku zalozyl sprzeglo bez sprezyn od 750 z tym ze wymienil tez kolo wstepnego przeniesienia napedu na takie od kompletu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kupilem juz czesci od hypka 796 jednak przygladam sie im i cos mi tu nie gra:

 

O ile kosz jest ok i napewno to ten mozliwe by bylo zeby wstepne przeniesienie napedu bylo nie od tego modelu? Strasznie cienkie zabki ma to male kolo w porownaniu do starego i wogole to kiepsko pasuje. Sa bardziejokragle ale nie widac na nich sladow zuzycia i nie nachodza z koszem idealnie. 

4nti.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo to nie ta zebatka. mam 2 silniki jeden na suchym drugi na mokrym i zebatki roznia sie od siebie zebami jak i ich liczbą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po przegladnieciu ebaya wyglada to jak czesc od silnika 900 np tu: http://www.ebay.com/itm/Primary-Gear-Set-Clutch-Gear-1996-Ducati-Supersport-900SS-900SS-SP-/141105003907?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item20da837d83&vxp=mtr

Ma cienkie zabki

Ja potrzebuje grubszych tak jak tu: http://www.ebay.com/itm/200713576416?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

 

Kupilem te czesci bedac zapewnionym ze sa z jednego silnika. Napisalem juz do sprzedawcy mam nadzieje ze sie sprawa wytlumaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bede we wtorek W garazu u siebie zrobie zdjecia 4 zebatek 2 od suchego i 2 od mokrego sprzegla

 

U siebie tez przymierzalem z ciekawosci i <font color='red'>[desmo]</font> nie chca sie dobrze zazebiac ,i lepiej takowych nie wkladaj bo cos sie popierdzieli.

Edytowano przez adrian

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok mam juz rozwiazanie. Na aukcji na ktorej kupilem czesci zebatka ma 33 zeby ale dostalem taka co ma 32. Po przeszukaniu internetu wszystkie zebatki od tego modelu maja 33 zeby i z tego powodu troche sie roznia. Jest to jednak ciezkorozumna pani ktora sama zabardzo nie wie gdzie te czesci wogole przychodza :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wlasnie dostalem poprawne kolo (na dole), w porownaniu z poprzednim widac duza roznice. Teraz jest jak powinno byc, bezszelesntnie pasuja sie zabki, wczesniej stukaly strasznie.

jmyv.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.