Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Staz

Spadek obrotów

Polecane posty

Witam, mam zagadkę. Np. trzymam gaz na 2-tys obrotów i nagle "pflumb" obroty spadają i po sekundzie wracają. Co to może być?

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy nie popękały ci gumowe przewody łączące pompę paliwa z filtrem paliwa i filtr paliwa z dalsza częścią układu zasilania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To przerwanie jest w formie "kichnięcia" i odczuwalne fizycznie na manetce gazu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odezwę się bo zaciekawiło mnie Twoje pytanie Theodor

 

nie zwracam wtedy uwagi na obroty, ale tak mam czasem kichnięcie przy redukcji (odpuszczeniu manetki i przy próbie dodania gazu) i czuć nieco je na manetce...  stawiam na przeloty gdzieś w układzie wydechowym, ale swojego czasu był składany, żeby był szczelny

 

Z tego co mi wiadomo to S4R tak mają.

 

To przerwanie jest w formie "kichnięcia" i odczuwalne fizycznie na manetce gazu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odezwę się bo zaciekawiło mnie Twoje pytanie Theodor

 

nie zwracam wtedy uwagi na obroty, ale tak mam czasem kichnięcie przy redukcji (odpuszczeniu manetki i przy próbie dodania gazu) i czuć nieco je na manetce...  stawiam na przeloty gdzieś w układzie wydechowym, ale swojego czasu był składany, żeby był szczelny

 

Z tego co mi wiadomo to S4R tak mają.

W naszych Monsterach szczególnie z akcesoryjnym wydechem lubią pękać lub rozszczelnić się uszczelki kolektora lub same kolektory, przerabiałem już to. Wymieniłem wszystkie pierścienie na łączeniach rur i dalej miałem przedmuchy a problem był w kolektorze. Zrobiła się z czasem mała dziura na spawie tego Y co wychodzi z silnika. Oczyściłem, dałem nowy spaw i problem z głowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam SuperSport 900 ie z 2001. Na wstępie dzięki za sugestie. W odpowiedzi na pytania: tak, spadek jest w formie kichnięcia i podczas spadku wydawany jest dźwięk jakby z pod baku. Jakby caś za badrzo przepełniło siępowietrzem. Sprawdzę te przewody jak pisał blejz23.

 

Z uszanowaniem

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odezwę się bo zaciekawiło mnie Twoje pytanie Theodor

 

nie zwracam wtedy uwagi na obroty, ale tak mam czasem kichnięcie przy redukcji (odpuszczeniu manetki i przy próbie dodania gazu) i czuć nieco je na manetce...  stawiam na przeloty gdzieś w układzie wydechowym, ale swojego czasu był składany, żeby był szczelny

 

Z tego co mi wiadomo to S4R tak mają.

Nie, to kwestia regulacyjna, konkretnie kalibracji TPS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niby miałem kalibrację TPS, ale np dzisiaj na jakieś 60-80 km tylko raz strzelił, ale to według mnie bardziej w airbox niż w tłumikach

 

Nie, to kwestia regulacyjna, konkretnie kalibracji TPS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bo nieskalibrowany TPS powoduje strzelanie w airbox, dlatego czuć to fizycznie na manetce gazu, bo dostajesz strzał w przepustnicę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

motocykl jest albo sprawny, albo nie, nie ma pośredniej mozliwości ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co ma linka do tego skoro to potencjometr i kalibracji TPS dokonuje się z poziomu komputera.

 

i ten potencjometr suma sumatum czym jest podlaczony do manetki ?

wi-fi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W S4R desmoqattro kalibruje siE TPS fizycznie zmieniając pozycję potencjometru wzgledem osi przepustnicy, dopiero w nowszych modelach dokonuje sie tego z poziomu kompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sama linka czy jej wymiana nie ma najmniejszego wpływu na działanie TPS.

TPS z osią przepustnicy jest połączony na "sztywno". Zresztą kalibracji przy danym rozwiązaniu czujnika dokonuje sie z odpięta linka gazu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powyżej film obrazujący problemik. W tle słychać dźwięk jakby odpowietrzenia. Ujawnia sięgdy trzymam obroty np. 1500.

Pod koniec filmu zwiekszylem do ponad 3000 i po wydanym dźwięku obroty same wzrastają diametralnie.

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W czy może być problem?

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.