Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

wwk

748 D.I.Y.

Polecane posty

wwk    0

Mam problam, z którym walcze już trzeci dzień. Brak ciśnienia oleju, sprawdziłem drożność całego układu i jest ok, zawór bezp. też jest ok, czujni również. Wygląda tak jakby pompa wogóle nie pompowała (wszystkie oringi mam nowe). Trochę kończą mi się pomysły co może być nie tak. Dziś olej zrzucałem jakieś 5 razy i zaczyna mnie to poprostu drażnić. Bo motocykl praktycznie gotowy tylko RB wpiąć zostało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

... pokręć go chwile bez świec na rozruszniku - może pompa sie zapowietrzyła...

jak wymieniałeś oringi w pompie to składałeś na sucho czy z olejem??? dobrze podczas rewizji/naprawy pompe zalać olejem .... "na sucho" mam problem z podciśnieniem , tym samym cięzko jej zassać olej z miski...

Edytowano przez cinek78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy to pomoze , ale jak robilem u siebie - to tez skladalem na "sucho" , i przed pierwszym odpaleniem krecilem okolo 30 sek. wlasnie bez swiec jak mowi marcin i nie mialem zadnych problemow ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Mały update, okazało się że uszkodzony był uszczelniacz na czopie wału (wymieniony jakieś 2mce temu), co dziwne mam silnik z 00 i jest tam zastosowany uszczelniacz gumowo metalowy bez podkładki założenie go na wał, bez jego uszkadzania, graniczy z cudem. Dziś mam już temat rozwiązany jak w modelu 01. W niedziele próba odpalenia ;)

Przez to częste spuszczanie oleju prawie 4l motula factory line poszlo się pier....

Edytowano przez wwk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Wojtek, obczaj przy okazji czy nakrętka od czujnika rezerwy Ci nie zaczyna pękać... ask me how I know.

Nakrętka ok, podstawa pompy za to musiała być wymieniona. Znalazłem na jebaju całą pompę z 12 miesięczną gwarancją :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Wczoraj 748 ożyło już na dobre :)

Ma ktoś jakieś sugestie co do układu hamulcowego, jako że jest to wczesna wersja były gumowe przewody, założyłem oplot hela, ale dalej się zastanawiam jak to będzie hamowało. Problem polega na tym, że mam dość dobry układ w M i SM więc mam trochę obawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Poczekaj tydzień. Idzie do mnie część, która zmieni cały motocykl ;)

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj 748 ożyło już na dobre :)

Ma ktoś jakieś sugestie co do układu hamulcowego, jako że jest to wczesna wersja były gumowe przewody, założyłem oplot hela, ale dalej się zastanawiam jak to będzie hamowało. Problem polega na tym, że mam dość dobry układ w M i SM więc mam trochę obawy.

 

Kiepsko to hamuje. Zmieniłbym przynajmniej na taki zestaw jak masz w m.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

myślę i myślę...   wiem!!  pokrowiec?

Poczekaj tydzień. Idzie do mnie część, która zmieni cały motocykl ;)


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

myślę i myślę...   wiem!!  pokrowiec?

 

Rozjaśnię CI :)

Co ciekawe, najlepszy stosunek jakości do ceny wychodzi na antypodach :)

Dobrze, że jest net, nie pamiętam już jakie było życie bez niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oj chyba zrobię sobie wycieczkę do rzeszowa

chętnie się przyłączę, trza to zobaczyć na żywca :razz:

będzie rakieta i w dodatku taka ślicznotka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 O i to.

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

 

No już z taką zabawką powinno hamować o jakieś 40% lepiej! :thumbup:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Zrobiłem ponownie regulacje zaworów, teraz różnice pomiędzy zaworami na cylindrach wynoszą max 0,01.

Czułem się jak ginekolog ponieważ cała operacja przeprowadzona została bez wyjmowania głowic lub silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, zawsze tak desmoquattro reguluję ;-)

Z przyczyn oczywistych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Wyngiel przyszedł. W poniedziałek będzie ostateczna regulacja ;)

Wygląda na to, że pierwszy raz wyrobie się sensownie przed track dayem, a nie na ostatni moment.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

4d55eb3acbe2fd30035dbf041bcfb669.jpg

Race ready

Operacja się udała, pacjent żyje.

Zostało oliwe wymienić i jakaś kosmetyka plus naklejki.

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

... i  łańcuch jest   :thumbup:  ;)  Ogrom pracy włożony w ten motocykl - szacunek mistrzu  :clap:  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.