Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

keliotan

multistrada blokada kierownicy jak wlaczyc

Polecane posty

jeśli tak samo jak w diavel, to gasisz moto,skręcasz kierownicę max w lewo,czekasz na komunikat "waiting for lock"i naciskasz długo,kilka sekund czerwoną zasuwkę startera w dół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem i  u mnie nie wyświetla komunikatu po wyłączeniu moto może jakieś inne pomysły powtarzam z awaryjnego włącznika na baku działa 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gasisz. Skręcasz kierę max w lewo lub w prawo zaraz po zgaszeniu. Naciskasz guzik "SwitchOff'a" na kilka sekund i zablokowane. Z guzika na baku jeszcze nie testowałem.

 

Jeżeli chcesz zablokować później a nie zaraz jak zgasisz i wyłączysz zasilanie to się nie uda. Musisz wzbudzić na nowo prąd:-).

 

Wysłane z pośrodku niczego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem i  u mnie nie wyświetla komunikatu po wyłączeniu moto może jakieś inne pomysły powtarzam z awaryjnego włącznika na baku działa 

Może masz uszkodzone mikrostyki przy czujniku blokady...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

robilem tak jak kolega pisal nie dziala po zgaszeniu daje na du czerwony przycisk i nic niewiem ale jak by byly mikrostyki to by nie dzialalo z przycisku na baku tak mi sie wydaje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aby wykluczyć problem z "widocznością" aktywnego kluczyka w chwili gdy próbujesz aktywować blokadę (bo możesz wtedy byś w lekko innej pozycji wzgledem anteny a kluczyk np. w kieszeni ubrania), spróbuj przed próbą aktywowania blokady kierownicy położyć kluczyk blisko owiewki. Jeśli dalej nie będzie aktywacji z kierownicy to chociaż wyeliminujesz problem z zasięgiem kluczyka aktywnego.

 

Przycisk na module HF zdaje się nie wymaga widoczności kluczyka a ten na kierownicy jest sygnałem dla HF, które rownolegle sprawdza co chwila obecność kluczyka w zasięgu anteny i o ile pamietam to oba warunki są niezbędne.

Wyłączyć moto możesz bez kluczyka (bez jego widoczności) bo nie angażuje to modułu HF. Ale już LOCK (i mikrowylacznik i elektozaczep) jest składnikiem zintegrowanego modułu HF, który tez ma podłączona direct antenę i analizuje stałe obecność kluczyka.

Jak zatrzymasz moto i odłożysz kluczyk na dalej niż 2m to tez nie zadziała LOCK choć dasz radę wyłączyć moto.

Jak kluczyk masz w kieszeni tak ze na drodze między kluczykiem a antena masz przeszkody typu... ciało ludzkie ( zwłaszcza "pojemnik NA piwo" ;) to nie będzie łączności z kluczykiem.

Antena jest jak pewnie wiesz z przodu na dole owiewki.

 

Stawiam na to ze jak próbujesz blokady to kluczyk jest w innej lokacji względem anteny niż gdy startowałeś moto.

 

Niektóre telefony tez zakłócają nieznacznie łączność z kluczykiem i ich lokalizacja w kieszeniach względem kluczyka czasami wprowadza zakłócenia.

 

LWG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki wszystkim  temat do zamknięcia podpowiem jak by ktoś miał problem po wyłączeniu moto kiera w lewo lub w prawo czerwony przycisk w dół i trzymamy wyskoczy komunikat press switch to lock nie puszczamy  a wtedy w lewej manetce przycisk nr 1 z instrukcji do góry do zamknięcia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki wszystkim  temat do zamknięcia podpowiem jak by ktoś miał problem po wyłączeniu moto kiera w lewo lub w prawo czerwony przycisk w dół i trzymamy wyskoczy komunikat press switch to lock nie puszczamy  a wtedy w lewej manetce przycisk nr 1 z instrukcji do góry do zamknięcia 

Z ciekawości dopytam bo to co piszesz to jakaś "nowość"... Przycisk w LEWEJ manetce jakiś naciskasz by zadziałała blokada kierownicy?

Dotychczasowa "wspólna wiedza i grupowe doświadczenie" wskazywało na używanie TYLKO czerwonego przycisku, choć starsza wersja oprogramowania modułu HF wymagała jego puszczenia i ponownego naciśnięcia, a nowa wersja (wgrywana przez serwis do starszych MS albo instalowana fabrycznie w nowych sztukach/modelach) wymagała przytrzymania dłuższego i w trakcie pojawiał się komunikat albo od konieczności puszczenia (w najstarszych wersjach HF i MS) albo komunikat by trzymać dłużej (jeszcze 2 sek) i wtedy się aktywuje LOCK.

Ale to co piszesz o jakimś przycisku z lewej manetki... to ciekawostka/nowość w tej sprawie blokady kierownicy ;)

 

LWG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 u mnie tak sie to odbywa po wyłaczeniu motocykla naciskam drugi raz czerwony przycisk i trzymam 2s wykakuje komunikat czy zablokowac kiere potwierdzam przyciskiem nr 1 lewa maneta  puszczam po zablokowaniu i niema innej opcji zablokowania kiery bynajmiej w moim ms 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mi również się przydała ta informacja, kierownice zablokowałem ( skręciłem kierownicą wylaczylem zapłon poczekałem 2 sekundy i przytrzymałem dłużej) ale nie umiem odblokować. Help

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

:8_laughing: - procedura odpalania, wtedy blokada sama się zwalnia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam kotleta. U mnie w Enduro z 2016 roku niestety nie działa blokada. Nie wyświetla się żaden komunikat. 

Próbowałem wielokrotnie, gdzie szukać tych styków, żeby sprawdzić czy coś się nie odłączyło i czy działają?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok znalazłem.  Instrukcje miałem po Szwedzku więc nie mogłem w niej znaleźć.

Przycisk do aktywacji-dezaktywacji systemu trzeba przycisnąć na 2-3sek po zgaszeniu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.