macy 0 Napisano Styczeń 31, 2014 Witam wszystkich Jako, że zima za oknami rozkręciłem na części pierwsze swojego monstera - 97r. gaźnikowiec. Fotek się tutaj dużo nie spodziewajcie, założyłem ten temat na wypadek potrzeby pomocy z Waszej strony. Sporo mądrych głów tutaj jest więc mam nadzieję, że pomożecie w niektórych kwestiach ;) Plan jest taki, że co się da to idzie do malowania, anodowania i ocynku. Co wymaga wymiany idzie do wymiany. Siedzę właśnie nad katalogiem części i wypisuję potrzebne pierdoły i rozmyślam nad zakresem prac. Wie ktoś może czy "zbiorniczki " nr 12 i 8 są konieczne do prawidłowego działania gaźników? Pytam, bo przeglądałem dużo projektów monstera w necie i w większości ich nie ma. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
macy 0 Napisano Luty 3, 2014 Serio nikt nie wie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Luty 4, 2014 Nie są konieczne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chojny 0 Napisano Luty 4, 2014 Fotek się tutaj dużo nie spodziewajcie, założyłem ten temat na wypadek potrzeby pomocy z Waszej strony. Tej, ale to działa w dwie strony, Ci co wiedzą pomagają Tobie jak nie wiesz, my co nie wiemy chętnie się dowiemy od Ciebie tego co wiesz Ty. Fotki i informacje jak najbardziej mile widziane... więc. :roll: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
macy 0 Napisano Luty 5, 2014 Ok, będą postępy to zdjęcia też będą. Jak/czym wyciągacie te gumowe tuleje z tylnego koła? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
macy 0 Napisano Luty 6, 2014 Problem rozwiązany dzięki pomocy Theodora :) Dzięki jeszcze raz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Luty 6, 2014 Polecam się Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
macy 0 Napisano Kwiecień 6, 2014 (edytowany) W końcu wziąłem się trochę za robotę. Zdjęć niestety nie mam prawie wcale, bo nigdy nie było wolnej ręki do robienia :P Co mam to pokażę, tak jak obiecałem Sorry za wielkość zdjęć, ale nie umiem robić miniatur. Było tak: A od wczoraj jest tak :) Jeszcze dużo roboty, zbiornik, błotnik i zadupek do malowania. Postaram się robić więcej zdjęć jeśli chcecie. Edytowano Kwiecień 6, 2014 przez macy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blejz23 0 Napisano Kwiecień 6, 2014 jedziesz z koksem :) tobie jak i sobie zycze duzo wytrwalosci ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
macy 0 Napisano Kwiecień 7, 2014 Dzięki. Też śledzę Twój temat :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Kwiecień 7, 2014 Postaram się robić więcej zdjęć jeśli chcecie. No jasne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chojny 0 Napisano Kwiecień 7, 2014 Czekamy, czekamy, wszelkie patenty mile widziane ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
yahoo 0 Napisano Kwiecień 7, 2014 Nie są konieczne. Czy zbiorniczki można wywalić razem z przewodami czyli wypiąc je z gaźników? Czy muszę zostawić te zaworki (nr13 na rysunku w pierwszym poście)? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
macy 0 Napisano Kwiecień 7, 2014 Z tego co kolega Yoda ustalił: Rozmawialem wczoraj z Theodorem wiec to sa zbiorniczki na wypadek gdyby cos polecialo z gaznikow zeby nie poszlo na silnik i glebe. Mozna to spokojnie usunac a weze poprowadzic tak zeby wrazie W syf z gaznika poszedl na glebe ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
yahoo 0 Napisano Kwiecień 8, 2014 Z tego co kolega Yoda ustalił: O to chodziło. Dzięki. Wywalam to do kartonu. Jak tak dalej pójdzie to będę jeździł na samej ramie z kołami ;) Tyle jeszcze zbędnych rzeczy:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Yoda 0 Napisano Kwiecień 8, 2014 (edytowany) No ja mam prawie samą ramę w swoim :) myślę intensywnie nad pozbyciem się airboxa i założenie stożków tylko jedni to chwalą inni twierdzą, że głupota i tylko problem ze stożkami. Na chwilę obecną mam filtr K&N w oryginalnym boxie. Ładne gumy masz na kołach co to za model? Edytowano Kwiecień 8, 2014 przez Yoda Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
macy 0 Napisano Kwiecień 8, 2014 Nie pamiętam ;p jutro sprawdzę bo moto w pracy stoi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 9, 2014 No ja mam prawie samą ramę w swoim :) myślę intensywnie nad pozbyciem się airboxa i założenie stożków tylko jedni to chwalą inni twierdzą, że głupota i tylko problem ze stożkami. Niestety, likwidacja puchy airboxu wiąże się z koniecznością istotnych zmian w gaźnikach. Podciśnieniowe gaźniki po prostu nie będa działały w prawidłowy sposób. Najlepszym rozwiazaniem byłby montaz mechanicznych gaźników. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
macy 0 Napisano Maj 30, 2014 (edytowany) Było tak: Teraz jest tak: Moto już odpalone, jeżdzące :) Na razie na seryjnych setach i wdechu. Myślę na jakimś nowym. Czekam też na oryginalną owiewkę na przymiarkę i przedni błotnik jak się pomaluje. Kolor zbiornika to srebrny, nie biały. Tak zdjęcie wyszło Zostało jeszcze tylko porządne synchro gaźników i można latać :) PS. Ze stojaczka się nie śmiać. Na szybko spawany :P Edytowano Maj 30, 2014 przez macy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Redjasper 53 Napisano Maj 31, 2014 fajnie Ci to wyszło.... jakieś miejsce na tablicę rejestracyjną? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
macy 0 Napisano Maj 31, 2014 Jest uchwyt pod lampą stopu wraz z migaczami. Tak jak pisałem, moto jest skończone, wydechy seryjne założone, po prostu nie zrobiłem finalnego zdjęcia bo ciągle myśle nad innym wydechem. Finalnie od zdjęcia różni się jeszcze kierownica. Na zdjęciu clip ony są pod półką, ale przełożyłem je nad półke. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach