Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Jan

Ducati Diavel - światła awaryjne

Polecane posty

Jan    0

Kupiłem w styczniu tego roku nowego Ducati Diavela. Do tej pory przechowywałem go w garażu z niecierpliwością czekając na poprawę pogody. Zrobilo sie fajniej i wyjechałem na drogę.. Pierwsze wrażenia są super, jak dla mnie moto odlotowe, ale pojawiło się jedno ale , które popsuło mi humor, otóż w Diavelu nie ma świateł awaryjnych.!! Taki fakt nie przyszedł mi dio głowy, tym bardziej,że w Monsterze takie światła są. Chciałbym zapytać,czy ktoś zmierzył się z tym tematem i może są jakieś rozwiązania. Ja tych świateł używam np. do podziękowania innym użytkownikom ruchu....

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bo Diavele się nie psują :-)

a tak na poważnie możesz zamiast awaryjnych dziękować reką lub nogą i po kłopocie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A do czego w motocyklu światła awaryjne że zadam takie pytanie, jakoś nigdy nie były mi potrzebne ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w sposób cywilizowany nie zamontujesz awaryjnych - kierunkowskazy są sterowane poprzez ECU i nie ma możliwości zmiany oprogramowania.

Tak nawiasem mówiąc to skandal, żeby Diavel i starsze MTS-y nie miały awaryjnych. ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A do czego w motocyklu światła awaryjne że zadam takie pytanie, jakoś nigdy nie były mi potrzebne ....

w razie awari na drodze... Niestety trójkąta nie ma żeby wystawić , to chciaz awaryjne by sie przydały...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja włączam prawy kierunkowskaz i do tego światła, spokojnie wystarcza. Triumphe i kilku japońcach też nie ma, to też się tyczy BMW (nowe modele już większości mają).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W jakim monsterze były światła awaryjne?

 

Masz w diavelu system parking Home gdzie światka przez 2 h sie świeca, wyciągać trojkat z pod kanapy, zakładasz kamizelkę i czekasz na assistance :) hihi

 

A serio Ducati sie nie psują ;)

Edytowano przez Gorzko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W kwestii trójkąta to widziałem kiedyś taki patent. Pokrowiec na kask z odblaskowym trójątem, zakłada sie i stawia kask na asfalcie.

 

Ale slabo wychodzi pozdrawianie sie tym na drodze :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A serio Ducati sie nie psują ;)

 

nawet jeśli nie to czasem są inne awaryjne sytuacje i wtedy by się przydały (mogę podać ze 100 przykładów) i uważam podobnie jak Cinek78, że to poważne niedopatrzenie z Bolonii. Co gorsza nie można nawet żadnego kita wczepić jak w innych motocyklach tez niewyposażonych w awaryjne.

 

Można kochać markę ale w tym przypadku trzeba niestety powiedzieć, że makarony [desmo] dali po całości...

 

 

a może to jest wyzwanie dla Was nasi wspaniali serwisanci ? kto pierwszy opracuje metodę ich dodania ?

Edytowano przez miki72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A to zaskoczenie.

U mnie jest taki patent, że przytrzymuje na 3 sekundy migacz w lewo i wtedy sie uruchamiają awaryjki :mrgreen:

Ale że diabeł i multina nie ma? Nigdy bym nie powiedział :roll:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

właśnie to jest najgorsze - kwestia TYLKO softu... od 2013 MTS-y juz mają...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę uważacie że światła awaryjne w motocyklu to istotny element? :-)

 

Jakoś mi to wydumanym problemem pachnie, myśle że jak pogoda pozwoli polatać to przestaną takie dziwne tematy powstawać. ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie no bez różnicy tak właściwie ale zaszkodzić nie zaszkodzi :D Szczególnie w nocy, tu sie każdy zgodzi :razz: Albo na drogach szybkiego ruchu kiedy trzeba sie zatrzymac z jakiegoś powodu. Ja lubie pomrugać jak np widze pedzaca ciezarówke z tylu.

Edytowano przez Henshell

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A kolega Jan niech się przywita w powitalni!

Osobiście, przez modyfikacje tylnej lampy, u mnie nie ma tematu awaryjnych świateł.

(tzn. nie ma możliwości przeprowadzenia modyfikacji, bo lampa jest modyfikacją   :twisted:  ) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę uważacie że światła awaryjne w motocyklu to istotny element? :smile:

 

Jakoś mi to wydumanym problemem pachnie, myśle że jak pogoda pozwoli polatać to przestaną takie dziwne tematy powstawać. :wink:

pierwszy raz się zgadzam z theodorem.  Wiosna się zbliża to widać ;-) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tylko u nas w polsce jest ta smieszna "tradycja" dziekowania awaryjkami O_o co to w ogole ma byc ... zenada jakas .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie chodzi TYLKO o dziękowanie światłami awaryjnymi, są potrzebne - inaczej by ich nie wymyślono i nie instalowano

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spoko Miki rozumiem, tylko ze autor watku ma na mysli TYLKO to :) ... awaryjki sa potrzebne w kazdym pojezdzie ale nie sluza do "dziekowania" O_o

Edytowano przez blejz23

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oczywiście że jak by były to by się przydały (nikt tego nie neguje), ale jakieś z tego tytułu większego problemu bym nie robił. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jan    0

Kupiłem w styczniu tego roku nowego Ducati Diavela. Do tej pory przechowywałem go w garażu z niecierpliwością czekając na poprawę pogody. Zrobilo sie fajniej i wyjechałem na drogę.. Pierwsze wrażenia są super, jak dla mnie moto odlotowe, ale pojawiło się jedno ale , które popsuło mi humor, otóż w Diavelu nie ma świateł awaryjnych.!! Taki fakt nie przyszedł mi dio głowy, tym bardziej,że w Monsterze takie światła są. Chciałbym zapytać,czy ktoś zmierzył się z tym tematem i może są jakieś rozwiązania. Ja tych świateł używam np. do podziękowania innym użytkownikom ruchu....

Witam

Temat poruszyłem w celu znalezienia technicznych rozwiązań problemu .a nie dyskusji nad rolą świateł awaryjnych w motocyklu, które akurat dla mnie mają znaczenie.  Z udzielonych odpowiedzi wynika,że nikt nie znalazł  sposobu na rozwiązanie tego problemu, trudno,, trzeba się z tym pogodzić.Zyczę szybkiego nadejścia wiosny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie też wnerwiał brak w RC8, więc poszukałem, założyłem i polecam. Mam awaryjki, tryb podziękowania i system awaryjnego hamowania (odpala awaryjki jak wykryje mocne hamowanie, 6 stopni czułości). U mnie jest na osobnym przycisku, ale można podpiąć pod "zerowanie" kierunkowskazów.

 

https://www.facebook.com/pages/PP-Moto-Device/375354685911679

 

 

 

 

 

 

post-88552-0-18730900-1424954921_thumb.jpg

post-88552-0-04727000-1424954926_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak to nikt nie neguje? ;) Nie przychodzi mi do głowy żadna sytuacja, w której takowe światła poprawiłyby bezpieczeństwo (w realny, a nie wydumany sposób ) lub byłyby potrzebne.  

Edytowano przez Banita

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobrze, że jak motocyklem nagle hamujesz albo wręcz staniesz na trasie szybkiego ruchu, bo jest korek spowodowany wypadkiem, to nikt nie wjedzie Ci w tył, bo przecież motocykle są dobrze widoczne, mają światła stopu,  a inna forma sygnalizacji, że stoisz i się coś dzieje przed Tobą jest zbędna... w samochodach też nie wiem po co są awaryjki ? do pozdrawiania / dziękowania ? chyba tylko po to... :roll:

Edytowano przez maniujr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

proszę przykład  z ostatnich 2 lat :

kolizja motocykla na łuku drogi - chłopaki szybko nawracają przed pechowy zakręt , stawiają motocykl na pasie z włączonymi awaryjnymi i zatrzymują ruch , żeby kolejne auta/motocykle nie wpadły na leżącego na jezdni motocyklistę i jego rozbity pojazd.

Taka sytuacja ( niestety) zdarza mi się dość często , bo sporo jeżdżę po europie. Niestety moja MTS-ka nie ma awaryjnych i jak ja chciałem zatrzymać ruch to mnie facet w konserwie otrąbił i pukał w czółko. Co prawda za chwilę się zatrzymał i mnie przepraszał, ale nie było ciekawie.

Prawda jest taka , że awaryjne ostrzegają , i ludzie na widok awaryjnych zwalniają i obserwują otoczenie.

A to że ktoś ich używa do np. dziękowania to jest jak dla mnie fanaberią...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.