stasekst4s 0 Napisano Wrzesień 24, 2013 Odrec wstepny filtr oleju i zobacz czy jest na siatce miedz. Jesli tak to juz po panewkach, najlepiej rozebrac przemierzyc wal i korby. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alcapone 0 Napisano Październik 16, 2013 (edytowany) Razem z kolega Krupinem zajerzelismy dzis pod dekiel sprzegla i oto co zobaczylismy: A wiec jednak cala historia robi sens... Niechlujna redukcja = padniete sprzeglo... Silnik stukal bo kawalek oderwanej blachy wpadl miedzy zeby i blokowal ruch przy okazji urywajac jednego zeba. Edytowano Październik 16, 2013 przez Alcapone Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Październik 16, 2013 Pękanie sprężyn amortyzatora drgań skrętnych w tych koszach sprzęgłowych to dość spotykana usterka. Oczywiście "strzelanie" ze sprzęgła przy redukcjach nie wpływa na trwałość, ale nie musiało być decydującą sprawą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alcapone 0 Napisano Październik 16, 2013 (edytowany) Kosz sprzeglowy ma nr 199.2.005.1A a kolo zebate przeniesienia napedu ma nr 170.2.077.1A pytanie czy jest jakis model ktory ma te same czesci a moze inny nr? Kola zebate sa na necie w duzych ilosciach od roznych modeli jednak wiekszosc bez tego cienkiego kola ze sprezynkami ktore widac u mnie na zdj. Czy jest moze jakis aftermarketowe kompletne sprzeglo do s2r 800? Jakis antyhop albo cus..? I najwazniejsze pytanie ze wszystkich... rozbierac silnik czy tylko wyplukac :/ zebralismy pourywane kawalki z pod pokrywy a olej byl bez skaz czy jakichkolwiek opilkow Edytowano Październik 16, 2013 przez Alcapone Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emvespa 0 Napisano Październik 16, 2013 zaloz suchara ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Październik 16, 2013 To oryginalne sprzęgło, które było montowane między innymi w S2R800, jest już sprzęgłem antyhoppingowym (Adige APTC). Stosowane było również w M620 od 2004 roku, M695, M696, M796 oraz HYM796. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Październik 16, 2013 A co było w filtrze zgrubnym oleju ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alcapone 0 Napisano Październik 16, 2013 (edytowany) A co było w filtrze zgrubnym oleju ? Prawie nic, jedynie 1 albo 2 bardzo drobne opilki ktore mialem przy normalnej wymianie oleju tez. 796, 696, 695, 620 maja nr: 198.1.033.1A a S2R 199.2.005.2A, napewno sie nie roznia? Moje ma 61 zebow jesli to cos pomoze... Edytowano Październik 16, 2013 przez Alcapone Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Październik 17, 2013 796, 696, 695, 620 maja nr: 198.1.033.1A a S2R 199.2.005.2A, napewno sie nie roznia? Moje ma 61 zebow jesli to cos pomoze... Możliwe, że przełożenie wstępne jest inne. Miałem na myśli, że w tych modelach jest również sprzęgło APTC. Aktualnie nie mamy w czym podejrzeć niestety... Ale cieszę się, że to nie korba - bo dźwięk był idealnie pod tą usterkę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alcapone 0 Napisano Październik 20, 2013 Ok, na hamerykanskim forum monsterow dowiedzialem sie ze owe sprzegla pasuja do s2r jak i pewne starsze od 800 i 750. Gosciu mowi ze przerabial ten temat juz 3 razy i w tym roku zalozyl sprzeglo bez sprezyn od 750 z tym ze wymienil tez kolo wstepnego przeniesienia napedu na takie od kompletu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
stasekst4s 0 Napisano Październik 23, 2013 Sprawdzilbym stan lozysk glownych walu kobowego, opilek, wior lub przeciazenie i bedzie terkotac w najlepszym wypadku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alcapone 0 Napisano Listopad 10, 2013 Kupilem juz czesci od hypka 796 jednak przygladam sie im i cos mi tu nie gra: O ile kosz jest ok i napewno to ten mozliwe by bylo zeby wstepne przeniesienie napedu bylo nie od tego modelu? Strasznie cienkie zabki ma to male kolo w porownaniu do starego i wogole to kiepsko pasuje. Sa bardziejokragle ale nie widac na nich sladow zuzycia i nie nachodza z koszem idealnie. A tu zdj HD: http://imageshack.us/a/img197/8013/4nti.jpg Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adrian 0 Napisano Listopad 11, 2013 Bo to nie ta zebatka. mam 2 silniki jeden na suchym drugi na mokrym i zebatki roznia sie od siebie zebami jak i ich liczbą Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alcapone 0 Napisano Listopad 11, 2013 Po przegladnieciu ebaya wyglada to jak czesc od silnika 900 np tu: http://www.ebay.com/itm/Primary-Gear-Set-Clutch-Gear-1996-Ducati-Supersport-900SS-900SS-SP-/141105003907?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item20da837d83&vxp=mtr Ma cienkie zabkiJa potrzebuje grubszych tak jak tu: http://www.ebay.com/itm/200713576416?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 Kupilem te czesci bedac zapewnionym ze sa z jednego silnika. Napisalem juz do sprzedawcy mam nadzieje ze sie sprawa wytlumaczy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adrian 0 Napisano Listopad 11, 2013 (edytowany) bede we wtorek W garazu u siebie zrobie zdjecia 4 zebatek 2 od suchego i 2 od mokrego sprzegla U siebie tez przymierzalem z ciekawosci i <font color='red'>[desmo]</font> nie chca sie dobrze zazebiac ,i lepiej takowych nie wkladaj bo cos sie popierdzieli. Edytowano Listopad 11, 2013 przez adrian Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alcapone 0 Napisano Listopad 12, 2013 Ok mam juz rozwiazanie. Na aukcji na ktorej kupilem czesci zebatka ma 33 zeby ale dostalem taka co ma 32. Po przeszukaniu internetu wszystkie zebatki od tego modelu maja 33 zeby i z tego powodu troche sie roznia. Jest to jednak ciezkorozumna pani ktora sama zabardzo nie wie gdzie te czesci wogole przychodza :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alcapone 0 Napisano Listopad 19, 2013 Wlasnie dostalem poprawne kolo (na dole), w porownaniu z poprzednim widac duza roznice. Teraz jest jak powinno byc, bezszelesntnie pasuja sie zabki, wczesniej stukaly strasznie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adrian 0 Napisano Listopad 19, 2013 O to to chodzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach