juhass 0 Napisano Wrzesień 11, 2017 No właśnie, co byście wybrali? Oprócz silnika sa inne różnice? Potrzebuje mocnego naked-a, mocnego w sensie bardziej momentu. Na razie czysto hipoteczne bo ogłoszeń nie za wiele ale coś trzeba wybrać.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mioo 2 Napisano Wrzesień 11, 2017 s4r to półka wyżej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
juhass 0 Napisano Wrzesień 11, 2017 No dobra. Półka wyżej bo? Bo silnik 4-zaworowy?wybaczcie ignorancje, dopiero się uczę świata ducati pełnego absurdów :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Wrzesień 11, 2017 Sorki - nie da się ... chcesz porównać golfa diesla, z GTI To są dwa różne światy.. Czym wcześniej jeździłeś? S4r to dzik, a S2r bardziej przyjazny użytkownikowi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
juhass 0 Napisano Wrzesień 11, 2017 Wcześniej była gpz500 a przez ostatnie 9 sezonów (sic!) VFR- 800. Żadnej wloszczyzny. Jeszcze... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adapter 1 Napisano Wrzesień 11, 2017 24 minuty temu, juhass napisał: Wcześniej była gpz500 a przez ostatnie 9 sezonów (sic!) VFR- 800. Żadnej wloszczyzny. Jeszcze... To jak jeździłeś sporo VFR800 to S2R 1000 Ci nie da skoku jakościowego. Jak stać Cię na nie zajeżdżoną sztukę S4R to bierz. Chyba, ze masz fetysz silnika chłodzonego powietrzem jak ja. To tylko 1000 ale to głupie tłumaczenie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil_29 1 Napisano Wrzesień 11, 2017 (edytowany) Dwa różne silniki, inna charakterystyka pracy. Najlepiej najpierw pojedz, gdzie masz najbliżej motocykle i wykonaj jazdę testowa na jednym i drugim. I będziesz miał jasność który Ci bardziej odpowiada. Obstawiam że S4R ale to jest moje zdanie :) Edytowano Wrzesień 11, 2017 przez Kamil_29 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
juhass 0 Napisano Wrzesień 12, 2017 Problem jest tylko w małej popularności Ducatow u nas. S2R1000 - jedno ogłoszenie, S4R-dwa. Niema w czym wybierać a ciśnienie jakieś tam jest bo już sprzedałem vfr-e a wiecie jak to jest bez moto.. ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mioo 2 Napisano Wrzesień 12, 2017 kopni się do italii, albo zleć komuś zaufanemu kto ściąga moto. s4rs klubowy stoi https://www.otomoto.pl/oferta/ducati-monster-s4rs-nie-dla-mieczakow-ID6z2ZSA.html#3d379e1bd7 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil_29 1 Napisano Wrzesień 12, 2017 (edytowany) 1 godzinę temu, juhass napisał: Problem jest tylko w małej popularności Ducatow u nas. S2R1000 - jedno ogłoszenie, S4R-dwa. Niema w czym wybierać a ciśnienie jakieś tam jest bo już sprzedałem vfr-e a wiecie jak to jest bez moto.. ;) Na pewno jest to Plus dla posiadaczy bo rzadko gdziekolwiek widzi się Ducati dzięki temu zawsze wzbudza duże zainteresowanie a minus że dużego wyboru z używek to nie ma i trzeba robić kilometry no i serwis drogi. Ale coś za coś. 15 minut temu, mioo napisał: kopni się do italii, albo zleć komuś zaufanemu kto ściąga moto. s4rs klubowy stoi https://www.otomoto.pl/oferta/ducati-monster-s4rs-nie-dla-mieczakow-ID6z2ZSA.html#3d379e1bd7 Myślałem że szybko zejdzie ale końcówka sezonu to pewnie też zbytnio nikt nie spieszy się z zakupem. Edytowano Wrzesień 12, 2017 przez Kamil_29 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
juhass 0 Napisano Wrzesień 12, 2017 Yyy Panowie. Ja mam 20 tys na moto i nie przekrocze bo nie żona z domu wyrzuci. :) Serwis to co innego i na to kasa będzie. Czy w tym budżecie s4r to fikcja? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ronnie77 5 Napisano Wrzesień 12, 2017 Znajdziesz za 20. Na szybko widzę dwie sztuki https://www.olx.pl/oferta/ducati-monster-s4r-996-CID5-IDn9KdE.html#e64534a0f2 i https://www.otomoto.pl/oferta/ducati-monster-gwarancja-996ccm-115ps-monster-s4r-tlumik-mivv-sprawdz-zamiana-ID6z4RPK.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 Ta druga gdzieś na forum była opisywana (jakaś przygodę chyba miała). Tylko w PL mało S4R w sprzedaży. Nie śpiesz się, pada deszcz, koniec sezonu prawie, czekaj i szukaj :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
juhass 0 Napisano Wrzesień 12, 2017 Ja właśnie w sprawie tej czerwonej bo bardziej mi się podoba i być może koło piątku po drodze ja obejrzę. Ktoś coś o niej wie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Yurek 1 Napisano Wrzesień 12, 2017 Temat chyba o tym czerwonym Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Redjasper 53 Napisano Wrzesień 12, 2017 Jak bym sprzedawał w tej chwili swojego to też za 17 000, ale dlatego, że mam do wymiany sprzęgło i zestaw na jaki będę wymieniał to ducabike, który wyniesie koło 4000. 1 martini zareagowało na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
juhass 0 Napisano Wrzesień 12, 2017 Chłopaki, zaoszczedziliscie mi 200 km i kilka godzin z życia. Dziękuję, czerwonej nawet nie oglądam.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ronnie77 5 Napisano Wrzesień 12, 2017 A myślałeś o Monsterze 1100? Silnik 95-100KM co prawda, ale niutków ma 103 także daje radę. No i ma suchara :) Jeśli jeździsz po mieście to pamiętaj, że mocy S4R specjalnie nie wykorzystasz, chyba że na prostych ;). Osobiście miałem wcześniej Monstera 800-tkę i na miasto była idealna. Teraz mam S4RS i na mieście dużo gorzej się jeździ niż 800-tką. Dopiero od 1.0 do 2,5 maszyna pokazuje pazur, ale w mieście tak nie polatasz. http://allegro.pl/ducati-monster-1100-s-1100s-super-stan-polecam-i6916765343.html https://www.otomoto.pl/oferta/ducati-monster-1100-bardzo-duzo-dodatkow-tuningowych-org-7-tys-km-ladny-sprawdz-ID6yR3O1.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
juhass 0 Napisano Wrzesień 12, 2017 Owszem. Cały czas myślę. Też 1100 może być, tę czarna oglądałem bo mam blisko. Moto przywrócony do życia i legalności po kradzieży w Niemczech. Formalnie wszystko jest prawnie ok ale numery nabijane raz jeszcze (oryginalne były zeszlifowane) i sporo rzeczy do zrobienia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mioo 2 Napisano Wrzesień 12, 2017 (edytowany) Chyba warto zacząć od tego jak i gdzie jeździsz. S4R ma silnik z superbika, co oznacza, że latanie między autami to nie będzie jego żywioł. 1100 to nowsza konstrukcja (co za tym idzie ma to swoje zalety ale i wady), przymierz się do jednego i drugiego i zobacz na którym czujesz się lepiej Edytowano Wrzesień 12, 2017 przez mioo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Wrzesień 12, 2017 Ja bym brał Superbika przerobionego na Monstera, większość zapewne wie o co mi chodzi ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
juhass 0 Napisano Wrzesień 12, 2017 Jak i gdzie jeżdżę.. Dawniej turystyczne, sporo europy, czasem jakiś tor ale bardziej uliczny niż typowy (tak, vfr-a do tego wszystkiego była ok, była po prostu uniwersalna). Obecnie mniej czasu na jazdę stad chce wycisnąć z tych chwil więcej "esencji", chyba wiecie co mam na myśli choć nie umiem tego nazwać. Do tego chce moto innego niż większość. A że naked - wiem że nuepraktyczny itp, jeszcze dziesięć lat temu w życiu bym nie chciał choć mi się podobały. Wtedy zwyciezala praktyczność a teraz? Teraz chce czegoś innego. A jeżdżę od wsi do wsi i po mieście w miedyczasie. Ot typowe kręcenie się wokół komina. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Wrzesień 12, 2017 hmm... Ja bym szukał S4r, ciężko będzie za 2000k bez konieczności inwestycji $$ Jeździłeś już, rzędówkami, L-twin to ciut inny świat, jeśli nie będziesz delikatny z manetka to Cie pozamiata i skończy się rumakowanie, ale szukał bym s4r, a do możliwości silnika 916 dorośniesz w raz z pokonanymi kilometrami... Ja sam wcześniej latałem tylko po polach i lasach na enduro-cross, najmocniejszy wtedy miałem suzuki dr350, po zrobieni prawka kupiłem monstera 800 i ogarnąłem go. Więc i Ty sobie poradzisz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mioo 2 Napisano Wrzesień 13, 2017 Pytanie czy do takiego latania do okoła komina 1100S nie był by przyjaźniejszy. S2R1000 też chyba był by mniej dziki. jednak jak szukasz esencji to S4R to w sumie czysta esencja. S2R 1000 to dobra americana, stawia na nogi, zawsze można wypić S4R to podwójne espresso z dodatkiem chili, nie każdemu podejdzie ale mocy mu nie brak Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ronnie77 5 Napisano Wrzesień 13, 2017 Czysta esencja to S4RS :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
juhass 0 Napisano Wrzesień 13, 2017 Dzięki Panowie. Postaram się w piątek obadac te czerwona 1100s. :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach