ciniak 1 Napisano Maj 20, 2015 Odświeżając trochę temat; czy pojawiły się ostatnio jakieś nowe "rewelacje" w dziedzinie reg. napięcia do altków dwufazowych ew. dwukablowych ? Mój właśnie podziękował za współpracę. Na próbę chciałem nabyć takie cacko: http://allegro.pl/regulator-napiecia-atv-quad-300-xy-ste-shineray-i5160313974.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kokotopuk 0 Napisano Sierpień 2, 2016 Odświeżając trochę temat; czy pojawiły się ostatnio jakieś nowe "rewelacje" w dziedzinie reg. napięcia do altków dwufazowych ew. dwukablowych ? Mój właśnie podziękował za współpracę. Na próbę chciałem nabyć takie cacko: http://allegro.pl/regulator-napiecia-atv-quad-300-xy-ste-shineray-i5160313974.html Tak, też się chętnie dowiem. Zagraniczne fora mówią o adoptowaniu 3-fazowego (między innymi od FJR), ale może są prostsze rozwiązania. Moje ST2 z 1997 jeździ ciągle na oryginale. Mam trochę duszę na ramieniu jadąc dalej..:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BOLO83 0 Napisano Luty 19, 2020 (edytowany) Witam odświeżam kotleta :) mianowicie w moim st rok 1997r mam problem tego typu że spada ładowanie akumulatora,dodam że akumulator w pełni naładowany a więc po odpaleniu na zimnym pokazuje 13,4v bez obciążenia jak pochodzi z 10 min to spada do 13.1v a gdy włączę światła to juz spada do 12,7v zastanawiam się czy to regulator napięcia, gdyż posiadam tego typu co na foto. Zdjęcie tylko poglądowe ściągnięte z neta, lecz regulator posiadam identyczny. Edytowano Luty 19, 2020 przez BOLO83 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Luty 20, 2020 Jeszcze napisz przy jakich obrotach silnika robisz pomiar? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BOLO83 0 Napisano Luty 21, 2020 A więc tak, dziś robiłem pomiar jeszcze raz i tak sam alternator na wyjściu po odłączeniu wtyczki od regulatora ma na wolnych obrotach od 19,3v a dam lekko gazu to dochodzi nawet ponad 55,8v prądu zmiennego, lecz gdy podłącze regulator to na zimnym silniku przy 4000 tyś obrotów bez obciążenia jest 14,1v pod obciążeniem 13,7v gdy już jest ciepły to bez obciążenia 13,6v a pod obciążeniem 12,4v na ciepłym silniku bez akumlatora na wolnych obrotach ładowanie jest 12,5v przy lekkim daniu gazu wzrasta nawet ponad 20v dodam jeszcze że podane wartości cały czas się wachały. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BOLO83 0 Napisano Luty 22, 2020 Dlaczego posty idą z takim opóźnieniem ?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Luty 22, 2020 Pre-moderacja pierwszych postów na forum. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Luty 22, 2020 Przy dwóch fazach pomiary zawsze robisz na podłączonym aku. Aku też do pomiaru musi być naładowane , w idealnej kondycji. Stary akumulator który swoje najlepsze czasy ma już za sobą może wprowadzać bardzo duże anomalie przy pomiarze. I nie wymagaj od dwu fazówki sprawności alternatora - z jakiegoś powodu inżynierowie odeszli od tego rozwiązania. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BOLO83 0 Napisano Luty 23, 2020 Czyli co..? Mam zły akumulator chociaż do pomiaru cały dzień był wcześniej ładowany, czy z pomiarów wchodzi że alternator już się kończy.?? Bo nie da się jeździć na włączonych światłach gdyż ładowanie wynosi 12,4v :-( Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BOLO83 0 Napisano Luty 24, 2020 Dziś dzwoniłem do serwisu Ducati i nie mają regulatora oryginalne ani zamiennika,montował ktoś może jakiś inny sensowny regulator? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducgal 0 Napisano Luty 25, 2020 nigdy nie zakladalem ale spruboj zalozyc 3-fazy [taki zkablem do aku.] i zobacz co pokaqze mysle ze nic nie ryzykujesz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BOLO83 0 Napisano Marzec 4, 2020 Witam dziś doszedł do mnie nowy regulator napięcia "zamiennik" co się okazało po zamontowaniu że problem nie znikł,, nadal ładowanie skacze i po włączeniu swiateł na biegu jałowym jest 12,7v a przy 3000 obrotów też na światłach 13,8v gdy wyłącze światła przy 3000 obrotów jest 14,3v a na biegu jałowym 13,6v zauważyłam ze chłopaki z Multistradą i Monsterem mieli podobny problem jak ja lecz nikt nie napisał co było u nich problemem.. podmieniałem też akumulator i bez zmian.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducgal 0 Napisano Marzec 5, 2020 jesli uzwojenie niema przebicia do masy [sprawdz] to pozostaje mierzyc spadki napiecia na kazdym przejsciu i ogolnie masy [wszedzie bez spadku napiecia pod obciazeniem np.wez 3 x 55 w zarowki polacz je rownolegle da ci to ok.15 amper i to przepusc przewodami ujemnymi domasy i mierz napiecia i temperature zlacz] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BOLO83 0 Napisano Sierpień 9, 2020 Witam.. minęło troszkę czasu i problem powrócił,mianowicie ostatnio w czasie jazdy zapalił mi się regulator napięcia,po prostu się zjarał, po po zmianie na inny używany lecz oryginalny i odpaleniu motocylka strasznie sie grzal regulator, na wolnych obrotach delikatnie cirpły lecz gdy obroty dałem na 5tys to regulator w momencie gorący sz paży... sprawdziłem aleternator nie ma przebicia do masy, ładowanie pradu zmiennego na wolnych obrotach od 20v a przy 5tys obr nawet 70V pradu zmiennego.. co to moze byc ze w 30sek legurator az paży.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BOLO83 0 Napisano Sierpień 17, 2020 Pomiary bez akumlatora na włączonym zapłonie. Pytanie czy te pomiary są właściwe. Kostki są od instalacji gdzie wpina się kostki od regulatora napięcia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BOLO83 0 Napisano Sierpień 17, 2020 Znajomy podesłał mi pomiary u swojego St2 i jest spora różnica między moim a jego pomiarem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BOLO83 0 Napisano Sierpień 17, 2020 I teraz druga wtyczka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BOLO83 0 Napisano Sierpień 17, 2020 Czym spowodowana jest taka różnica między pomiar u mojego motocykla A u jego motocykla? Gdzie szukać przyczyny.? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BOLO83 0 Napisano Sierpień 17, 2020 Mój pomiar motocykla to czerwone St2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BOLO83 0 Napisano Sierpień 20, 2020 Dziś przyszedł nowy regulator napięcia, jutro będę montować i powiem co i jak Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BOLO83 0 Napisano Sierpień 20, 2020 Zamówiony też jest nowy Akumulator, mam nadzieję że będzie wszystko Oki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach