Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

delta81

Pokaż swojego Monstera

Polecane posty

Ta nalepka.. heh dopiero teraz rozwiała moje wątpliwości.

Mam taką samą na ogonie, była już jak przywiozłem motocykl, myślałem odlepić, nie odlepić, odlepić, nie odlepić..

Jest tam cały czas, a Twój bak mnie olśnił, że to niekoniecznie musi znaczyć ze leję na ducati (co mnie właśnie bardzo zastanawiało ;) ), tylko leję do ducati 8-)

A to lekko różnica jest hehe..

Że tez to do mnie wcześniej nie dotarło :D

 

Może masz nie całą naklejkę. On leje na napis japan... i tu chyba nie trzeba już dalszego komentarza. Również tak go kupiłem i się zastanawiam co z nią zrobić. W Rzeszowie Ducati można policzyć na palcach jednej ręki, więc pytanie czy zadzierać z całą masą japończyków... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hehehe no to wychodzi jednak że leje na ducati :D

Nalepka jest cała, myślałem że masz tam napis ducati, tak jak ja, w tej rozdzielczości nie widać że masz tam japan.

No nic, nalepka i tak zostanie, trzeba mieć do siebie trochę dystansu :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Eeeee, ladny dekiel i docisk w czerwieni ;)

Ale stan oleju :?:

 

Ja rowniez troszeczke zakompleksiony wrocilem z Desmomeetingu. Pare zmian jest w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Qfa - Bern - ładny scoorviel ;)

Ten dekiel...czerwone fele...i carbonki...

O owiewce nie myślisz ?

Graty Man :thumbup:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qfa - Bern - ładny scoorviel ;)

Ten dekiel...czerwone fele...i carbonki...

O owiewce nie myślisz ?

Graty Man :thumbup:

 

Dzięki Panowie !!!

 

Owiewka? na razie nie potrzebuję, opanowałem pozycję w prędkości dolotowej 160-180 bez owiewki i już nie muszę się obudowywać ;)

 

Jeszcze raz thanks brothers ;)

 

78 - Ty masz sprzęta - nie lubię zazdrościć więc zbieram ;))))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
opanowałem pozycję w prędkości dolotowej 160-180 bez owiewki i już nie muszę się obudowywać ;)

Jak to zrobiłeś ???

Mi powyżej 140 d*** zjeżdża na nakładkę i ręce coraz dłuższe :shock: mimo to, że leżę na zbiorniku :roll:

Na szczęście Monster to nie wyścigówka, tylko miejski fighter ;) i tu się sprawdza w 100% ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzymaj motocykl kolanami, ciężar na podnóżki i pozycja aerodynamiczna czyli nisko... I w ten sposób nawet da radę ganiać za Krencikiem 200 po S8 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tyle to ja wiem, ale już gadaliśmy na meetingu - chwilowo to tak da radę, ale żeby to było przyjemne lub choć bez wysiłku...no nie wiem :roll:

To już chyba wolę moto wykorzystywać do szybkich przejść z np. 50 km/h do 140 km/h ;) :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wiem o czym mowa Panowie ja codziennie przewalam ok 200 km i latam na trasie ok 160-200 i nie potrzeba owiewki naprawdę - co prawda uczyłem się tego ok tydzień ale są takie pozycje są takie pozycje pozycje ;)0)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to ten, unikałam tego bo uważam, że nie ma czym się tu chwalić, ale pewien ktoś o imieniu Theodor wręcz wymógł to na mnie, więc oto i jestem ze swoim Tygryskiem 8-)

 

bbbjt.th.jpg

img1519kopia1.th.jpg

img1548kopia1.th.jpg

img1503kopia1.th.jpg

img1540kopia1.th.jpg

img1555kopia1.th.jpg

 

Oooo i tyle ! więcej nie pokaże :D

Eh Theo, Theo do czego Ty mnie zmuszasz :roll:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaraz tam zmuszam, ja po prostu lubię dostawać to o co proszę ;)

 

Świetne zdjęcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak było na koniec zeszłego roku, 1000 mil przebiegu i z każdej strony po trochu leżał, przygarniety w listopadzie z koszalina :roll:

pa040741.jpg

 

Tak jest teraz (oczywiście osobiście co najwyżej podawałam klucze i zadawałam głupie pytania :lol: ). Nie obeszło się bez "plastrów słoniny" w postaci chińskich tarcz 8-) , chociaż "nie chińskie" klamki titaxa bede reklamwac bo po 3,5tys km wyblakły :shock:

 

dsc00726ka.jpg

 

dsc00723y.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hola - a gdzie nowe lusterka? 8-)

 

Motocykl na żywo prezentuje się jeszcze lepiej, a chodzi jak marzenie (Termisy to kupa w porównaniu z ARROWem). Moto robisz jak na razie bardzo ze smakiem 8-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hola - a gdzie nowe lusterka? 8-)

Motocykl na żywo prezentuje się jeszcze lepiej, a chodzi jak marzenie (Termisy to kupa w porównaniu z ARROWem). Moto robisz jak na razie bardzo ze smakiem 8-)

 

heh to stare zdjęcia, rzadko jest tak czysty :lol:.

 

Fakt termi do s2r/s4r wyglądają jak zrobione z tego co akurat mieli na magazynie. :roll:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Motocykl na żywo prezentuje się jeszcze lepiej, a chodzi jak marzenie (Termisy to kupa w porównaniu z ARROWem). Moto robisz jak na razie bardzo ze smakiem 8-)

 

 

LIZUS!!!!!!!!!

 

 

Moto bardzo ładne. Gratulacje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale co to?

Widzę bobrzy ogon do gubienia portfeli :twisted:

 

Jestem ciekaw jak będą sie sprawować te tarcze hamulcowe. Może się okazać że to bardzo rozsądne rozwiazanie.

A sam motocykl bardzo ładny. No i czerwony :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

siema

to drugi w rodzinie wczesniej byl 750 caly czarny tego mam od 2005 roku niezamierzamy sie rozstawac:)

 

C:\Users\MARCIN\Pictures\ducati\2 maja 2011 033.JPG

C:\Users\MARCIN\Pictures\ducati\2 maja 2011 033.JPG

C:\Users\MARCIN\Pictures\ducati\2 maja 2011 033.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.