Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
kongi25

Kupię/szukam ducati 999s

Polecane posty

Witam szanownych forumowiczów. Jak w temacie poszukuję czerwone ducati 999s - tylko w tej wersji (teoretycznie najchetniej pierwszy wypust z dodatkowymi wlotami w czasze) moze byc monoposto jak i biposto. nie interesuja mnie zadne pekniete ramy, powypadki itd itp... jak jakies posiadacie info o fajncyh egzemplarzach albo sami posiadacie bardzo prosze o wiadomosci :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pęknięta rama w Superbikowym Ducati, to tylko po przejechaniu przez czołg, lub centralnym dzwonie w betonową ścianę, ale z takowego sprzętu to nic się nie będzie nadawać...

Zapytaj/poszukaj Groszka - Bodzia, ma/ miał 999 w wersji S, ale po lifcie ( ulepszony), tylko nie wiem, czy sprzeda ;-)

 

P.S Aha... nowa rama kosztuje ok. 4000 $

Sam posiadam zwykłą wersję, kupioną w USA- "sama rama bez dynama" znaczy wsio było, oprócz zbiornika, wydechu ECU, siedzeń, wolałem taki, i sam go sobie robiłem....ot takie zboczenie ( zresztą Elefant M 600 - to też mój projekt i mnóstwo mej pracy ;-)  )

Edytowano przez klekot999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hah, mam :) ale nie mam serca żeby się z nią rozstać, mimo, że u mnie biedula niszczeje bardziej od stania niż jeżdżenia.

Pierwszy raz od dłuższego czasu zaglądam - i proszę, od razu wywołany do tablicy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hahhahahaa.....pokryj woskiem do lakierów i zrób dla  Dziewiątek tunel beztlenowy   ;-) hahahha

 

Pozdr. Janek.

p.S. Macie pozdrowienia od Marty (Y), no i ode mnie hehehehhe...

Edytowano przez klekot999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra pany. Bo ostatnio się nasluchalem ze3x9 ma mega problemy z odpalaniem. A nie chciałbym będąc na wypadkach wracać laweta za każdym razem. Jak to jest? Tak mnie nastraszyki że o japoncach znów zacząłem myslec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co ,co ciężko  we 2 na pych bez problemu ,ja już tak "rs" testowałem. Dobre Aku  i daje radę (  takie od Jelcza ):-). Ale lawety nie trzeba było wzywać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

4 cylindrówkę odpalisz byle bateryjką, może być made in china, do wysokosprężonego silnika L-2 - potrzeba czegoś więcej...dobra bateria - taka 450 zł + ...i sprawna instalacja elektryczna...

Na to każdy Ducatisti jest przygotowany o o tym wie...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja do tej pory byłem suzukista trzykrotnie dlatego nie do końca takie rzeczy wiem :) z tą instalacja w tak wiekowym motocyklu różnie może być :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Mam ostateczne pytanie któreduzo chyba zmieni. Czy naprawdę warto wyszukiwać wersji s? Czy różnica między tymi motocyklami jest tak znaczącą że warto dopłacać te parę tysięcy i się męczyć z poszukiwaniami? Dużo łatwiej jest znaleźć chyba wersję bez s na końcu no i mój plecak się pyta czy darade na pasażera jeździć :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli lubisz żółty kolor, to to jest bardzo ciekawa oferta: https://www.olx.pl/oferta/ducati-999s-CID5-IDxHRUI.html#b58c40ec5a

Jest to prawdziwe "S" monoposto z fabryki. Motocykl z polskiego salonu, na gwarancji dwukrotnie miał wymieniany tylny stelaż (lubią pękać, wystarczy wzmocnić w dwóch miejscach).

Moim zdaniem, o ile zwykłej wersji nic nie brakuje, jak najbardziej warto szukać wersji "S", szczególnie w przedlifcie, bo poza super zawieszeniem Ohlins to dodatkowo silnik miał głęboką "miskę olejową".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Etaam.... fajny jest, brakuje cushioniku, i nie wiem co robi śrubka wetknięta między korek a zbiornik, ale warto obejrzeć....tym bardziej, że znane jest pochodzenie motocykla...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie pany. 26 tysięcy za tą wersję s trochę za dużo na moją kieszeń, niby mnie stać ale te 4-6 tysięcy trochę za dużo. I jednak koniecznie czerwony, narzeczona na żółty mówiła że nie wsiadzie :D. Nic pozostało tylko siedzieć i wypatrywac, mam nadzieję że tylko sezon mi nie Przeminje ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolor kolorem tez bym szukał czerwonego. Co do ceny - w Niemczech egzemplarze godne uwagi kosztują od 6 tyś ojro :P w górę. Kosztów transportu, tłumaczeń i przeglądu nie liczę także te 24/27 to moim zdaniem realny budżet za S-kę ;)    

Edytowano przez Kwinto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmmm no cóż, wychodzi na to że poprostu lepiej trochę dobierać... Kurde. Tylko mam naprawdę teraz dużego gwóździa, czy dobierać do tej s czy pójść w jakiegoś litra innej marki. Z jednej strony 3x9 Marzenie od dzieciństwa, ale czy warto...? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stary na to pytanie musisz sam sobie odpowiedzieć, za dużo mniej kasy będziesz miał np. Gixxa 1000 ( mój brat miał , ja też jeździłem), który na ciut lepsze ( mało powiedziane) osiągi niż Ducat, a ma mniejsze wymagania warsztatowe ( jak sądzą niektórzy, chociaż to nie do końca prawda- ale jak silnik wybuchnie koszt dużo mniejszy- kupuje się z rozbitka za 1000 zł, i tyle, a znajdź panie silnik do Testastretty za tyle- chyba wydmuszkę), brat co prawda ma teraz Aprilię RSVV 1000 ale z rozrzewnieniem wspomina "beczułkę"   hehehhehehehe.....

A Ducata można łatwo zepsuć...wystarczy niedopatrzeć serwisowania, lub jeździć cały czas opór, lub pałować na zimno....lub po prostu czasem ma się pecha.... Pozdr.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie będę ukrywał że takiej odpowiedzi pomocnej oczekiwałem. Z jednej strony no stać mnie na taki motocykl ale jak by co się stało to już w tedy <font color='red'>[desmo]</font> blada, za dużo kosztów w niedalekiej przyszłości będę miał za wysokich. Jak eksploatowac pojazdy samochodowe to ja wiem, ale tak jak mówisz można mieć pecha, w sumie nie wiadomo jak poprzednicy traktowali. Niby np  iemcy szanują samochody i nie kręcą, nie wala w bambus... Ja już w nic na tym świecie takiego nie uwierzę :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh... możesz iść też inną drogą, kupić sobie jak masz taki nerw do jazdy i ochotę na coś "ostrego" coś z relatywnie taniego, popularnego ( Gixx, R1, CBR), a dodatkowo, możesz sobie sam zbudować własnego Ducata, jak koniecznie chcesz mieć ... Sposobów jest dużo, zależy tylko jaki sobie w głowie ułożysz plan i co Ci się podoba...

Np. chcesz mieć terenowego Ducata: kupujesz Cagivę Elefanta i w zależności jaki to ma być teren budujesz na swój własny sposób: jak trochę lajtowy- to 750/900 + jeśli masz coś odłożone można dokupić silnik ST2/SS900/DS1000 z okablowaniem, lub starszej generacji gaźnikowca SS900, i robić sobie taki sprzęt, do dalekiej jazdy niekoniecznie same asfalty...jak trochę cięższy teren, to Elefanta starsza generacja i silniki gaźnikowe, tutaj pomogę na swoim przykładzie bo swap jest możliwy aczkolwiek wcale niełatwy...

A jak chcesz mieć np. Supermoto/megamoto - kupujesz tanią Multistradę 1000 po szlifie i wspomagając się doświadczeniem chłopaków z Motomaniax możesz zbudować całkiem fajnego Supermotarda....

Pomysłów jest sporo i wcale nie są niemożliwe do realizacji....

W każdym razie cobyś nie wybrał, i tak to będzie słuszny wybór..... no bo Twój !!!!!

Pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.