Jump to content

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Sign in to follow this  
LatajacySlon

Potencjalny zakup

Recommended Posts

Hello!

Mam na imię Michał, na początku zeszłego sezonu kupiłem Multistradę 1000 zz nikłym przebiegiem, i tak mi się te dukaty spodobały, że przymierzam się do zakupu SC1000 monoposto :)

Moto jest delikatnie dłubnięty - poza bajerami wizualnymi, ma zmodyfikowane zawieszenie, wydechy termi, akcesoryjne podnóżki, gripy itp. Przy dobrych wiatrach mogę kupić go za ~7k Euro. Niestety nie wiem, czy sprzęt ma wszystkie zdjęte klamoty - jestem raczej zwolennikiem oryginalnych mebli ;)

Silnik znam, bo to samo mam w multi, z układem elektrycznym też się zdążyłem zapoznać - znam jego słabe strony.

Możecie mi powiedzieć czy na coś szczególnego uwagę zwracać?

Myślicie, że warto za tyle brać sprzęt w przypadku, gdy sprzedawca nei dorzuci oryginalnej lamy tylnej, manetek itp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to ście mnie zachęcili :p

Więc stałem się posiadaczem Monoposto z 2006roku z przebiegiem niecałych 10k km. Motocykl po portingu głowic, z zawiasem ohlinsa na tyle, nieco wyższymi cliponami lsl, krótkim rolgazem, układem wydechowym termignoni i zmienionymi mapami. Do tego już idzie fleda na dupkę :)

W porównaniu do mojej Multi DS motocykl jest tak narowisty, że nie chce mi się wierzyć, że to ten sam silnik :)

Jestem meeeega zadowolony :)

 

Edited by LatajacySlon

Share this post


Link to post
Share on other sites

O żesz,gratulacje nabytku,czekamy na foto galerię.

Kiedyś zastanawiałem się co po Diavelu.... długo myśląc wymyśliłem SC. Tylko nie wiem czy za te parę lat cokolwiek się ostanie na rynku...

Edited by ducafil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemka 

NO to gratulacje z zakupu ... :) 

Posiadam SC z 2007 i to wersja dwuosobowa. Bedzie 4 rok już ze mna 

A więc ... jest pare tematów co wymienić i mieć spokój. Np.. Regulator napiecia to podstawa jest jednym słowem porażka oraz pomyłka. Jest schowany w siedzeniu... mi już sie spalił bo lenistwo itp. Ale mam wymieniony oraz przełożony pod siedzenie czyli na zewnątrz. Druga sprawa też ciekawa polecam wymienić podstawe od pompy paliwowej... istnieje ryzyko ze te tandetne plastiki wpinane mogą się odpiąć i paliwo leci prosto na wydech... rezultat moto spalone :) widziałem fotke na forum US... więc dla spokoju wymieniłem na taka z metalowymi zapięciami. To tyle z takich newsów. Nie zaglądam tu często bo forum niestety nie żyje jeśli chodzi o Sport classiki. 

Postaram sie coś wrzucić ponieważ niedługo będę modifikować u mnie mokre sprzęgło na suche.

A Flede mam i polecam nawet przeglądy przechodzi razem z termi bez db killerów ;) 

Szerokości ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A i jeszcze zapomniałem. 

Nie wiem czy u ciebie jakieś mody odnośnie napędu. Ale problem jest gdy ma sie orginalne zębatki przód, tył ... strasznie szarpie na małych obrotach i jest uciążliwe w miejskiej jeździe. Tanie rozwiązanie ... zębatka z przodu z 15 na 14 lub droższa wersja ale przyjazna i nie obciąża przodu. Przód 15 tył 42 ale to nie pamiętam teraz ... wiem,że do tego wtedy łańcuch 102 linki musi być z racji że tylna jest większa zębatka ... po tym ... enjoy riding ... ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej!  Miło że nie będę sam na forum :) Bo  temat SC mocno uśpiony :)

No ja lampę ledową będę montował na Podstawie CNC - dorwałem dostawcę ledowych pasków dla FLEDY - a że zwykła blacha w oryginale jak na wydatek ~500 dolców mi się nie widziała, to przygotowałem model podstawy w CAD - zobaczymy jak to wyjdzie.

Ja do miasta mam multitradę i kibel - raczej SC będzie typowo weekendowym i może czasami torowym sprzętem. Ciężko mi porównać mojego do inncyh, bo to jedyny SC na jakim jeździłem, ale w stosunku do MTS1000 silnik jest naprawdę rześki - nie wiem,czy to kwestia przełożeń (ale wydają się całkiem długie), czy innej pozycji na moto - w każdym bądź razie na 2-jsce z gazu podrywa koło, co w MTS jest nierealne. Ogólnie jak pisałem - moto jest delikatnie dłubnięte. Teraz próbuję się uporać z kilkoma kwestiami estetycznymi - co do których poprzedni właściciel mnie przywiązywał uwagi. Jak tylko skończę - Pochwalę się :)

Edited by LatajacySlon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie przyszedł do mnie stelaż pod fledę :)

Początkowo miał być drukowany, ale w końcu poszedł frez. mogłem trochę materiału zebrać przy samym łuku - z drugiej strony to będzie najbardziej narażony na uszkodzenia element przy zdejmowaniu i zakładaniu zadupka...

Po weekendzie zmontuje w końcu to do kupy :)

 

fleda stelaż.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello. Zastanawiałem się nad przeszczepem z s2r tylnego monowahacza. Pytanie mam jedynie co z felgą - istnieje jakaś konwersja na mono? Czy trzeba dorabiać cała piastę?

Czekam na 2 detale i mój SC będzie gotowy -  w sensie taki, jak miał być od początku :)

Dorobiłem się tez zapasowej fledy - ktoś ma ochotę łyknąć ją ode mnie? :)

 

Pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, kolejne pytanie:

Czy kolektory z rodziny Scramblerów podejdą do SC? Chciałbym mieć coś innego, niż prosty oryginał. Też chyba któryś z modeli Monsterów miał kolektory zakręcone jak świnka - myślicie, że coś by z nich podeszło, czy raczej szukać dedykowanych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.