kejti8 0 Napisano Maj 28, 2018 (edytowany) Witam, Czy jest ktoś kto miał podobny problem ze swoim Ducati ? A mianowicie, słychać w silniku szum, na rozpoznanie "na ucho" kilka osób stwierdziło że to rozrząd (paski, rolki). Jednak w pewnym serwisie padło przypuszczenie że to może być milion innych rzeczy, które mogą być kosmicznie drogie, ponieważ niemożliwe żeby przy przebiegu 9200 km rozrząd był do wymiany. Dodam że motocykl jest z 2014 r, i podobno stał nieużywany ok. 2 lata. Może ktoś miał podobny problem i mógłby się wypowiedzieć? ponieważ chciałabym się nastawić na coś konkretnego zanim oddam do serwisu Z góry dzięki :) Edytowano Maj 28, 2018 przez kejti8 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
picek 38 Napisano Maj 28, 2018 (edytowany) Ściągnij osłony pasków i zobacz co i jak. Rolki , paski , naciąg. To akurat nic nie kosztuje. Jedynie ubrudzisz sobie ręce. Może to być pasek od klimatyzacji one często padają. ;-p Edytowano Maj 28, 2018 przez picek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PiotrHuć 3 Napisano Maj 28, 2018 mechanik tak jak lekarz żeby dać diagnozę musi rozebrać pacjenta inaczej to lipa z jakimkolwiek wypisywaniem recepty... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Maj 28, 2018 W tym modelu paski rozrządu wymienia się co 24tkm lub co dwa lata - jeśli stał 2 lata nieodpalany, bezwzględnie należy wymienić paski. 1 cinek78 zareagowało na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Maj 28, 2018 10 minut temu, musieli napisał: - jeśli stał 2 lata nieodpalany, bezwzględnie należy wymienić paski. + a jak stał w wilgoci(np.angol), to rolki tez mogą być do wymiany. Miałem ostatnio taki przypadek w M1100 ze znikomym przebiegiem... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach