Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
rolin

Nowa MTS - film z linii produkcyjnej

Polecane posty

niezaprzeczalne jest jedno : jest to nowy model , i tyle...

Reszta bez zmian.

Nadal montują to ci sami ludzie który montowali poprzednie wersje , nadal jakość końcowa wyprodukowanego egzemplarza będzie uzależniona od dnia tygodnie i ilości wypitej kawy. Taka mentalność makaroniarzy...

Ale nie wiem czemu ja narzekam - mam dzięki nim dużżżooo zleceń. :razz:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hahaha, fakt, każdy egzemplarz jest niepowtarzalny :D

 

Ooooo tak, dobrze to określiłeś! :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiesz, wypić poranne małe espresso a nie wypić to jest różnica :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niezaprzeczalne jest jedno : jest to nowy model , i tyle...

Reszta bez zmian.

Nadal montują to ci sami ludzie który montowali poprzednie wersje , nadal jakość końcowa wyprodukowanego egzemplarza będzie uzależniona od dnia tygodnie i ilości wypitej kawy. Taka mentalność makaroniarzy...

Ale nie wiem czemu ja narzekam - mam dzięki nim dużżżooo zleceń. :razz:

Tak było 15 - 20 lat temu. Branża automotive ma najbardziej wyśrubowane normy i systemy zarządzania jakością i uwierz mi, że w takich fabrykach nie pracują przypadkowi ludzie. Zanim staną na lini produkcyjnej, to odbywają odpowiednie szkolenia a ich umiejętności są weryfikowane. Fabrykę, zawsze można  poprawić, ich zadaniem jest wypuścić produkt spełniający określone normy, hałasu, środowiska, bezpieczeństwa itd stąd zawsze jest tzw. ,,rezerwa  mocy / parametrów'', którą wykorzystują tunerzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomasz Witek   
Gość Tomasz Witek

Nie sądziłem, że to taka maufaktura. Ma to swoje zalety, ale też wady (kondycja psycho-fizyczna każdego "składacza") To dla tego Ducaty tak się trzęsąąąą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak było 15 - 20 lat temu. Branża automotive ma najbardziej wyśrubowane normy i systemy zarządzania jakością i uwierz mi, że w takich fabrykach nie pracują przypadkowi ludzie. Zanim staną na lini produkcyjnej, to odbywają odpowiednie szkolenia a ich umiejętności są weryfikowane. Fabrykę, zawsze można  poprawić, ich zadaniem jest wypuścić produkt spełniający określone normy, hałasu, środowiska, bezpieczeństwa itd stąd zawsze jest tzw. ,,rezerwa  mocy / parametrów'', którą wykorzystują tunerzy.

mylisz pojęcia ...

czy innym jest usuwanie ograniczeń fabrycznych , ekologicznych czy głośności , a w końcu tuning

a czym innym poprawienie niestaranności montażu na liniach produkcyjnych, co ze szkoleniem i jakością nie ma wiele wspólnego. Może swoje dwa słowa wtrącą osoby którym robiłem kompleksową regulację silnika w często nawet nie dotartych silnikach i jaki był efekt po tej operacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cinek, nieco możesz przybliżyć temat - tzn. na czym polegała ta kompleksowa regulacja ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cinek ma racje i doskonale zna temat. Zawsze podkreśla bardzo wysoką jakość materiałów z jakich wykonane są podzespoły natomiast idealne ich zestrojenie to czasami fantastyka... U mnie o dziwo rozarząd ( luzy zaworowe) mieścił się w ustalonych normach jednak wałki wymagały poprawy. I jest doskonale :)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowano przez mayday

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chyba chodzi ogolnie o rozrzad i "kamtajming" :) + mapa

bez mapy - mapowanie to już tuning , a on jest przeprowadzany na wyraźne życzenie właściciela , zazwyczaj gdy są wprowadzone modyfikację osprzętu silnika...

Generalnie mój zakres prac to poprawna , bardzo precyzyjna regulacja silnika  od podstaw...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mój przypadek u CInka jest podwójny - Monster 696 ABS był przemielony zaraz przed sprzedażą przy przebiegu chyba koło 12 kkm - efekt ... dał się prowadzić jedną rączką z telefonem przy kasku śmigając w korku między puchami :P

 

Diavel zakupiony chyba pod koniec lipca 2014 trafił na stół do Marcina już w listopadzie przy przebiegu 8 kkm. Ogólnie zażyczyłem sobie kompleksówki ze względu na wyposażenie w nowe termisy oraz styranie sprzęta po Europie. Nie pamiętam co robił ale do mnie trafiają cyfry ... oraz to, że to co ten sprzęt teraz wyprawia to jest bajka :) Narzekałem na Diavela na początku bo coś mi się w nim nie kleiło - nie był zestrojony tak jak pozwalają na to jego możliwości - teraz nie mam pytań :D

Moc wzrosła o 17 KM

Moment o 11 Nm

Ogólnie różnica jest bardzo widoczna, przynajmniej dla tych co już kilka tysięcy km zrobili na swoich sprzętach - to są często niuanse, które np wychodzą przy jeździe na mokrej nawierzchni - nie boje się teraz jazdy z odwinięciem bo wiem że to stanie się płynniej niż poprzednio kiedy kapeć potrafił dziwnie zatańczyć przy niskich obrotach.

 

PS. w moim przypadku gdy już dawno jeździłem na sporcie, teraz nie mogę się odważyć bo ustawienie touring spełnia moje oczekiwania - wcześniej zastanawiał się nad sensem życia :)

diavel adam.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodam tylko że :

zielony - jak moto przyjechało

niebieski - tyle dała regulacja

 

Jak by nie patrzeć , uzyskanie czegoś co jest w silniku , bez żadnych ingerencji w jednostkę daje fajne efekty - taka moc za free :razz:

 

czerwony to już mapa+ osprzęt...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pieknie ladnie,ale ten bialy kolor jak dla mnie to totalna padaka. Tylko i wylacznie czerwien

post-89032-0-78316300-1425943793_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.