Jacknaw 0 Napisano Marzec 29, 2017 Witam, Mam mały problem ze wskaznikiem poziomu paliwa. Niestety utknął w ostatnim położeniu przed zatankowaniem. Czy jest jakies remedium na ten problem? Bede wdzieczny za sugestie. Pozdrawiam Jacek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Marzec 29, 2017 Kup nowy - pieta Achillesowa MTS-ów z nowego wydania. Nie szukaj używek, bo ori tanio kupisz... :razz: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Asty 34 Napisano Marzec 29, 2017 (edytowany) Witam, Mam mały problem ze wskaznikiem poziomu paliwa. Niestety utknął w ostatnim położeniu przed zatankowaniem. Czy jest jakies remedium na ten problem? Bede wdzieczny za sugestie. Pozdrawiam Jacek W Multistradzie 1200S z 2015 była akcja serwisowa na wskaźniki poziomu paliwa. Wymieniłem, bo namawiali w serwisie, po czym wróciłem do pierwotnie zamontowanego, bo nowy "zgłupiał" totalnie. W Twojej wersji MTS, to nie wiem, jak jest ale może można coś zresetować, wykasować błędy, itp. Może niech inni się wypowiedzą, bo "nowy" nie zawsze znaczy lepszy-jak to mówią: lepszy wrogiem dobrego. Pozdrawiam Edytowano Marzec 29, 2017 przez Asty Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jacknaw 0 Napisano Marzec 29, 2017 Czy to rodzaj plywaka? Czy jakis bagnet z wbudowanym czujnikiem? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tmsa 0 Napisano Marzec 30, 2017 Moja muliną 2012 miała wymieniony czujnik poziomu paliwa i oprogramowanie , to jest zintegrowany czujnik w formie bagnetu Wysłane z mojego HTC Desire 828 dual sim przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KRIS59 0 Napisano Marzec 30, 2017 300 zł ,1-2 godziny montaż rurki w zbiorniku od str. 2-go cylindra ,reset komputera i jeździmy dalej. Obecnie jest 1-en rodzaj dla wszystkich i już nie ma akcji serwisowych bo podobno są już poprawione. Problemy są jednak dalej. Kiedyś podobno była ale się zmyła to znaczy dotyczyła maszyn na gwarancji. W BMW akcje serwisowe są dożywotnio (wiszą w papierach w ASO).Może i w Ducati tak będzie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Marzec 30, 2017 (edytowany) mój też świruje, z opóźnieniem ok minuty wskazuje poziom max po tankowaniu. Edytowano Marzec 30, 2017 przez martini Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miki 19 Napisano Marzec 30, 2017 Ja w Diavelu miałem wymieniany z akcji serwisowej - w tamtym sezonie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jacknaw 0 Napisano Marzec 31, 2017 Wielkie dzieki za informacje. Mozliwe, ze podczas tankowania (a moze i nie) ruszylem jakos ta rurkę i cos padło. Pozdr. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mrymek 0 Napisano Marzec 31, 2017 Mi wymieniono w ramach gwarancji. Oprócz złego stanu paliwa, nie pokazywał zasięgu przewidywanego i palily się inne kontrolki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mrymek 0 Napisano Marzec 31, 2017 Raczej nie ma możliwości naruszenia czujnika w czasie tankowania Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jeronimo 6 Napisano Październik 8, 2017 Witam, Jestem ok 2 tyg po wymianie czujnika w mojej 2015 MTS 1200S. Na razie wszystko OK. - działa jak trzeba - zamontowano mi w serwisie 59210211 tak zwaną wersję "D" (przyrostek na końcu numeru części), oryginalnie był 59210212C (Uwaga: dla różnych roczników były montowane różne czujniki i ich różne wersje!!!). Akcja serwisowa trwa lata pomimo wprowadzania kolejnych wersji czujnika (które dalej szwankują). Problemem jest pływak który z biegiem czasu traci swoją wyporność i po prostu nie pływa na powierzchni paliwa tylko coraz głębiej- plastik z którego wykonany jest pływak nasiąka paliwem Bywały też inne problemy (elektronika w czujniku). Ogólnie temat bardzo szeroko opisany na forum ducati.ms, np: http://www.ducati.ms/forums/44-multistrada/471922-new-c-version-fuel-sensor-having-issues-after-4-months-34.html W zależności od typu zamontowanego nowego czujnika oprogramowanie DSS musi być upgradowane na inny zakres oporności nowego czujnika. Dlatego wymiana bez upgradu DSS może nie pomóc. Nie ma możliwości uszkodzenia czujnika przy normalnym tankowaniu! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kusy 0 Napisano Październik 13, 2017 Witam serdecznie wszystkich. Czytam z uwagą wszystko no prawie wszystko dotyczące mts 1200s. Ja dośiadam 5 sezon. Mam podobne problemy. Właśnie wymieniłem fuel sensor i dokładnie to samo. Czy istnieje możliwość uniknięcia aktualizacji oprogramowania w bbs w ASO. Moja ma też inne bolączką, ale to przy następnej okazji zapytam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jeronimo 6 Napisano Październik 15, 2017 Hej, Kusy, nowy czujnik może mieć inny zakres oporności (full-empty). W zależności od typu zamontowanego nowego czujnika oprogramowanie DSS musi być upgradowane na inny zakres oporności nowego czujnika. Dlatego wymiana bez upgradu DSS może nie pomóc. Czyli jeżeli nowy czujnik ma tą samą oporność co stary to soft w DSS jest bez zmian. Tak było w moim przypadku - oryginalnie był 59210212C a zamontowano mi w serwisie 59210211D i mówili że nie dotykali softu w DSS. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach