Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

juhass

S2R 1000 czy S4R

Polecane posty

No właśnie, co byście wybrali? Oprócz silnika sa inne różnice? 

Potrzebuje mocnego naked-a,  mocnego w sensie bardziej momentu.  Na razie czysto hipoteczne bo ogłoszeń nie za wiele ale coś trzeba wybrać.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No dobra. Półka wyżej bo? Bo silnik 4-zaworowy?wybaczcie ignorancje, dopiero się uczę świata ducati pełnego absurdów :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorki - nie da się ...

chcesz porównać golfa diesla, z GTI :50_open_mouth:

To są dwa różne światy..

Czym wcześniej jeździłeś?  S4r to dzik, a S2r bardziej przyjazny użytkownikowi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej była gpz500 a przez ostatnie 9 sezonów (sic!) VFR- 800. Żadnej wloszczyzny. Jeszcze... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, juhass napisał:

Wcześniej była gpz500 a przez ostatnie 9 sezonów (sic!) VFR- 800. Żadnej wloszczyzny. Jeszcze... 

To jak jeździłeś sporo VFR800 to S2R 1000 Ci nie da skoku jakościowego. Jak stać Cię na nie zajeżdżoną sztukę S4R to bierz. Chyba, ze masz fetysz silnika chłodzonego powietrzem jak ja. To tylko 1000 ale to głupie tłumaczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dwa różne silniki, inna charakterystyka pracy. Najlepiej najpierw pojedz, gdzie masz najbliżej motocykle i wykonaj jazdę testowa na jednym i drugim.  I będziesz miał jasność który Ci bardziej odpowiada.  Obstawiam że S4R ale to jest moje zdanie  :)

Edytowano przez Kamil_29

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem jest tylko w małej popularności Ducatow u nas. S2R1000 - jedno ogłoszenie, S4R-dwa. Niema w czym wybierać a ciśnienie jakieś tam jest bo już sprzedałem vfr-e a wiecie jak to jest bez moto.. ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

1 godzinę temu, juhass napisał:

Problem jest tylko w małej popularności Ducatow u nas. S2R1000 - jedno ogłoszenie, S4R-dwa. Niema w czym wybierać a ciśnienie jakieś tam jest bo już sprzedałem vfr-e a wiecie jak to jest bez moto.. ;) 

Na pewno jest to Plus dla posiadaczy bo rzadko gdziekolwiek widzi się Ducati dzięki temu zawsze wzbudza duże zainteresowanie a minus że dużego wyboru z używek to nie ma i trzeba robić kilometry no i serwis drogi. Ale coś za coś.

15 minut temu, mioo napisał:

kopni się do italii, albo zleć komuś zaufanemu kto ściąga moto. s4rs klubowy stoi 

https://www.otomoto.pl/oferta/ducati-monster-s4rs-nie-dla-mieczakow-ID6z2ZSA.html#3d379e1bd7

 

Myślałem że szybko zejdzie ale końcówka sezonu to pewnie też zbytnio nikt nie spieszy się  z zakupem. 

Edytowano przez Kamil_29

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Yyy Panowie. Ja mam 20 tys na moto i nie przekrocze bo nie żona z domu wyrzuci. :)

Serwis to co innego i na to kasa będzie. Czy w tym budżecie s4r to fikcja? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znajdziesz za 20. Na szybko widzę dwie sztuki https://www.olx.pl/oferta/ducati-monster-s4r-996-CID5-IDn9KdE.html#e64534a0f2 i https://www.otomoto.pl/oferta/ducati-monster-gwarancja-996ccm-115ps-monster-s4r-tlumik-mivv-sprawdz-zamiana-ID6z4RPK.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 

Ta druga gdzieś na forum była opisywana (jakaś przygodę chyba miała). 

Tylko w PL mało S4R w sprzedaży.  Nie śpiesz się, pada deszcz, koniec sezonu prawie, czekaj i szukaj :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie w sprawie tej czerwonej bo bardziej mi się podoba i być może koło piątku po drodze ja obejrzę. Ktoś coś o niej wie? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak bym sprzedawał w tej chwili swojego to też za 17 000, ale dlatego, że mam do wymiany sprzęgło i zestaw na jaki będę wymieniał to ducabike, który wyniesie koło 4000.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki, zaoszczedziliscie mi 200 km i kilka godzin z życia. Dziękuję, czerwonej nawet nie oglądam.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A myślałeś o Monsterze 1100? Silnik 95-100KM co prawda, ale niutków ma 103 także daje radę. No i ma suchara :) 

Jeśli jeździsz po mieście to pamiętaj, że mocy S4R specjalnie nie wykorzystasz, chyba że na prostych ;).  Osobiście miałem wcześniej Monstera 800-tkę i na miasto była idealna. Teraz mam S4RS i na mieście dużo gorzej się jeździ niż 800-tką. Dopiero od 1.0 do 2,5 maszyna pokazuje pazur, ale w mieście tak nie polatasz. 

http://allegro.pl/ducati-monster-1100-s-1100s-super-stan-polecam-i6916765343.html 

https://www.otomoto.pl/oferta/ducati-monster-1100-bardzo-duzo-dodatkow-tuningowych-org-7-tys-km-ladny-sprawdz-ID6yR3O1.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Owszem. Cały czas myślę. Też 1100 może być, tę czarna oglądałem bo mam blisko.  Moto przywrócony do życia i legalności po kradzieży w Niemczech. Formalnie wszystko jest prawnie ok ale numery nabijane raz jeszcze (oryginalne były zeszlifowane) i sporo rzeczy do zrobienia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba warto zacząć od tego jak i gdzie jeździsz. S4R ma silnik z superbika, co oznacza, że latanie między autami to nie będzie jego żywioł. 1100 to nowsza konstrukcja (co za tym idzie ma to swoje zalety ale i wady), przymierz się do jednego i drugiego i zobacz na którym czujesz się lepiej 

Edytowano przez mioo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak i gdzie jeżdżę.. Dawniej turystyczne, sporo europy, czasem jakiś tor ale bardziej uliczny niż typowy (tak, vfr-a do tego wszystkiego była ok, była po prostu uniwersalna). Obecnie mniej czasu na jazdę stad chce wycisnąć z tych chwil więcej "esencji", chyba wiecie co mam na myśli choć nie umiem tego nazwać. Do tego chce moto innego niż większość. A że naked - wiem że nuepraktyczny itp, jeszcze dziesięć lat temu w życiu bym nie chciał choć mi się podobały. Wtedy zwyciezala praktyczność a teraz? Teraz chce czegoś innego. 

A jeżdżę od wsi do wsi i po mieście w miedyczasie. Ot typowe kręcenie się wokół komina. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmm... Ja bym szukał S4r, ciężko będzie za 2000k bez konieczności inwestycji $$

Jeździłeś już, rzędówkami, L-twin to ciut inny świat, jeśli nie będziesz delikatny z manetka to Cie pozamiata i skończy się rumakowanie, ale szukał bym s4r, a do możliwości silnika 916 dorośniesz w raz z pokonanymi kilometrami...

Ja sam wcześniej latałem tylko po polach i lasach na enduro-cross, najmocniejszy wtedy miałem suzuki dr350, po zrobieni prawka kupiłem monstera 800 i ogarnąłem go. Więc i Ty sobie poradzisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy do takiego latania do okoła komina 1100S nie był by przyjaźniejszy. S2R1000 też chyba był by mniej dziki. jednak jak szukasz esencji to S4R to w sumie czysta esencja. 

S2R 1000 to dobra americana, stawia na nogi, zawsze można wypić 

S4R to podwójne espresso z dodatkiem chili, nie każdemu podejdzie ale mocy mu nie brak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.