Jump to content

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Sign in to follow this  
MKmarioPL

DIAVEL 24000 km - uwagi...

Recommended Posts

wlasnie dojechalem do przegladu na 24000... poza zaleceniami producenta - swiece, naped, w miedzyczasie 2 x tylna opona 1 x przednia, 2 x naciaganie lancucha, 2 x wspornik pokretla wstepnego napiecia tylu, 1 x odblask z tylu, luzna blacha ochraniajaca przed cieplem z wydechu - poluzowala sie i wibrowala - poza tym tylko tankowanie... a jak u Was???

Share this post


Link to post
Share on other sites

juz po przegladzie??? - tam jest zazwyczaj rzeź... szczególnie pod pokrywami zaworowymi.

 

mnie ostatnio w Portugali padł czujnik bocznej nóżki  - co prawda MTS , ale bliżniak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mój Diavelek jest już po 30stce :razz:

w zimie opona przód do wymiany i może w końcu wydech robiony na zamówienie w motorsports

 

poza tm co sam zepsułem to w zasadzie nic się samo nie zepsuło :mrgreen:

Cinek mnie namówił na czerwony łańcuch RK ale w rzeczywistości jest taki trochę czerwono-róźowawy ale podobno róż jest modny i nie należy się go wstydzić :razz: :razz: :razz:  PINK rulez

 

zdjęcie z rajdu przełajowego...

 

125.JPG

Edited by miki72

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie po 13tys w zasadzie też nic poważnego. Cyklicznie pojawia się problem z blokadą (raz działa, raz nie). Były już 2 updaty softu, ostatnio usłyszałem, że to problem mechaniczny i trzeba tam zajrzeć. No i lekko rozlazły się plastiki po prawej stronie (pomiędzy wlotem powietrza i kierunkiem). To pewnie efekt jazdy po naszych drogach. Poza tym, jestem mile zaskoczony moim pierwszym ducatem - spodziewałem, że będzie się non stop psuł i będę wlewał 2l oleju na 100km a tu nic :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te plastiki i ich spasowanie to chyba standard u mnie w nowym nie sa spadowane idealnie co ciekawe oglądałem 3 nowe egzemplarze i to samo było ci Włosi.

Edited by Gorzko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diavel Serwis po 50tce:

 

Czynności serwisowe:

1 Desmo Service (Multistrada, Diavel )

2 serwis tylnego amortyzatora

3 Wymiana zestawu napędowego

4 Wymiana opony przód

5 Wymiana opony tył

6 Kompletny serwis przedniego zawieszenia (wymiana łożysk główki

ramy, rozłożenie i mycie elementów wewnętrznych, wymiana

uszczelniaczy oraz oleju w przednim zawieszeniu + ustawienie

właściwego poziomu oleju)

7 Demontaż/montaż kierownicy

8 Montaż przekaźnika

9 Wymiana ślizgu łańcucha

10 Malowanie docisku sprzęgła

 

Części

1 737.4.025.1A pasek rozrządu

2 848.4.049.1A łożysko

3 6004-2RSH/C3 ŁOŻYSKO

4 6005-2RSH/C3 ŁOŻYSKO

5 P40FORK455078 Uszczelniacze olejowe

6 FORKOIL FL 7,5W Olej amortyzatorowy

7 2058739 Komplet napędowy DID 525 ZVMX

8 AB22-1003 ŁOŻYSKO GŁÓWKI RAMY

9 Ślizg

10 KN-153 Filtr oleju

11 Olej silnikowy MOTUL 7100 4T 10W40 100% syntetyczny

12 99-5050 K&N ZESTAW DO CZYSZCZENIA

13 930.4.052.1A uszczelniacz łożyska koła

Edited by miki72

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie podepnę się pod temat aby nie dublować. 

Mój Diavel ma 5700 km. Na początku sezonu wymieniłem olej / filtr- nic poza tym. 

Usłyszałem informację, że DESMO SERVICE należy robić co 12k, bądź co 2 lata. 

Chodzi o wymianę wszystkich pasków, napinaczy etc. 

Czy to jest prawda ? Motocykl jest z końca 2011.

Nie ma z nim problemów, nic nie stuka i nie puka...

Edited by facebook.pl/projectbusa

Share this post


Link to post
Share on other sites

No własnie teraz przesuneli te wymiany, ja jestem po serwisie przy 19 tyś i własnie powiedzili że spokojnie po przyszłym sezonie bedziemy robić Desmo Service :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Których modeli dotyczy to czasowe wydłużenie interwałów serwisowych/wymian?

Tylko Diavel czy również Multistrada i coś jeszcze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Mam pytanie dot. pokrętła regulacji tylnego amortyzatora, kilka razy je regulowałem i jeżeli dobrze zapamiętałem, dało się je ustawić o trzy kliknięcia w lewo lub w prawo.

Zmieniłem ostatnio fabryczne, plastikowe pokrętło na czarne, aluminiowe rizomy, teraz jednak mogę kręcić je swobodnie, bez żadnych wyczuwalnych kliknięć i oporu.

 

Pytanie, czy mi się zdawało z tymi kliknięciami, czy coś może się rozszczelniło i/lub wypłynął jakiś płyn z tego mechanizmu regulacji i dlatego można swobonie kręcić od oprou do oporu?

 

Z góry dzięki za ewentualne sugestie.

 

Pozdr. JN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wypadła Ci kulka ze środka podczas wymiany.

Witaj,

 

Zgadza się, w tzw. międzyczasie znalazłem informację na jednym z zagranicznych stron.

Szkoda, że w instrukcji Rizomy nic o tym nie napisal, mogłem jeszcze zgubić sprężynę.

 

Kulkę znalazłem między kostkami pozbruku i dzisiaj po południ wszystko ponownie zmontowałem.

 

W lewej górnej części cylindra siedziała sprężynka w otworze, wcisnąłem paluchem kulkę i nasunąłem na nią pokrętło.

 

Skręciłem i klik, klik działa :)

 

Dzięki nie mniej za podpowiedź.

 

Pozdr .

 

JN.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.