Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
red one

quickshifter

Polecane posty

witam zainteresował mnie quickshifter do mojej 1098 
czy ktoś zakładał sam czy lepiej dać do mechanika oczywiście ten kto się zna na tym 
jakiej firmy najlepiej , i jaka jest cena 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam Ducati Performance - prosta obsługa i instalacja, nie wiem tylko czy jeszcze jest dostępny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam Ducati Performance - prosta obsługa i instalacja, nie wiem tylko czy jeszcze jest dostępny.

Jest,jest ;)

I to w dobrej cenie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam Ducati Performance - prosta obsługa i instalacja, nie wiem tylko czy jeszcze jest dostępny.

 

Ja też

mam używam, drogi nie był

 

W

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja używam SP Synchro (kupiony na ebayu z UK) w cenie ok 1200pln. Były też do Ducati. Fajnie działa, montaż standardowy, czyli wpięcie się w obie cewki zapłonowe, założenie czujnika przy dźwigni zmiany biegów (ważne żeby podać przy zakupie czy masz pull czy push), podłączenie zasilania po zapłonie i tyle.

 

http://www.ebay.pl/itm/SP-Quickshifter-DUCATI-748-749-848-996-998-999-1098-1198-Complete-System-/281629600929?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item41926eaca1

 

na zdjęciu wersja pod R4

post-88552-0-95829800-1427184099_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

suzumushi, co znaczy nie drogi? tak na nasze :razz:

 

o ile dobrze pamietam zaplaciłem za niego 1300 pln, jak na performansowe zabawki marki "premium" :D:D:D to niedużo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

A ja mam cordone i wydaje mi się, że jest spoko można ją zamontować na zwykłym układzie jak i na rewersie (w M mam taką zwykłą), natomiast w 748 mam cordonę wbudowaną bezpośrednio w końcówkę dźwigni zmiany biegów (możliwa jest pełna regulacja czasu działania). Chociaż im więcej jeżdżę to dochodzę do wniosku, że qs nie jest na moim poziomie do końca potrzebny ot taki gadżet :) 

W M to nawet by się niezłą wysiadką kiedyś skończyło bo zbyt odważnie traktowałem manetkę, zmieniając bieg na wyjściu z zakrętu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W moim regulacja czasu odcięcia jest na centralce. Zakresu dokładnie nie pamiętam, ale chyba 20-80ms. Czujnik wygląda tak

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czasem się przydaje, ale generalnie gadżet... kiedyś inny motocyklista lecący koło mnie spod kilku świateł, pytał czy mam automat, bo widział, że nie używam sprzęgła ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też

mam używam, drogi nie był

 

W

 czy w PL mozna kupic  

 

 

a ktos slyszal o dynojet  z tej firmy co powercommander 

taki zestaw bylby idealny 

Edytowano przez red one

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czasem się przydaje, ale generalnie gadżet... kiedyś inny motocyklista lecący koło mnie spod kilku świateł, pytał czy mam automat, bo widział, że nie używam sprzęgła ;)

Sprzęgło to tylko do ruszania używam wiec nie wiem w czym problem ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło to tylko do ruszania używam wiec nie wiem w czym problem ,

 

Ja również do zatrzymania ;)

Bajerek jest - równie smakowity, co np. carbonowe elementy, które z założenia mają obniżać wagę w celu lepszych czasów na torze, a jednak są montowane dla wyglądu ;)

Tu dochodzi jeszcze jakaś tam funkcjonalność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

koledze chodziło o level hard, czyli gdy biegi wbijasz bez sprzęgła ujmując lekko gazu na pół sekundy... reasumując, sprzęgło jak i quickshifter są dla mięczaków ;)

 

...ale gdyby to było takie wydajne to by nie montowali w sporcie quickshifterów...

Edytowano przez maniujr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło jest potrzebne do prawidłowej redukcji biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

maniujr - wiem o co chodziło.

Czy to Level Hard, to nie wiem.

KLAMKĘ sprzęgła używam do wbicia pierwszego biegu, potem nie używam - tu mam to samo, co chemik

"Czepiłem się" tylko tego, że JA używam ją (klamkę) do całkowitego zatrzymania (bo redukcję do 1-ki również bez klamki jadę ;) ), a nie widzę jakoś możliwości zatrzymania na wbitym pierwszym biegu ;) :D

 

Taka gra słów tylko ;)

 

chemik - no offence :) 

 

Quickshifter - na ulicę chyba jako gadżet. 

I rozumiem gadżeciaży :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Quickshifter jest co raz częściej stosowany przez różnych producentów  notabene właśnie do motocykli typowo miejskich czy turystycznych. Więc chyba nie do końca gadżet - tylko wygoda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.