MKmarioPL 0 Napisano Październik 30, 2013 wlasnie dojechalem do przegladu na 24000... poza zaleceniami producenta - swiece, naped, w miedzyczasie 2 x tylna opona 1 x przednia, 2 x naciaganie lancucha, 2 x wspornik pokretla wstepnego napiecia tylu, 1 x odblask z tylu, luzna blacha ochraniajaca przed cieplem z wydechu - poluzowala sie i wibrowala - poza tym tylko tankowanie... a jak u Was??? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Październik 30, 2013 juz po przegladzie??? - tam jest zazwyczaj rzeź... szczególnie pod pokrywami zaworowymi. mnie ostatnio w Portugali padł czujnik bocznej nóżki - co prawda MTS , ale bliżniak. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MKmarioPL 0 Napisano Październik 31, 2013 (edytowany) juz po... doszly jeszcze klocki przod i tyl, diavel jak nowy... Edytowano Październik 31, 2013 przez MKmarioPL Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miki72 1 Napisano Październik 31, 2013 (edytowany) mój Diavelek jest już po 30stce :razz: w zimie opona przód do wymiany i może w końcu wydech robiony na zamówienie w motorsports poza tm co sam zepsułem to w zasadzie nic się samo nie zepsuło :mrgreen: Cinek mnie namówił na czerwony łańcuch RK ale w rzeczywistości jest taki trochę czerwono-róźowawy ale podobno róż jest modny i nie należy się go wstydzić :razz: :razz: :razz: PINK rulez zdjęcie z rajdu przełajowego... Edytowano Październik 31, 2013 przez miki72 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mack 0 Napisano Październik 31, 2013 U mnie po 13tys w zasadzie też nic poważnego. Cyklicznie pojawia się problem z blokadą (raz działa, raz nie). Były już 2 updaty softu, ostatnio usłyszałem, że to problem mechaniczny i trzeba tam zajrzeć. No i lekko rozlazły się plastiki po prawej stronie (pomiędzy wlotem powietrza i kierunkiem). To pewnie efekt jazdy po naszych drogach. Poza tym, jestem mile zaskoczony moim pierwszym ducatem - spodziewałem, że będzie się non stop psuł i będę wlewał 2l oleju na 100km a tu nic :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Styczeń 11, 2015 (edytowany) Te plastiki i ich spasowanie to chyba standard u mnie w nowym nie sa spadowane idealnie co ciekawe oglądałem 3 nowe egzemplarze i to samo było ci Włosi. Edytowano Styczeń 11, 2015 przez Gorzko Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Styczeń 11, 2015 Albo się to kocha, albo zmiana marki ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miki72 1 Napisano Styczeń 11, 2015 niedługo napisze co zostało zrobione przy okazji serwisu po 50 tyś lista jest dłuuuuga.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Styczeń 11, 2015 (edytowany) Miki mega przebieg :) Darku ja to wiem i akceptuje :) Edytowano Styczeń 11, 2015 przez Gorzko Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MKmarioPL 0 Napisano Luty 14, 2015 w mnie po 36000 uszczelniacze w lagach i uszczelka pod jedna z glowic... - zrobione i smigamy dalej :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miki72 1 Napisano Luty 18, 2015 (edytowany) Diavel Serwis po 50tce: Czynności serwisowe: 1 Desmo Service (Multistrada, Diavel ) 2 serwis tylnego amortyzatora 3 Wymiana zestawu napędowego 4 Wymiana opony przód 5 Wymiana opony tył 6 Kompletny serwis przedniego zawieszenia (wymiana łożysk główki ramy, rozłożenie i mycie elementów wewnętrznych, wymiana uszczelniaczy oraz oleju w przednim zawieszeniu + ustawienie właściwego poziomu oleju) 7 Demontaż/montaż kierownicy 8 Montaż przekaźnika 9 Wymiana ślizgu łańcucha 10 Malowanie docisku sprzęgła Części 1 737.4.025.1A pasek rozrządu 2 848.4.049.1A łożysko 3 6004-2RSH/C3 ŁOŻYSKO 4 6005-2RSH/C3 ŁOŻYSKO 5 P40FORK455078 Uszczelniacze olejowe 6 FORKOIL FL 7,5W Olej amortyzatorowy 7 2058739 Komplet napędowy DID 525 ZVMX 8 AB22-1003 ŁOŻYSKO GŁÓWKI RAMY 9 Ślizg 10 KN-153 Filtr oleju 11 Olej silnikowy MOTUL 7100 4T 10W40 100% syntetyczny 12 99-5050 K&N ZESTAW DO CZYSZCZENIA 13 930.4.052.1A uszczelniacz łożyska koła Edytowano Luty 18, 2015 przez miki72 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
facebook.pl/projectbusa 1 Napisano Listopad 10, 2016 (edytowany) Panowie podepnę się pod temat aby nie dublować. Mój Diavel ma 5700 km. Na początku sezonu wymieniłem olej / filtr- nic poza tym. Usłyszałem informację, że DESMO SERVICE należy robić co 12k, bądź co 2 lata. Chodzi o wymianę wszystkich pasków, napinaczy etc. Czy to jest prawda ? Motocykl jest z końca 2011. Nie ma z nim problemów, nic nie stuka i nie puka... Edytowano Listopad 10, 2016 przez facebook.pl/projectbusa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
facebook.pl/projectbusa 1 Napisano Listopad 10, 2016 ------------------------------ Ok już wiem po rozmowie z ASO: 24 tyś bądź 60 miesięcy / 48k bądź 120 miesięcy - DESMO SERVICE :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Listopad 10, 2016 No własnie teraz przesuneli te wymiany, ja jestem po serwisie przy 19 tyś i własnie powiedzili że spokojnie po przyszłym sezonie bedziemy robić Desmo Service :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Spidi 1 Napisano Listopad 10, 2016 Których modeli dotyczy to czasowe wydłużenie interwałów serwisowych/wymian? Tylko Diavel czy również Multistrada i coś jeszcze? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
facebook.pl/projectbusa 1 Napisano Listopad 10, 2016 Diavel i multistrada- modele z tym samym silnikiem, info potwierdzone. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jaras 1 Napisano Listopad 13, 2016 Witam, Mam pytanie dot. pokrętła regulacji tylnego amortyzatora, kilka razy je regulowałem i jeżeli dobrze zapamiętałem, dało się je ustawić o trzy kliknięcia w lewo lub w prawo. Zmieniłem ostatnio fabryczne, plastikowe pokrętło na czarne, aluminiowe rizomy, teraz jednak mogę kręcić je swobodnie, bez żadnych wyczuwalnych kliknięć i oporu. Pytanie, czy mi się zdawało z tymi kliknięciami, czy coś może się rozszczelniło i/lub wypłynął jakiś płyn z tego mechanizmu regulacji i dlatego można swobonie kręcić od oprou do oporu? Z góry dzięki za ewentualne sugestie. Pozdr. JN Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
handelson 0 Napisano Listopad 15, 2016 Wypadła Ci kulka ze środka podczas wymiany. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jaras 1 Napisano Listopad 17, 2016 Wypadła Ci kulka ze środka podczas wymiany. Witaj, Zgadza się, w tzw. międzyczasie znalazłem informację na jednym z zagranicznych stron. Szkoda, że w instrukcji Rizomy nic o tym nie napisal, mogłem jeszcze zgubić sprężynę. Kulkę znalazłem między kostkami pozbruku i dzisiaj po południ wszystko ponownie zmontowałem. W lewej górnej części cylindra siedziała sprężynka w otworze, wcisnąłem paluchem kulkę i nasunąłem na nią pokrętło. Skręciłem i klik, klik działa :) Dzięki nie mniej za podpowiedź. Pozdr . JN. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach