red one 0 Napisano Marzec 22, 2015 witam zainteresował mnie quickshifter do mojej 1098 czy ktoś zakładał sam czy lepiej dać do mechanika oczywiście ten kto się zna na tym jakiej firmy najlepiej , i jaka jest cena Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Marzec 23, 2015 Instalacja jest prosta, dostajesz instrukcje obslugi i instalacji. Plug and play. Polecam HM: http://hmquickshifter.com/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Marzec 23, 2015 Ja polecam Ducati Performance - prosta obsługa i instalacja, nie wiem tylko czy jeszcze jest dostępny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
red one 0 Napisano Marzec 23, 2015 ok dzieki pozdro Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
korkir 3 Napisano Marzec 23, 2015 Ja polecam Ducati Performance - prosta obsługa i instalacja, nie wiem tylko czy jeszcze jest dostępny. Jest,jest ;) I to w dobrej cenie :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Suzumushi 0 Napisano Marzec 23, 2015 Ja polecam Ducati Performance - prosta obsługa i instalacja, nie wiem tylko czy jeszcze jest dostępny. Ja też mam używam, drogi nie był W Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducafil 10 Napisano Marzec 23, 2015 suzumushi, co znaczy nie drogi? tak na nasze :razz: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniujr 0 Napisano Marzec 24, 2015 Ja używam SP Synchro (kupiony na ebayu z UK) w cenie ok 1200pln. Były też do Ducati. Fajnie działa, montaż standardowy, czyli wpięcie się w obie cewki zapłonowe, założenie czujnika przy dźwigni zmiany biegów (ważne żeby podać przy zakupie czy masz pull czy push), podłączenie zasilania po zapłonie i tyle. http://www.ebay.pl/itm/SP-Quickshifter-DUCATI-748-749-848-996-998-999-1098-1198-Complete-System-/281629600929?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item41926eaca1 na zdjęciu wersja pod R4 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Suzumushi 0 Napisano Marzec 24, 2015 suzumushi, co znaczy nie drogi? tak na nasze :razz: o ile dobrze pamietam zaplaciłem za niego 1300 pln, jak na performansowe zabawki marki "premium" :D:D:D to niedużo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wwk 0 Napisano Marzec 24, 2015 A ja mam cordone i wydaje mi się, że jest spoko można ją zamontować na zwykłym układzie jak i na rewersie (w M mam taką zwykłą), natomiast w 748 mam cordonę wbudowaną bezpośrednio w końcówkę dźwigni zmiany biegów (możliwa jest pełna regulacja czasu działania). Chociaż im więcej jeżdżę to dochodzę do wniosku, że qs nie jest na moim poziomie do końca potrzebny ot taki gadżet :) W M to nawet by się niezłą wysiadką kiedyś skończyło bo zbyt odważnie traktowałem manetkę, zmieniając bieg na wyjściu z zakrętu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniujr 0 Napisano Marzec 24, 2015 W moim regulacja czasu odcięcia jest na centralce. Zakresu dokładnie nie pamiętam, ale chyba 20-80ms. Czujnik wygląda tak Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Marzec 24, 2015 Od dwóch lat nie to korci, a ciągle coś innego sobie wynajduje... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniujr 0 Napisano Marzec 25, 2015 czasem się przydaje, ale generalnie gadżet... kiedyś inny motocyklista lecący koło mnie spod kilku świateł, pytał czy mam automat, bo widział, że nie używam sprzęgła ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Marzec 25, 2015 Gadget-em to moze jest w drogowym motocyklu i tez nie widze potrzeby posiadania tego ale w torowce to mus. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
red one 0 Napisano Marzec 26, 2015 (edytowany) Ja też mam używam, drogi nie był W czy w PL mozna kupic a ktos slyszal o dynojet z tej firmy co powercommander taki zestaw bylby idealny Edytowano Marzec 26, 2015 przez red one Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducafil 10 Napisano Marzec 27, 2015 a tutaj dziś znalazłem w fajnej cenie, gdyby ktoś był na kupnie: http://www.ebay.co.uk/itm/Ducati-848-1098-1198-Sp-Quick-Shifter-/321707896531?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4ae748eed3 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
red one 0 Napisano Marzec 29, 2015 a tutaj dziś znalazłem w fajnej cenie, gdyby ktoś był na kupnie: http://www.ebay.co.uk/itm/Ducati-848-1098-1198-Sp-Quick-Shifter-/321707896531?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4ae748eed3 cena calkim calkiem chyba zakupie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducafil 10 Napisano Marzec 29, 2015 jak się uda daj znać jak się spisuje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chemik211 0 Napisano Marzec 30, 2015 czasem się przydaje, ale generalnie gadżet... kiedyś inny motocyklista lecący koło mnie spod kilku świateł, pytał czy mam automat, bo widział, że nie używam sprzęgła ;) Sprzęgło to tylko do ruszania używam wiec nie wiem w czym problem , Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Marzec 30, 2015 Sprzęgło to tylko do ruszania używam wiec nie wiem w czym problem , Ja również do zatrzymania ;) Bajerek jest - równie smakowity, co np. carbonowe elementy, które z założenia mają obniżać wagę w celu lepszych czasów na torze, a jednak są montowane dla wyglądu ;) Tu dochodzi jeszcze jakaś tam funkcjonalność. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniujr 0 Napisano Marzec 30, 2015 (edytowany) koledze chodziło o level hard, czyli gdy biegi wbijasz bez sprzęgła ujmując lekko gazu na pół sekundy... reasumując, sprzęgło jak i quickshifter są dla mięczaków ;) ...ale gdyby to było takie wydajne to by nie montowali w sporcie quickshifterów... Edytowano Marzec 30, 2015 przez maniujr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Marzec 30, 2015 Sprzęgło jest potrzebne do prawidłowej redukcji biegów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Marzec 30, 2015 maniujr - wiem o co chodziło. Czy to Level Hard, to nie wiem. KLAMKĘ sprzęgła używam do wbicia pierwszego biegu, potem nie używam - tu mam to samo, co chemik "Czepiłem się" tylko tego, że JA używam ją (klamkę) do całkowitego zatrzymania (bo redukcję do 1-ki również bez klamki jadę ;) ), a nie widzę jakoś możliwości zatrzymania na wbitym pierwszym biegu ;) :D Taka gra słów tylko ;) chemik - no offence :) Quickshifter - na ulicę chyba jako gadżet. I rozumiem gadżeciaży :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miki 19 Napisano Marzec 30, 2015 Quickshifter jest co raz częściej stosowany przez różnych producentów notabene właśnie do motocykli typowo miejskich czy turystycznych. Więc chyba nie do końca gadżet - tylko wygoda Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Marzec 30, 2015 Ja taki kce... Ale kidy¿ no body knows... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach