Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Buszmen

ST przeróbka na Cafe racer ;)

Polecane posty

W przypływie szaleństwa kupiłem dukę ;) 
przejechałem ok 20 km i zacząłem sam rozbierać 
z małej przeróbki w chorym umyśle właściciela zrodził się pomysł nie przeróbki a przebudowy i oto owoc kilku poranków w szlafroku przy kawie 

Teraz będzie trzeba to poskładać do kupy jeszcze. 

Kto nie dąży do rzeczy niemożliwych nigdy ich nie osiągnie.

Ps. 
rozbiórka i przeróbka własnoręczna ,
jeśli chcesz by coś było zrobione dobrze , zrób to sam ..

 

 

ps.2

Z mechaniką miałem do tej pory do czynienia tyle ile na oglądałem się jak mi znajomy motocykl serwisował 

 

post-89510-0-86899700-1401912156_thumb.png

post-89510-0-13642400-1401912160_thumb.png

post-89510-0-71010900-1401912163_thumb.png

post-89510-0-32408900-1401912167_thumb.png

post-89510-0-00147700-1401912171_thumb.png

post-89510-0-47263500-1401912174_thumb.png

post-89510-0-99141300-1401912181_thumb.jpg

post-89510-0-92645000-1401912187_thumb.png

post-89510-0-42108000-1401912194_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na Twoim miejscu zmieniłbym bak, bo z STka ciężko coś fajnego zrobić, a to tylko tak na marginesie ;) Trzymam kciuki i powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na Twoim miejscu zmieniłbym bak, bo z STka ciężko coś fajnego zrobić, a to tylko tak na marginesie ;) Trzymam kciuki i powodzenia.

Mam tył w stylu sport classic i wydaje mi się że może to razem się spasować 

chciałem bak zmienić ale nie pasowałby spód pod airboxa , a za zrobienie z laminatu dół st-kowski góra w stylu classica 1,5-2 k mi powiedzieli .

Poza tym laminat przy wywrotce to by się średnio elegancko zachował 

 

 

Lego dla doroslych, nie poddawaj sie :)

Dobre :D

 

No troszkę pracy jeszcze ale postawiłem sobie za cel wyjechać pod koniec czerwca , niedaleko jest zlot we wrześni , więc może uda się na niego wcelować 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja kobieta nabyła dawno temu STeka, potem zaszła w ciążę, minęły 2 sezony i w końcu muszę się zabrać za jego złożenie do kupy. STek nie miał owiewek, więc wiadomo było, że trzeba z niego zrobić coś w stylu Monstera. Problem jest tylko taki, że STek jest wysoki i nie mam zupełnie koncepcji na siedzisko. Jakieś rady, pomysły? Będę wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Salve jurjuszi ! Dawno nie bylo od Ciebie znaku zycia. Dobze, ze jestes.

Ja bym w tym wypadku poszedl na cosik takiego:

http://www.ebay.de/itm/Ducati-ST-Cafe-Racer-convertion-kit-unpainted-/291303448586?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item43d309e00a

jaaa Marcin ale fajowe :) może wkońcu ja się zdecyduję na parówkoStka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Salve jurjuszi ! Dawno nie bylo od Ciebie znaku zycia. Dobze, ze jestes.

Ja bym w tym wypadku poszedl na cosik takiego:

http://www.ebay.de/itm/Ducati-ST-Cafe-Racer-convertion-kit-unpainted-/291303448586?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item43d309e00a

Zaskoczenie . Nie spodziewałem  się że z ST-ka można osiągnąć taki  efekt.  Super projekt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Super rzecz - kto szwargocze po niemiecku i w skrócie napisze co wchodzi w skład tego zestawu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W aukcji poniżej masz opis po angielsku.

Wraz z wyszczególnieniem elementów

 

The kit contains:

a. Ducati Sport-Classic front fairing, made out of fiberglass. Like all our fiberglass parts, the front fairing is primercoated and sandpapered ready to paint. All holes are drilled. 
b. Ducati Sport-Classic windshield. Available colors: Dark (25%, 50% or 75% opacity)
c. Front Subframe to hold the fairing, headlight, rectifier and cables. (Φ14mmx2mm, 316 stainless steel, tig welded). 
d. Ducati Sport-Classic fiberglass tail. Primer coated and sandpapered.
e. Rear subframe to hold the seat on the frame with battery holder (Φ16mmx2mm, 316 stainless steel, tig welded).
f. Rear undertail (Aluminum). 
g. Custom loop and plugs to connect the frame's tubes (Aluminum).
h.  For the ST4s models, a holder for the hose mounted reservoir.
i. A 20 page guide with color photos on how to moove through the conversion process step by step.

 

A tu co jeszcze będzie potrzebne :

a. One 7.5" headlight (will fit from ducati Monster)
b. 4 turning signals
c. One rear stop light
d. Aproximately 2 meters of battery cable to conect the battery in its new place.
e. Screen bolts to conect the windshield to the front fairing
f. Two bar-end mirrors

g. A pair of 50mm clip-ons

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O to to ok nie looknałem skupiłem się na fotach thx :wink:. To tak na bolka oko wchodzi że za 13-15 tyś. kupując dobrą bazę można coś takiego złożyć.   

Edytowano przez Kwinto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Można powiedzieć, że takie w gwiazdki :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Salve jurjuszi ! Dawno nie bylo od Ciebie znaku zycia. Dobze, ze jestes.

Ja bym w tym wypadku poszedl na cosik takiego:

http://www.ebay.de/itm/Ducati-ST-Cafe-Racer-convertion-kit-unpainted-/291303448586?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item43d309e00a

No, jakoś się pojawiłem znowu tutaj Stęskniło mi się za Wami :)

Pomysł zacny, ale właśnie rama STeka ma ten problem w przeciwieństwie np. do SSa, że jest za bardzo "przełamana" po środku i to siedzisko zawsze będzie dość wysokie.... Kurczę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Juri, przecież siedzenie musi być na określonej wysokości bez względu na design ramy. To nie ma nic do rzeczy, chyba że mawz na myśli kwestię wizualną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Juri, przecież siedzenie musi być na określonej wysokości bez względu na design ramy. To nie ma nic do rzeczy, chyba że mawz na myśli kwestię wizualną?

Poniekąd tak. Tak czy inaczej najpierw postawię ramę z silnikiem na kołach. Wtedy zacznę przymiarki dopiero.

 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.