keliotan 0 Napisano Październik 14, 2016 witam jak wlaczyc blokade kierownicy próbowałem i mi to nie wychodzi dziala tylko z przycisku na baku Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducafil 10 Napisano Październik 15, 2016 jeśli tak samo jak w diavel, to gasisz moto,skręcasz kierownicę max w lewo,czekasz na komunikat "waiting for lock"i naciskasz długo,kilka sekund czerwoną zasuwkę startera w dół. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
keliotan 0 Napisano Październik 15, 2016 sprawdzałem i u mnie nie wyświetla komunikatu po wyłączeniu moto może jakieś inne pomysły powtarzam z awaryjnego włącznika na baku działa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gizzy 54 Napisano Październik 15, 2016 Gasisz. Skręcasz kierę max w lewo lub w prawo zaraz po zgaszeniu. Naciskasz guzik "SwitchOff'a" na kilka sekund i zablokowane. Z guzika na baku jeszcze nie testowałem. Jeżeli chcesz zablokować później a nie zaraz jak zgasisz i wyłączysz zasilanie to się nie uda. Musisz wzbudzić na nowo prąd:-). Wysłane z pośrodku niczego Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Październik 16, 2016 sprawdzałem i u mnie nie wyświetla komunikatu po wyłączeniu moto może jakieś inne pomysły powtarzam z awaryjnego włącznika na baku działa Może masz uszkodzone mikrostyki przy czujniku blokady... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
keliotan 0 Napisano Październik 16, 2016 robilem tak jak kolega pisal nie dziala po zgaszeniu daje na du czerwony przycisk i nic niewiem ale jak by byly mikrostyki to by nie dzialalo z przycisku na baku tak mi sie wydaje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
keliotan 0 Napisano Październik 16, 2016 Witam doszłem do tego blokada działa dzieki za pomoc Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DARc 22 Napisano Październik 17, 2016 Aby wykluczyć problem z "widocznością" aktywnego kluczyka w chwili gdy próbujesz aktywować blokadę (bo możesz wtedy byś w lekko innej pozycji wzgledem anteny a kluczyk np. w kieszeni ubrania), spróbuj przed próbą aktywowania blokady kierownicy położyć kluczyk blisko owiewki. Jeśli dalej nie będzie aktywacji z kierownicy to chociaż wyeliminujesz problem z zasięgiem kluczyka aktywnego. Przycisk na module HF zdaje się nie wymaga widoczności kluczyka a ten na kierownicy jest sygnałem dla HF, które rownolegle sprawdza co chwila obecność kluczyka w zasięgu anteny i o ile pamietam to oba warunki są niezbędne. Wyłączyć moto możesz bez kluczyka (bez jego widoczności) bo nie angażuje to modułu HF. Ale już LOCK (i mikrowylacznik i elektozaczep) jest składnikiem zintegrowanego modułu HF, który tez ma podłączona direct antenę i analizuje stałe obecność kluczyka. Jak zatrzymasz moto i odłożysz kluczyk na dalej niż 2m to tez nie zadziała LOCK choć dasz radę wyłączyć moto. Jak kluczyk masz w kieszeni tak ze na drodze między kluczykiem a antena masz przeszkody typu... ciało ludzkie ( zwłaszcza "pojemnik NA piwo" ;) to nie będzie łączności z kluczykiem. Antena jest jak pewnie wiesz z przodu na dole owiewki. Stawiam na to ze jak próbujesz blokady to kluczyk jest w innej lokacji względem anteny niż gdy startowałeś moto. Niektóre telefony tez zakłócają nieznacznie łączność z kluczykiem i ich lokalizacja w kieszeniach względem kluczyka czasami wprowadza zakłócenia. LWG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
keliotan 0 Napisano Październik 18, 2016 Ok dzięki wszystkim temat do zamknięcia podpowiem jak by ktoś miał problem po wyłączeniu moto kiera w lewo lub w prawo czerwony przycisk w dół i trzymamy wyskoczy komunikat press switch to lock nie puszczamy a wtedy w lewej manetce przycisk nr 1 z instrukcji do góry do zamknięcia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DARc 22 Napisano Październik 28, 2016 Ok dzięki wszystkim temat do zamknięcia podpowiem jak by ktoś miał problem po wyłączeniu moto kiera w lewo lub w prawo czerwony przycisk w dół i trzymamy wyskoczy komunikat press switch to lock nie puszczamy a wtedy w lewej manetce przycisk nr 1 z instrukcji do góry do zamknięcia Z ciekawości dopytam bo to co piszesz to jakaś "nowość"... Przycisk w LEWEJ manetce jakiś naciskasz by zadziałała blokada kierownicy? Dotychczasowa "wspólna wiedza i grupowe doświadczenie" wskazywało na używanie TYLKO czerwonego przycisku, choć starsza wersja oprogramowania modułu HF wymagała jego puszczenia i ponownego naciśnięcia, a nowa wersja (wgrywana przez serwis do starszych MS albo instalowana fabrycznie w nowych sztukach/modelach) wymagała przytrzymania dłuższego i w trakcie pojawiał się komunikat albo od konieczności puszczenia (w najstarszych wersjach HF i MS) albo komunikat by trzymać dłużej (jeszcze 2 sek) i wtedy się aktywuje LOCK. Ale to co piszesz o jakimś przycisku z lewej manetki... to ciekawostka/nowość w tej sprawie blokady kierownicy ;) LWG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
keliotan 0 Napisano Październik 28, 2016 u mnie tak sie to odbywa po wyłaczeniu motocykla naciskam drugi raz czerwony przycisk i trzymam 2s wykakuje komunikat czy zablokowac kiere potwierdzam przyciskiem nr 1 lewa maneta puszczam po zablokowaniu i niema innej opcji zablokowania kiery bynajmiej w moim ms Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
EasyPMI 2 Napisano Maj 1, 2018 Witam mi również się przydała ta informacja, kierownice zablokowałem ( skręciłem kierownicą wylaczylem zapłon poczekałem 2 sekundy i przytrzymałem dłużej) ale nie umiem odblokować. Help Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Maj 2, 2018 - procedura odpalania, wtedy blokada sama się zwalnia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Czarny_76 0 Napisano Wrzesień 17, 2021 Odgrzewam kotleta. U mnie w Enduro z 2016 roku niestety nie działa blokada. Nie wyświetla się żaden komunikat. Próbowałem wielokrotnie, gdzie szukać tych styków, żeby sprawdzić czy coś się nie odłączyło i czy działają? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Czarny_76 0 Napisano Wrzesień 18, 2021 Ok znalazłem. Instrukcje miałem po Szwedzku więc nie mogłem w niej znaleźć. Przycisk do aktywacji-dezaktywacji systemu trzeba przycisnąć na 2-3sek po zgaszeniu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach