facebook.pl/projectbusa 1 Napisano Maj 19, 2016 (edytowany) Witam. Jako świeżak w użytkowaniu Diavela, postanowiłem wnieść coś od siebie do tematu :) Dziś troszkę polataliśmy po stolicy tymi oto modelami. Wykres jest dość ciekawy, pokazuje jak to mocniejszy teoretycznie na papierze motocykl w rzeczywistości jest słabszy. Sądzę, że może Was to zaciekawić ;) Co do Diavela dziś nawinąłem pierwsze 200 km. Motocykl maluje uśmiech na twarzy, jakiego dawno już nie miałem wsiadając na coraz różniejsze maszyny- a dużo tego było. Pomimo tego, że na codzień używałem Hayabusy z Nitro, która teraz przechodzi tuneup na Turbo i zmierzamy aby pobić rekord mocy motocykla, który został zbudowany w Polsce- mógłbym twierdzić, że ten motocykl nie zapierdziela- bo w gruncie rzeczy tak jest. Jednak jazda Vką to zupełnie inne doznania, jak na taką masę i typ motocykla deklarowane przez producenta 162 KM jest w zupełności wystarczające- owszem zawsze miło mieć więcej :) Hamulce pierwsza klasa, systemy również, to czym kończy się próba przyspieszenia z włączoną trakcją na mokrym ewentualnie gdy mamy jakiś piasek na drodze itp- poznali zapewne tylko posiadacze tego motocykla, u siebie posiadam układ Termignoni, podczas gdy motocykl traci trakcję gang jaki wydobywa się z wydechu jest czymś niesamowitym czego jeszcze nie spotkałem- piękna sprawa. Ogólnie to jak pracuje ten silnik na Termi mogę opisać tylko w samych superlatywach :) Jest głośno - i prawidłowo :) Jazda jest bardzo bezpieczna gdyż każdy ucieka na bok czy zjeżdża przy wyprzedzaniu. Co do sterowania jeszcze się nie wypowiem gdyż nie wyczułem go do końca na tyle aby ostrzej winkle łamać. No i temperatura nie była za wysoka stąd inna przyczepność na drodze. Natomiast żeby nie było zbyt kolorowo troszkę o negatywnych spostrzeżeniach :) Co za makaron wymyślił ten przełącznik kierunków, po pierwszych 30 km przestałem tego używać bo drażniło. Więcej póki co nie zauważyłem- aczkolwiek w weekend czeka jazda z kobietą na błotniku hmmm ? Swoją drogą jakby ktoś z Was chciał w Warszawie sprawdzić Dukata bądź porównać z innymi dostępnymi w bazie hamowni motocyklami, które już miały przyjemność zapraszam do Przemka Badowskiego SpeedBike na Krakowiaków 68. https://www.facebook.com/P.Badowski84/ Jeździłem wcześniej na różne hamownie ze swoimi innymi sprzętami i tylko ta hamownia w okolicy pokazuje moc książkowo w przypadku Hayabusy, a nie tak jak tuner tego chce po skończonej partaninie. Dziś Diavel pokazał 145,72 KM na kole, po przeliczeniu 1,11 mamy 161,74 KM na silniku / wale- czyli książkowo tyle co deklaruje producent :) Dodatkowo Ducati deklaruje 127 Nm przy 8000 obr/min, nam udało się uzyskać dziś przy 8000 obr/min dokładnie 127 Nm jak pokazuje wykres. KTM pokazał 149,8 KM na kole, to jest 166,34 KM na silniku czyli o około ~10 KM mniej niż deklaruje producent. Natomiast to jak wykres się prezentuje jest wielkim zaskoczeniem, wnioski pozostawię już dla Was :) Pozdrawiam :) Edytowano Maj 19, 2016 przez facebook.pl/projectbusa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miki 19 Napisano Maj 20, 2016 bo to jest motocykl (jak inne modele Ducati) do zabawy i czerpania przyjemności z jazdy ...... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Maj 20, 2016 Fajny Art. Ps. Masz rację, kiedy traci się trakcja, wszyscy myślą że grzmi ;) mam to samo... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Maj 20, 2016 Swoją drogą jakby ktoś z Was chciał w Warszawie sprawdzić Dukata bądź porównać z innymi dostępnymi w bazie hamowni motocyklami, które już miały Wszystkie hamownie dokonują tak samo pomiaru - wyniki się różnią , bo są zastosowane gów... przeliczniki , czyli rzadko spotykane realne wyniki , a najczęściej te dla optymistów żeby właścicielom na duszy było lepiej... :razz: Dlatego ja ludziom podaje zawsze moc na kole - jest to najbardziej miarodajny wynik.. ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
slomek23 0 Napisano Maj 21, 2016 (edytowany) Na moim wyszlo u baby zanettiego 153 na kole a w wersji R kolegi 149 ale teraz juz 7 km wiecej ma po przegladzie I ogarnieciu niektorych spraw. Widzialem twoja biala hayke I turbo jakie wsadzasz, niezly projekt. Daj mi do siebie namiary to polatamy na zmiane moim ktmem I diavelem. Dodatkowo wezmiemy kumpla na rsv4 to zobaczysz kulture pracy v4 takie polaczenie rzedowki (moc na gorze) I vki (niezly kop na dole). Pozdro! Edytowano Maj 21, 2016 przez slomek23 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
slomek23 0 Napisano Maj 21, 2016 Wszystkie hamownie dokonują tak samo pomiaru - wyniki się różnią , bo są zastosowane gów... przeliczniki , czyli rzadko spotykane realne wyniki , a najczęściej te dla optymistów żeby właścicielom na duszy było lepiej... :razz: Dlatego ja ludziom podaje zawsze moc na kole - jest to najbardziej miarodajny wynik.. ;) Podane wykresy to moc na kole. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
facebook.pl/projectbusa 1 Napisano Maj 22, 2016 Tak- jeden dzień po tych pomiarach Przemek naprawił Twoje moto i już jest całkiem inny wykres podobno. Niebawem go umieszczę ;) Co do latania to odezwę się na dniach- chętnie. Pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach